Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Ja dat zou een giller zijn als het nu al zou zijn ja.
    Was ook meer als lollig grpig iets bedoelt, omdat jij ook van pannenkoeken houd sinds je zwanger bent zeg maar.
    We blijven het maar zo positief zien, zoals we het zelf willen zien natuurlijk.

@mezelf,
    Ik krijg trouwens weer wat meer jeuk, heb helaas geen creme meer.
    Vanmiddag was ik nog bij de apotheek geweest om te vragen of ik nog een kuurtje kon krijgen zonder recept.
    Maar helaas dat kon ze echt niet geven omdat het ingebracht moest worden en dat moet op recept.
    Dus ik ben bang dat ik maandag even de huisarts moet bellen om nog wat creme.
    We zullen wel zien wat morgen brengt.
    We hebben trouwens nog altijd niet geklust en eigenlijk is het best raar.
    Als ik mag wil ik soms niet, nu mag/kan het even niet en nou sta ik op springen zeg maar.

@all,
    * Meiden ik blaas voor de meiden die op de wachtbank zitten PPPFFFF temp. moet hoog blijven.
    * Voor de meiden die helaas in een volgende ronde zijn beland, een hele dikke knuffel.
    * En voor de meiden met de onzekere tijden, hoop dat jullie snel meer duidelijkheid krijgen.

Ik wens iedereen een hele fijne zondag toe, wij gaan naar de jaarmarkt toe in Moergestel.

Groetjes

2. Loe

Loe Niet meer actief

Krokodieltje, jouw programma wat betreft fertiliteitsonderzoeken zijn EXACT dezelfde als mijne. Soms in hetzelfde ziekenhuis onder behandeling........in welk ziekenhuis ben je? (mag je als je wilt ook pb-en hoor)

All, wij zitten de hitler-film te kijken. Wat een vreemde, bizarre, gestoorde tiran zeg.

Fijne avond.

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mijn vriend zit die film ook te kijken, en ik kijk met een schuin oog mee. Je krijgt zo al gelijk een hekel aan deze man, ook al weet je dat het een acteur is. Maar gestoord was hij zeker.

Leuke avatar trouwens!

4. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    @ Loe: Wat grappig. We zijn bij de gyn in het Diakonessehuis in Utrecht. En jullie?

5. Loe

Loe Niet meer actief

He mosa, ja eng he en hij is klein, lelijk en heeft (hopelijk voor hem) gekleurde lenzen in.

Krokodieltje, je hebt een pb.

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Klussertje: Wat een verhaal over je broer zeg. Yuck. En ook al is het je broer hij kan er wel wat aan doen. Dit moet je echt niet pikken. Misschien moet je eens een op een met hem gaan praten en vragen waarom hij zo doet en uitleggen dat hij je heel erg kwetst met zn opmerkingen. Misschien heeft hij niet door dat hij zo gemeen doet.

Britt: Oh nee meid wat rot. Heel veel sterkte.

Wops: Ik heb dat ook wel eens dat ik wakker schrik van iets maar dan zit ik ergens mee en dan slaap ik heel onrustig.
    Ohh pannekoeken heb ik ook zin in :D Ik had ook altijd een week voor mijn ongi ontzettende trek.
    Mooi kaartje ;)

7. woops

woops Niet meer actief

Thx, ik vind het een beetje een eng kaartje.
    De temp. is wel hoog.
    In Hongkong zou ik nu in quarantaine zitten met deze temp. :) :) :) :)
    Voel me ook niet helemaal lekker een beetje raar gevoel in de maag/buik.
    Maar ja ik heb gisterenavond ook nog chips op en een magnum dus ja ik heb me denk misselijk gesnoept. :oops:
    Gelukkig vannacht weer goed geslapen. :D

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    goedemorgen.
    alles oke met iedereen?
    was al weer vroeg wakker bioklokje zit er echt in, en ik had vreselijke hoofdpijn, bah.
    na een bak koffie gaat het wel weer.
    (neem max 2 kopjes per dag)
    de rest drink ik thee(rooibos en groene)
    temp was gestegen, dus er is nog hoop haha
    Wops wat een stijging!!!
    waar ga je heen??
    de Roze wolk???

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi,

@mosa: ja tpch maar even rustig aan nu! ;) idd vreemd dat drank je temp zo kan beinvloeden, wist het eigenlijk ook niet.

@britt: dikke knuffel en veel sterkte!

@kweb: wat balen! :( knuffel en veel succes in de volgende ronde!

@krokodieltje: ow nee toch... ei 5 dagen later! nou dan voor mij ook geen drank meer! ;)

@wops: haha, wij gaan ook naar de jaarmarkt in moergestel! :D

fijne dag meiden!

liefs rebbel

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wops: Jij moet echt in quarentaine met die temp Lol :)
    Ik vind het niet gek dat je een raar gvoel hebt in je buik... chips, magnum en pannenkoeken :confused:

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

eh britt wat jammer dikke knuffel
    ========
    wopsie ik kan me helemaal voorstellen dat je in een deuk hebt gelegen

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje: Wat een verhaal over je broer zeg. Yuck. En ook al is het je broer hij kan er wel wat aan doen. Dit moet je echt niet pikken. Misschien moet je eens een op een met hem gaan praten en vragen waarom hij zo doet en uitleggen dat hij je heel erg kwetst met zn opmerkingen. Misschien heeft hij niet door dat hij zo gemeen doet.
    =======
    hij weet niet meer wat ie gezegd of gedaan heeft ik heb ruim 20x dingen gepikt van hem steeds maar weer hopen dat ie eindelijk inziet dat ie fout is gaat het een maand goed en dan begint het gehele gezeik weer..... ik heb het nu gehad met hem.
    Maandag bel ik zijn begeleider op vanuit het MEE en probeer te eisen dat ze gedwongen gaan opnemen weet dat het een onbegonnen zaak is maar ja niet geschoten is altijd mis

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ach nee Britt,

echt een VMK wat een pech en vooral teleurstelling.
    heel veel sterkte

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Wops, wat een supertemp zeg :D Ziet er goed uit!

@ Ricmar, vervelend van je hoofdpijn, maar jouw temp ziet er ook goed uit zeg!

@ Rebbel, veel plezier vandaag!

@ Klussertje, succes dan morgen!

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hoofdpijn is gelukkig weer weg,

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :cry:

KNUF

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    LOE, knufknuf!

KWEB, balen van de daling

MALIN, gefeliciteerd! Was het een mooie dag? Lekker verwend?

RICMAR, duimduimduim ... en max 2 bakkies koffie per dag ... lukt mij niet :oops: (drink 3-4 bakkies) en idd heeeeeel veel thee (kruiden/groene/rooibos). Tijdens mn zwangerschap 0 koffie gedronken, ik kon het niet verdragen ... net als garnalen (was ik echt gek op) en die vind ik nog steeds niet zo lekker :rolleyes: ... Overigens is groene thee bijna net zo 'slecht' als zwarte thee ... Of doe je het in verband met hoofdpijn? Ik heb lekker zitten lezen geloof ik :oops:

REBBEL, apart zeg dat alchol toch wel veel invloed kan hebben ...

WOPS, jummie pannenkoeken :D

MOSA, das klinkt idd gewoon als bandenpijn. Ik heb er ook heel veel last van gehad ...

KLUS, he bah wat naar van je broer ...

Hier lijkt ongesteldheid nu wel over ... blijf het gek vinden hoor. Het ziet er ook echt anders uit (ben maar maandverband gaan dragen) ... Als ik morgen nog bloed ga ik naar de dokter (en misschien sowieso wel ... vind het een eng idee)

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @salapio ik was in de veronderstelling dat groene thee niet slecht was, maar als dat wel zo is hou ik me wel bij de rooibos, helaas zit in veel kruidenthee weer zoethout en dat is slecht voor de bloeddruk, dus dat neem ik dan ook maar niet.
    Ik vind koffie lekker maar zet gewoon het max op 2, toen ik zwanger was vond ik de koffie vies.

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Briit, ik wens je heel veel sterkte toe. Wat een verschrikkelijk nieuws. Gaan ze nu uitzoeken waardoor je 'steeds' een miskraam krijgt?

kweb, wat balen zeg, zo'n keldering van je temp kan waarschijnlijk ook niks anders zijn dan een naderende ongi.

ricmar, spannend hè nu de wachtdagen?!

wops; ooooooooooohhhhhhhhhhhh wat spannend!!!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    de wachtdagen duren inderdaad altijd lang, en vooral de zondagen, de overige dagen ben ik aan het werk en kan ik mijn gedachten verzetten.
    komende 2 weken ben ik erg druk ivm de voorbereidingen van de officiele opening dus hopelijk vliegt de tijd...

Deel Deze Pagina