Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Ronde 9 is een feit. Hele heftige ongi met (lijkt wel) bordeaux rood bloed, heel gek.
    Soms wat buikpijn maar niet de hele tijd.
    Ik las hier ook wat nare berichten

Britt, meisje waarom nou. Ik was zo blij voor je en nu toch een vmk. Hele dikke knuf

Loe, en jij dan....dat ik ongi zou worden hadden we niet afgesproken, maar dat betekent niet dat jij het ook moet worden. Nouja, samen door naar de volgende ronde

Klus, jeetje wat een verhaal zeg. Dat je broer zoiets kan doen snap ik echt niet. Hij zou toch juist super blij moeten zijn dat hij oom wordt. Vind het heel erg voor je meis, maar begrijp je beslissing erg goed.

wops, vet hoge temp heb je zeg. Hou um maar goed vast

De rest heb ik ff niet onthouden.
    Ik ga ook even stoppen met typen. Ben vannacht meerdere keren wakker geworden tijdens het draaien en merkte dat ik een onwijs zeer schouderblad heb (eronder) geen idee hoe ik eraan kom, maar ik merk wel dat ik nu alweer te lang met de laptop zit. Vanmiddag ben ik bij mn moeder...even onze nieuwe tuut showen :)

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    ff een hele korte, ik moet zo aan de slag met een presentatie.
    Mijn temp was vanaochtend erg laag, de eerste meting was 36.28 en de 2 daarna 36.38 dus ik heb die laatste maar ingevuld op FF. Mijn temp is nooit zo laag, behalve dan vlak voor de eisprong, maar die verwacht ik nog niet. Vorige keer eisprong op dag 20 en 25 gehad en nu zit ik pas op dag 15. Maar goed, in cyclus 1 was mijn temp op dag 18 ook zo laag en toen kwam het eitje op dag 20. Zou mijn ei dan nu eindelijk een beetje op een "normale" dag gaan vallen? [-o< [-o< [-o< [-o<

@ Rebbel: Die uitgestelde eisprong van mij van 5 dagen, dat kwam door echt heel erg veel te veel alcohol (lees: een week met 5 mannen op stap en elke dag té dronken worden). Ik denk dat het van 1 keertje uit de band springen wel mee zal vallen...

En nu ga ik aan het werk. Tot later!

3. woops

woops Niet meer actief

Hoi meiden,

We zijn alweer thuis.
    Rebbel ik heb je niet herkend, ik zou ook niet weten hoe je eruit ziet. ;)
    Nu hebben we de frietpan aanstaan, want ik blijf zin houden in broodje kroket.
    Dus we gaan als lunch broodje kroket eten. :oops:
    Schaam me dood, maar heb gewoon zin in eten.
    Nu lijkt het net of ik alleen maar slecht eet en heel ongezond, maar zo ben ik eigenlijk niet hoor.
    Ik ben juist van het gezonde eten, maar ik kan me niet inhouden op het moment.
    Eigenlijk eet ik altijd naar de richtlijnen van ega dus dat is gewoon heel gezond en puur zeg maar.
    Dat houd een beetje in in grote lijnen:
    Ontbijt:
    * 25 gr. ontbijtgranen
    * 2500 cc. melkproduct
    * 1 stuk fruit
    Lunch:
    * 2 sneetjes bruin brood
    * 1 plakje kaas of 50 gr. broodbeleg of 15 gr. pindakaas enz enz
    * 1 stuk fruit
    Diner:
    * 100 gr. aadrappelen of pasta
    * veel groente
    * 100 gr. vlees of vis of kipje
    Toetje:
    * 250 cc. yoghurt
    * 1 stuk fruit

Dat is wat ik gemiddeld eet als ik gewoon gezond eet.
    Morgen weer dus netjes opletten met eten, want die kilo`s zijn er heel snel aan maar niet snel af. :(

Iedereen nog een fijne dag en ik blijft voor iedereen PPPFFFF blazen voor de temp. :)
    Morgen zal m`n temp. wel omlaag gaan, dit is te mooi voor woorden. :(

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je het doet voor je zwangerschap ... dan zou ik vooral niet overdrijven en dus genieten met mate. Een paar koppen groene thee kan echt geen kwaad hoor ;). En kruidenthee zonder zoethout: kamille, linde, euhm ... (ik hou daar niet zo van dus drink het nooit). In Leiden zit een prachtig theewinkeltje (claimt de oudste van het land te zijn) en daar hebben ze ook rooibos is alle soorten (oa met bergamot dus earl rooibos, maar ook met mango, gember etc) ...

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, als ik dat zou eten zou ik ook hongerklap krijgen. Echt weinig! Ik eet sochtends minimaal 2 pistoletjes of 4 boterhammen, smiddags weer en savonds een flink bord eten. Tussendoor fruit (melkproducten schieten er vaak bij in :oops:) en savonds altijd iets lekkers (chocopinda/koekje/chippie) ... Moet wel zeggen dat ik sinds mn zwangerschap echt meer ben gaan eten, maar heeft geen invloed op 'mn lijn' (weeg iets minder dan voor zwangerschap).

Ik geloof echt niet in lijnen, je moet eten als je trek hebt en ook genoeg eten. Bij voorkeur gezond, maar af en toe een kroketje is niet erg. Als je heel erg wisselt in je eetpatroon wordt je eerder dikker dan dunner. Dus eet op een manier dat voor jezelf vol te houden is en waarbij je nooit honger hebt. Verder is het enige echte dat goed helpt veel bewegen. Dus sporten. Maar als je daar net zo'n hekel aan hebt als ik dan is veel wandelen, niets met auto/brommer doen maar alles lopend of fietsend, etc ook al goed.

Mja. Das mijn bescheiden ;) mening. Sonja is met andere ideeën heel erg rijk geworden :)

6. woops

woops Niet meer actief

Ja Sonja, dat vind ik helemaal niets, maar zij is er wel rijk mee geworden inderdaad.
    Nou wat ik net opsomde is wat ik dus normaal eet, dus dan zie je wel dat ik nu echt teveel en tevet eet.
    Ik heb helemaal geen honger als ik me aan m`n richtlijnen houd, maar als ik eenmaal erover heen ga ga ik dus te ver eroverheen.
    Snap je me?
    Morgen gaan we dus weer netjes gezond en volgens de richtlijnen eten.

Als je trouwens zwanger bent, moet je dan van sommige voedingsmiddelen meer eten of niet?
    Zoals melkproducten of vet of weet ik veel.
    Jij bent al een keer zwanger geweest, heb je meer van iets moeten eten van de dokter of vk?

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi,

@krokodieltje: ah, dan heb ik me nog netjes gedragen! haha! ;)

@wops: we zijn niet geweest! we waren eerst even langs mijn opa en oma geweest en wilde vanuit daar naar de jaarmarkt wandelen, maar het regende nogal hard, dus dan is de lol er voor mij snel af met een klein kind! ;)

liefs rebbel

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Thamks voor alle lieve berichtjes.
    Ga morgen direct een afspraak maken bij HA.
    Wil nu toch wel de onderzoeken laten doen die nodig zijn.

Laat wel even weten hoe het is gegaan!

Britt

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Britt, heel veel sterkte.. :(

@ Mosa, lief dat je gister naar me vroeg :) . Gisteren laatste Clomidje geslikt. Dus nu is het afwachten. Ik heb echt een gevoel van we zien het wel. Ben er heel rustig onder en ik heb geen verwachtingen. Natuurlijk hoop ik het wel, maar ik heb teveel tegenslagen gehad hierin dus als er maar een eitje komt dan vind ik het voor nu echt goed!
    Hoe gaat het met die steken in je lies? Noemen ze dat nou bandenpijn? Hopelijk blijf je er geen erge last van houden!

.

Sorry dat ik op niemand verder reageer, maar ik heb verder niks bijgelezen. Zag wel een paar mooie kaartjes voorbij komen in de onderschriften, ik duim voor jullie!
    En een paar meiden weer ongesteld.. Erg balen :( .

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen!

Jeetje, wat is het rustig hier!
    Ik kom vanavond reageren, maar ik wilde jullie een fijne dag toewensen!

En Britt, succes met het maken van een afspraak!

Tot vanavond!

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik ben hier al heel lang niet meer geweest...!
    Wij zitten nu in ronde 12 en vorige week maandag bij de fert. arts geweest voor een onderzoek. Alles scheen ok te zijn..
    Ik zat toen op 6 dpo (tijdens het onderzoek) en ik vroeg aan de fert. arts of het kruis wat FF heeft geplaatst wel goed is.. Zij dacht van wel.. :(

Maar nu begin ik te twijfelen!!
    Heeft FF het kruis wel goed geplaatst?!
    Wat denken jullie?
    Mijn temp is vanmorgen namelijk nog steeds hoog!!!!!!!! Normaal gesproken was ik al ongi of ging hij zéker 13 dpo omlaag..

Wat denken jullie, klopt het kruis?

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi Tessa,

Mooi kaartje zeg! Ik vind het lastig te zeggen of het kruis klopt. Het zou kunnen, en dan zou je een tweede tempverhoging hebben gehad, wat een heel goed teken kan zijn. Heb je al wel getest?
    Het is jammer dat je niet alle dagen voor je eisprong hebt getempt, daardoor is het moeilijk te zien hoe je gem. temp voor het kruis was.

Ik neig er toch meer naar dat het kruis zo klopt, maar ik twijfel wel een beetje. Misschien morgenochtend testen??

13. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Dat heb ik nou ook..
    Balen dat ik daarvoor weinig getempt heb.
    Maar ik dacht we moeten toch naar het zh, en ik had het eigenlijk een beetje laten varen...
    Ik twijfel ook of het kruis klopt, maar het zou wel een logische plek zijn. Mede omdat de fert. arts dat zei..
    Ik heb nog niet getest, daar wacht ik nog heel even mee.. Misschien morgen ochtend, ik kijk het even aan.
    Ben zo bang voor de teleurstelling... als het kruis niet klopt..

14. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hallo allemaal ik ben er ook weer en wel zo zenuwachtig als de pest..... mag zo weer naar de gyn......
    @tessa ik zou denken dat je kruis wel goed staat en dat je gewoon lekker zwanger bent

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Klussertje,
    Dankjewel meis!!
    Ik hoop het zo! :)
    Wat spannend dat jij zo weer naar de gyn mag! Succes!

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedmorgen meiden,

@ Britt, heel veel sterkte meid!!! En groot gelijk dat je een afspraak gaat maken bij de HA.

@ Loe en Kweb een hele dikke knuffel!

@ Tessa, ik denk dat je kruis goed staat, maar het zou ook wat dagen later kunnen zijn.... Morgen een testje wat Mosa zei??

@ Klusser, veel succes bij de gyn!!

@ Mosa, hoe is het met jou??

@ MP, fijn dat je de laatste clomid genomen hebt. Geen bijwerkingen of zo??

@ All, ik heb een hartstikke leuk weekend gehad. Flink geprofiteerd van het niet zwanger zijn (slecht eten, alcohol, errug laat naar bed). Ben nu dus ook nog steeds bekaf... Verder nog steeds niet ongi...

Fijne (werk)dag!!

Liefs, Nijn

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    nee hè, Kweb, ook al ongi. Wat naar allemaal!

En ricmar, de wachtweken gaan meestal wel snel, maar ik heb nu vakantie en dan ben je er veel meer mee bezig merk ik al.

krokodieltje; wie weet komt je ei er toch al aan. Zou voor de zekerheid maar goed klussen.

wops; je temp blijft mooi, probeer dit nog maar lang vol te houden zo, dan kan je hier over een klein weekje een leuk berichte typen!

tessa; ook ik zit een beetje in twijfel bij je ei. Maar ik denk dat ie wel goed staat hoor. Heb je al besloten om te gaan testen morgen?

klussertje; veel plezier bij de gyn. Komt allemaal best goed, zoals het elke keer deze zwangerschap is gegaan.

mp; spannend, afwachten maar weer. Hoe kom je erachter of je een eisprong hebt gehad (temp. / echo/ bloed prikken)???

all; aaaaahhhhhh...... ik baal zo van die wachtweken. Zit nu op 4 dpo en met het gebruik van de Progestan duurt mijn lf extra lang. Ben tot nu toe (de vorige twee keer dan met hormonen) op 18 dpo pas ongi geworden. Moet dus in ieder geval wachten tot 18 mei!

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemiddag,

Meiden die ongi zijn geworden, dikke knuffel!

Wachtende, veel succes met wachten.

Mooie kaartjes, mijn duimen draaien!

Een vraag, deze maand moet ik beginnen met ovualtietesten van de FA, heeft iemand van de zwangere toevallig nog wat over en wil deze aan mij verkopen voor een leuke prijs?
    Het liefst sensitest.

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Nou ik zit ook nog steeds op het wachtbankje en wordt er gek van.. Vanochtend getest en er verschijnt wel iets ondefineerbaars naast de controle streep, maar wat het is... :x Ik wil ook gewoon veel te snel.. Mijn langste cyclus is 34 dagen, dus... ik zit als ik daar vanuit ga 7 dagen voor NOD. En vanochtend is mijn temp ook nog es naar benenden gegaan... :(

Getsie!

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bo20; wel spannend hoor meid, je temp is nog boven je coverline (als ik daar vanuit mag gaan). En iets te zien op je test. Wie weet...

Deel Deze Pagina