Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @wops: balen meid, ik zal m ff omhoog blazen! PFFFFFF......... ;)
    maar volgens mij kan het ook een innestelingsdipje zijn!

nee die gyn heb ik niet, ik weet niet welke ik nu krijg. eerst maar weer zwanger worden! ;)

2. woops

woops Niet meer actief

O dus jullie gaan pas naar de gyn als jullie zwanger zijn. :D
    Dank jewel voor het blazen, hopelijk helpt het. ;)

Zou dit nog een innesteling kunnen zijn? :p
    Ik heb wel m`n twijfels of het kruis goed staat. :(
    Ik de zelf dat het op de maandag moet staan omdat ik toen pas echt 0,2 graden omhoog ben gegaan.
    Dat is op de dag dat we zelfinseminatie hebben gedaan, voor m`n gevoel moest ik die dag nog klussen maar dat ging echt niet. :cry:
    Nou ja we zullen het wel zien.

Ben op m`n werk, dus eigenlijk nu in overtreding. [-X
    Snel maar weer verder met m`n werk.

groetjes

3. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    heb nu al een aantal dagen dat mn temp op 36.9 staat.. normaal verandert je tempt toch wel iets, ben aan het twijfelen of mn thermometer niet stuk is... wat denken jullie?

4. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    goedemorgen!

Rebbel mooi ei!

Klusser: oeh... wat erg zeg door stress, daar kun je zooo weinig tegen doen...

zit ff te twijfelen, Malin was gisteravond wakker (tandjes, au au) waardoor ik pas veel later kon gaan slapen. Heb nu getempt op normale tijd, me meteen weer omgedraaid en verder gaan slapen en anderhalf uur later weer getempt. De tweede temp komt wat meer overeen met mn normale slaaplengte. Ben niet uit bed geweest en op het tempen na ook eigenlijk niet wakker dus twijfel ff welke ik aan zal houden...

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Even kijken waar ik gebleven was!

@ MP, fijn dat je rustig bent onder je eerste ronde Clomid. En wie weet, heb je binnenkort wel een mooie eisprong. Daar kun je nu nog niets van zeggen. Je tempt nog wel, toch?

@ Tessa, hoe was je temp vandaag? Ik snap wel dat je niet goed durft te testen, je bent dan veel te bang voor een negatieve test. Maar hij kan zo maar positief zijn! Hopelijk is je temp in ieder geval nog hoog!

@ Nijntje, dag 65 al, jeetje zeg :( Het schiet ook echt niet op! Hoe lang moet je nog wachten totdat ze iets gaan doen?
    Ik lees het antwoord al, ik zou inderdaad volgende week bellen. Je hebt nu wel lang genoeg gewacht!

@ Zeehondje, vervelend dat je nu zo'n lange lf hebt! Dan duurt het wachten inderdaad helemaal lang! Maar ja, helaas is er niets aan te doen. Is je temp wel mooi hoog?

@ Sammie, sorry, heb geen ovulatietesten meer.

@ Bo, spannend zeg! Gelukkig is je temp weer wat gestegen vandaag! Ik denk trouwens wel dat je eisprong één dag later geweest is dan op je kaartje.

@ Wops, wat vervelend dat de infectie zo hardnekkig was :( Hopelijk helpt de creme die je nu hebt gekregen beter! Je kaartje is echt nog steeds super zeg!

@ Loe, ben jij al van je ongesteldheid af?

@ Klussertje, nogmaals sterkte! Ik vind het heel erg voor je dat het wéér fout is gegaan!
    Wat ik me afvroeg, je schrijft dat je provera hebt gekregen, maar is het niet zo dat als je zwanger bent dat je dan niet ongesteld wordt met provera? Dat dacht ik namelijk. Zou je niet iets 'sterkers' moeten krijgen? Het zou namelijk vervelend zijn als het niet vanzelf los komt. Knuffel!

@ Leonie, nog steeds geen verandering?

@ Malin, hopelijk komt je eisprong er inderdaad snel aan!

@ Rebbel, dat is zeker een eisprong! Wat fijn dat je het zo goed voelt!

@ Anne, als je thermometer het goed doet, dan heb je een superkaartje! Volgens mij kun je het heel makkelijk controleren door een keer overdags of 's avonds te tempen. Als je dat een paar keer doet, en hij telkens 36.9 aangeeft dan zal hij wel kapot zijn. Maar geeft hij verschillende tempen aan, dan zal het wel kloppen. Ik hoop voor je dat het klopt!

@ Hyves, ik ben één van de weinige Nederlanders zonder echte hyves. Ik zit alleen op een besloten forum met een aantal meiden en toen we daarvoor moesten betalen, zijn we overgestapt op Hyves. Omdat ik geen hyves wil, heb ik er eentje onder Mosa aangemaakt. Ik heb geen flauw idee hoe ik iemand uitnodig als vriendje, dus als iemand mij als vriendje wil, moet je mij maar uitnodigen :)

Edit, zo niet thuis ben ik op hyves, moet ik natuurlijk wel het adres hier neerzetten :)
    http://mosa1982.hyves.nl/

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Anne: Denk niet dat hij stuk is. Een stabiele temp is goed. Wij hebben zelfs een theorie dat als je temp stabiel is dat je zwanger bent.
    Mijn kaartje was ook vrij stabiel
    http://www.fertilityfriend.com/home/sheann

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Malin, scheelde je temp veel dan? Ik zou eventueel die tweede aanhouden en dan zie je aan de hand van je temp van morgen vast wel of het klopte of niet. Anders kun je morgen altijd nog de eerste temp van vandaag invullen.

@ Anne, mijn temp was ook stabiel toen ik zwanger was :) Dus hopelijk een goed teken bij jou!

8. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    @shean en mosa, hoop dat dit voor mij ook betekend dat ik zwanger ben.... zou geweldig zijn. het is ronde 6 alweer en durf niet eens te hopen dat het nu wel raak zou kunnen zijn, erg he!
    had net nog 36.9 zal vanavond nog eens proberen. maar onder de kraan zakt hij wel dus hij zal het wel goed doen. heb wel deze maand het gevoel dat ik continu een volle blaas heb, maar denk dat ik me eigen gek zit te maken hahaa

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Anne, het lijkt mij dat als hij onder de kraan wel zakt, dat hij het gewoon doet hoor! Wel heel spannend dag! Helaas is een stabiele temp geen garantie, maar het kan een heel goed teken zijn.
    Bij mij was het ook zomaar ineens raak in ronde 8, dus het kan echt!

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Anne: mijn temperatuur was ook ontzettend stabiel in de ronde dat ik zwanger werd ;) (zie album)

11. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    mosa: ja het scheelt 0,3, 2e temp was ie lager dan de eerste. Denk dat ik idd de 2e maar aanhoudt, maak ik er een aantekening bij van de 1e en dan kan ik hem altijd later aanpassen.

Anne; mijn tempkaartje van Malin was na ei ook heel stabiel, bijna alles 36.9.

12. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ga malin ff uit bed halen, die heeft ook uitgeslapen omdat ze guisteren zo gespookt heeft

13. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

je schrijft dat je provera hebt gekregen, maar is het niet zo dat als je zwanger bent dat je dan niet ongesteld wordt met provera? Dat dacht ik namelijk. Zou je niet iets 'sterkers' moeten krijgen? Het zou namelijk vervelend zijn als het niet vanzelf los komt. Knuffel!
    ======
    ik heb voor 10 dagen provera gehad dan moet ik ongi zijn geworden zoniet gaat er sterker middel aan gegeven worden

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goh, we zijn lekker bezig met Anne helemaal zenuwachtig te maken door onze stabiele temps :p

@ Malin, oke, dus de tweede was lager dan de eerste? Dan zou ik zeker de tweede aanhouden. Hopelijk voelt Malin zich weer wat beter!

@ Klussertje, hoe voel je je nu? Kun je het een beetje bevatten?

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

@mosa: ja het is wel fijn dat ik m voel! :D maar ik denk toch dat vandaga mijn ei is, gister had ik ook wel steekjes, maar nu is het overduidelijk, is echt een rotgevoel :confused: maar dat hebebn we over voor een mooi ei! ;) het ligt er nu aan wat mijn temp doet, ik ben vannacht ook 2x wakker geweest van Milan, maar er niet uit gehoeven. zou daardoor mijn temp vandaag al wat hoger kunnen zijn? ik verwacht mijn kruis iig op gister of vandaag!
    en volgens ff kan ik de 16e al testen, ik denk omdat ik altijd een lf van 12 dagen heb...

liefs rebbel

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Haha dat zat ik ook te denken.

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Rebbel: Mijn temp wel altijd iets hoger als ik onrustig had geslapen of vaak wakker was maar dit verschilt per persoon. Bij sommige is de temp dan juist lager.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke thanks sheann!

@wops: ja wij gaan pas naar de gyn als ik zwanger ben, eerder is niet nodig! het zwanger worden is bij mij tot nu toe geen probleem geweest, steeds in 1x raak, maar het zwanger blijven tot de 40 weken is wat moeilijker! ;)

19. anne19791980

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    @marb; wat een mooie foto's heb je zeg. echt leuk!!!

ach; tja idd het geeft me wel hoop dat door mn stabiele temp ik dus ook misschien zwanger zou kunnen zijn. maar aan de andere kant ben ik wel iets rustiger als de andere maanden, toen liep ik iedere dag te testen, dacht dat ik cyclus had vn 28 dagen maar was 32 of 33. nu wacht ik rustig tot zondag en als ik dan nog geen bruinverlies heb dan ga ik testen, afgegaan op de vorige maanden zou dat bruimverlies vrijdag moeten beginnen. dus duim duim...

20. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    hier is de temp bij een onrustige nacht meestal hoger.
    Malin is er helemaal weer, wel dikke rode billen maar die heeft ook alleen maar 's avonds en 's nachts last van het tanden krijgen. Overdag nooit wat aan de hand, dan slaapt ze als de beste.

Deel Deze Pagina