Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja daarom denk ik ook echt dat mijn ei vandaag is, ik voel hem overduidelijk!

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    goedemorgen, had netjes getempt om 7.15 uur en nadat ikw as wezen plassen ben ik heerlijk mijn bede nog even in gedoken, heerlijk uitslapen...
    Doe ik niket vaak ben meestal voor 8 uur op ook op mijn vrije dag.

nog iets gemist?

ego temp schommeld en ik heb krampjes in mijn buik lijkt ongi maar dat kan nog lang niet.
    PMS??
    We wachten het gewoon af

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

spannend hoor!
    ik duim voor je!

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    :) Leuk om te horen! Enneh... ik zat ook wel te denken dat we je behoorlijk gek aan het maken waren... :oops: Succes met wachten!

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Besef me dak al een dag of 2/3 niets meer van me heb laten horen.
    Heb ook al 3 dagen niet getempt. Ik begin wel weer rond dag 18, dan heb ik ook zo mn ei gevonden denk ik. Dat is wel vrij stabiel allemaal.
    Meestal ben ik tussen ongi en ei wat minder actief op het forum, maar blijf wel meelezen.
    Zal thuis ook even mij hyvesadres invullen hier.

Nou ik ga weer snel aan de arbeid.

Doegie
    Knuf kweb

6. Loe

Loe Niet meer actief

geldt voro mij ook een beetje hoor kweb :)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, gezellig zijn jullie hoor ;)
    Nee hoor, ik snap heel goed dat je dan wat minder hier bent, dan duurt het weer zo lang voordat het weer ergens om gaat.

@ Ricmar, [-o<

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Klussertje; neeeeeeeeeeeee, ik kreeg tranen in mijn ogen bij je stukje. Dit is niet eerlijk! Heel veel sterkte meid.
    En sorry, maar ik heb wel eens gelezen dat het niet bewezen is dat je door stress een miskraam kan krijgen. Maar dat zegt natuurlijk niks. In combinatie met je andere omstandigheden zou het best wel eens daardoor gekomen zijn. Wat k*t zeg!

rebbel; mooie stijging, spannend nu weer dat wachten hè?!

wops; niet verder laten zakken hoor die temp!
    Misschien ei pas op dag 17? Wel lastig te zeggen.

anne; ik dacht dat de eerste keer ook. Heb toen gewoon later op de dag ook nog een keer getempt en toen was die hoger. Dus toen wist ik dat de thermometer het gewoon goed deed.

ricmar; vervelend altijd als je van alles voelt maar nog helemaal geen zekerheid hebt waardoor het komt.

Wel toevallig dat alle zwangerkaartjes een hele stabiele temp hadden aan het einde. Gelukkig kan ik me daar niet aan vasthouden. Door het gebruik van de progestan!
    Mijn temp is gelukkig wel hoog gebleven. Kaartje in album.

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey mEIden,

Ik kom me ook weer eens ff melden... :oops:

Gister bij de gyna geweest en een inwendige echo gehad. Alles was mooi schoon.
    Toen verder gekeken naar mn baarmoeder en er was idd nogal een groot stuk met "onrustige cellen". Gyn heeft biopten genomen en hier krijg ik morgen uitslag van, maar ik moest er wel vanuit gaan dat ik verder behandeld wordt.

Pff, begin het allemaal behoorlijk zat te worden zo, maar wel blijven positief!

Hoest hier verder?
    Nog zwangeren bijgekomen?

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ja toch Loetje, wij gaan toch een beetje tegelijk op.

Maar Moos, betekent niet dak niet meer kom hoor, alleen iets minder actief, dan zijn die 20 dagen ook zo om (voordat ei eris) haha
    Heb trouwens net een afspraak gemaakt bij de ha voor vrijdag de 15e.
    Ben benieuwd. Ze heeft wel gelijk een dubbele afspraak gepland.
    Heb mn tempkaartjes alvast uitgedraaid :)

Nou, ik doe thuis even bijlezen

11. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Marb, jij nog maar 5 weken trouwens.

Wat gaat dat hard!!!

Voel je je goed en begin je al een beetje zenuwachtig te worden?
    Je hebt trouwens super mooie foto's gemaakt hoor. Altijd leuk om nog eens naar te kijken later. ;)

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Maar@ Wat zou het dan kunnen zijn en qua behandelen, wat gaan ze dan evt doen?

Klusser@Wat ongelooflijk jammer! Je was al zo een eind op weg.
    Hoop voor je dat het snel op gang zal komen.

All@Heb 12 mei een afspraak bij gyneacoloog. Verder gaat het wel redelijk. Ben nog steeds verkouden en heb een oogontsteking. Kan er allemaal wel bij toch?

Lees wel mee, maar reageer ook even wat minder!

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Rebbel, handig dat je je ei voelt :D hihi. Duimen!!!

@ Ricmar, wat is jou temp mooi!! Duim ook voor jou :) .

@ Maar, al is positief blijven soms moeilijk meid. Ben benieuwd wat je morgen dan te horen krijgt, die uitslag.

@ Britt, knuffen voor jou, beterschap.

.
    Hier..
    Ik voel me zo dubbel. Aan 1 kant heb ik echt het gevoel dat Clomid niet aanslaat.. Maar aan de andere kant is mijn temperatuur nu 36.5 om 7u 's ochtends. Normaal zonder Clomid is me temp om 8u 's ochtends 36.3 . In theorie scheelt het dus 0.3.. Dan zou je zeggen dat er toch iets gaande is. Maar toch heb ik een gevoel van nee dit gaat niet goed.
    Ook weet ik niet wanneer wij het beste sex kunnen hebben. Immers met de weinig zaadjes.. Kun je dan wel om de dag of elke dag?? Dan wordt de hoeveelheid nog minder zou ik denken? Pff onzekerheid hier dus in me koppie! :(

kaartje voor nu

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

normaal istie ongeveer zo (wel 1 uur later dan dat ik nu temp):

15. Loe

Loe Niet meer actief

Mptje, rustig meid :) Snap je gevoel, zat eerst naar je onderste kaartje te kijken, dacht meteen oneeeeeeeeeeeeeeee, maar tis je bovenste kaartje. Meid, tot dag 20 moet je het echt een kans geven.......kijk naar Djaar (als ik het goed heb). Ik heb zelf ook pas een eisprong rond dag 20. Je bent er nog niet.
    Ik zou het echt om de dag doen, zeker met wat minder zaadjes.
    Heb je ovulatietesten? Want alsje nu een eisprong krijgt, weet je niet precies wanneer (net als het gros hier van de meiden ;))

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zonder hormonen had ik mijn eisprong ook pas rond dag 20, dus hou hoop. Die eisprong moet toch een keer gaan komen?!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, fijn weer wat van je te horen! Wat eng dat ze toch iets gevonden hebben met onrustige cellen :( Wel fijn dat je gelijk morgen de uitslag krijgt, hopelijk is het iets onschuldigs! Ik ga voor je duimen en zal morgen aan je denken.
    Hoe voel je je verder?

@ Kweb, goed zo dat je een afspraak hebt gemaakt bij de HA! Wel spannend lijkt me, maar als je je daar prettiger bij voelt dan moet je het zeker doen. Fijn dat ze bij voorbaat al de tijd neemt!

@ Britt, het zit je allemaal ook echt niet mee :( Ik vind het nog steeds zo rot voor je! Wel fijn dat je de 12e een afspraak hebt bij de gyn, 3 keer is wel érg veel!

@ MP, nou, ik zie toch wel duidelijk verschil in je kaartjes hoor! Sowieso die hogere basistemp natuurlijk. Er lijkt toch wel iets te gebeuren in je lichaam. Volgens mij is het beter met minder goed zaad om om de dag te klussen en niet iedere dag. Dan kunnen er in de tussentijd meer zaadjes worden aangemaakt.
    Een dikke knuffel voor je onzekerheid, maar je kan echt zomaar ineens een eisprong krijgen hoor! Ik heb er nog niet zo'n slecht gevoel over!

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mosa, ik heb idd ff afstand genomen van iedereen en alles.
    Was wel ff goed. We hebben het een plekje gegeven en kunnen er nu rationeel over nadenken. Het is "gewoon" niet goed geweest en gelukkig heeft mijn lichaam het overgenomen. Ook fijn dat alles in elk geval nu schoon was.

Ik weet niet precies wat ze nu gaan doen, behalve dat onrustige gebied weghalen.
    Dat gaat in elk geval onder plaatselijke verdoving (omdat ik me zo goed kon ontspánnen, yeah,right! :rolleyes: ) en volgens mij gaat dat met een warm lusje erlangs of zo. Maar dat horen jullie uiteraard nog. Morgen "voor de vorm" nog ff de uitkomst van die biopten, tussen half 2 en half 3.

Klus, schat, ik lees net je berichten. Wat ontzettend f*ck up! Ik vind het echt super erg voor jullie meis. Voor mezelf kan ik er vrede mee hebben, maar voor jou is het zooo oneerlijk. Je ging zo lekker! Goed dat jullie een plan hebben uitstippeld, maar ga nu maar eens met je vuist zwaaien, want zo'n emotionele klap iedere keer is niet nix meis! Dikke kroel voor jou!

MP, ik ga jou ook heeel hard kroelen! Snap je onzekerheid, maar zou het geen zelfbescherming kunnen zijn...?! Ik heb er wel een goed gevoel over hoor. :D Geef het een kans, meis. Het komt ckersteweten goed! Enne...ik zeg: om de dag...

Rebbel, wat heerlijk om je ei te voelen! Zou voor mij nu wel goed van pas komen...heb geen idee hoe mn cyclus nu moet lopen..haha :

Speciaal voor Ricmar: pfff,pfff,pfff!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Hee Maartje,

Wat fijn weer wat van je te horen (lezen)! Was al een paar dagen naar je 'op zoek'.
    Fijn dat alles mooi schoon is (nou ja... fijn... We hadden er 10000x liever een beeb in gezien natuurlijk... :( ) maar die onrustige cellen is wel erg schrikken. :| Hoop dat de uitslag morgen meevalt...

En idd... Nog maar 5 weken hier. Tussen de 2 en de 7 zelfs. Klinkt NOG dichterbij :) Ik begin een klein beetje zenuwachtig te worden, maar op een goede manier. Heb er, gek genoeg, wel zin in eigenlijk... :oops:
    Ik voel me verder nog prima. Zou eigenlijk vanaf afgelopen weekend met verlof gaan, maar het gaat nog wel prima dus ik werk tot 36 weken door nu. Heb ik na de bevalling 2 weken extra.

Enneh... Erg leuk om te horen dat iedereen die foto's zo leuk vindt... :oops: :D

Sterkte met de uitslag morgen meisje!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, wat ontzettend knap dat je zo sterk overkomt! Het is inderdaad wel een fijn idee dat je lichaam het zelf overgenomen heeft, maar het blijft natuurlijk kut!
    Een 'voordeel' is wel dat je best een goede kans hebt dat je snel weer zwanger bent, dat zou natuurlijk heel mooi zijn!
    Voor jou ook een dikke kroel ;)

Succes en sterkte in ieder geval voor morgen!

@ Marb, fijn dat het zo goed met je gaat dat je nog twee weekjes langer werkt! Groot gelijk, dan heb je daarna lekker twee weken langer verlof. Spannende weken worden het nu voor je! Is jullie huis al helemaal klaar, jullie zijn toch net verhuisd?

Deel Deze Pagina