@ Mosa: jup, we zijn idd net verhuisd (nou ja, 2 maanden geleden). Tis hier inderdaad 'klaar' . We willen nog wel e.e.a. verbouwen, maar het is grotendeels zoals we het willen hebben. Babykamer is ook klaar nu, dus dat geeft wel een hoop rust. En jij alweer 14 weken. Gaat ook hard, zeg! Vind je banner echt ontzettend schattig trouwens... Hoe voel je je verder? Het gesprek met je baas was goed gegaan toch? Dat is echt super! Hoe gaat het verder met alle voorbereidingen?
@ Marb, fijn dat het nu zo'n beetje 'klaar' is bij jullie, anders zou het een hoop stress opleveren lijkt me! Ik vind mijn eigen bannertje ook heel schattig Eerst had ik iedere week een andere, maar deze vind ik veel te leuk om te veranderen Verder gaat het prima met mij, heb helemaal niet te klagen! Hele dagen werken vallen me soms wel zwaar (ben dan echt uitgeput als ik thuis kom) maar dat zal er wel bij horen. Het gesprek met mijn baas ging inderdaad goed, binnenkort ga ik beginnen met het promotietraject. Daar heb ik erg veel zin in!
He meiden, weekendje CenterParcs geweest. Moet nog even bijlezen... Ik heb een heel grillig kaartje :-k Ik las net wel even iets over stabiele temp. in LF dat dat zwanger zou kunnen betekenen. Bij mij was dat idd zo, ook was mijn temp in de LF 2tiende hoger dat de LF's van de keren dat ik niet zwanger was. Spannend Anne!! =D>
Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes.. Ik heb er ookal over nagedacht of het geen zelfbescherming is na al die tegenslagen: geen eisprong, pcos en slechte zaaduitslag. Ik hoop dat het zelfbescherming is dat ik echt zo'n gevoel heb dat Clomid ze werk niet doet. Het maakt ook zo onzeker. Krijg ook geen follikel meting, niks. Dus het is alleen maar afwachten. Bedankt voor jullie advies dat jullie zeggen om de dag. Ik probeer nu echt naar mijn lichaam te gaan luisteren, het moet toch aangeven dat je MOET? Ik heb geen ovu testen besteld, wil eerst horen wat de gyn verder wil na de 2e zaadtest mocht die weer slecht zijn. Hoe is dat bij jullie hebben jullie ook meer zin wanneer de eisprong er aan zit te komen? - Doe ff zo berichtje typen, en niet op iedereen reageren want me eten staat klaar . Fijne avond meiden.
@ Mosa: Ik weet niet hoe ik mijn FF link weer in mijn onderschrift krijg. Dan kun je namelijk zien hoe het gaat qua temperatuur. Afgelopen weken lijken wel een schommel en nog geen eisprong. We temperaturen vrolijk verder tot de afspraak bij gynaecoloog. Fijn dat bij jou alles goed gaat! Lekker hoor! Je bent nu dan toch over die 3 maanden heen toch? groeit je buik al goed?
@ Susan, leuk dat je een weekendje naar Center Parcs bent geweest! Dus nu weer vol goede moed er tegen aan @ MP, het lastige is dat je nu inderdaad niets anders kan doen dan afwachten. Maar hopelijk wordt je geduld binnenkort beloond! Je moet in ieder geval maar zo bedenken, de vorige rondes maakte je hélemaal geen kans, dus slechter dan dat kan het niet worden. Ik heb nooit wat van mijn eisprong gemerkt, ik had ook niet meer zin rond die tijd. Maar volgens mij is het bij veel vrouwen wel zo. @ Leonie, boven aan je scherm kun je klikken op gebruikerspaneel, daar kun je je FF-link weer in je onderschrift zetten (en evt. een banner). Ik zou zeker doortempen tot je naar de gyn moet, dan kan hij precies zien hoe jouw cyclussen zijn. Ik ben vandaag 14 weken zwanger, dus al weer even voorbij die gevreesde 12 weken. De laatste paar weken begin je al echt wat te zien aan mijn buik, in mijn foto-album (klikken op mijn naam) staat een buikfoto van 12 weken.
@ Mosa: het is gelukt! (denk ik) dank je wel! Ik blijf zeker tempen, ook na gyn hoor! Nog even geduld, maar dan weten we hopenlijk iets meer.. Mooie echo foto en je ziet toch al een klein buikje! Leuk! Geniet ervan!
@ Leonie, heel vreemd, ik zie wel je linkje staan maar ik kan er niet op klikken Misschien moet je een regel open laten tussen je linkje en je cyclussen? Ik heb wel je kaartje bekeken, maar hij schommelt de laatste tijd wel meer dan in het begin. Dus het lijkt er wel op dat je lichaam iets probeert. Vandaag ook ineens weer zo'n flinke stijging. Klussen jullie nog wel regelmatig, of letten jullie daar verder niet op? Ik kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment wel zat wordt.
Kun je zelf wel op je linkje klikken? Je mag toch hopen dat de gyn gelijk actie onderneemt met zulke cyclussen! Ik vind het knap hoe rustig je er onder blijft hoor! Ik snap dat je niet anders kan, maar dan nog! Je bent eigenlijk al best een tijdje bezig, maar pas in ronde 3
hoi, @maar: ja dat is wel fijn, zeker nu na mijn mk idd! heel veel succes met de uitslag morgen meid, ik duim voor je! ik ben een paar dagen weg, dus ben er donderdag of vrijdag weer. liefs rebbel
Hoi meiden, Ik kom even naar iedereen zwaaien. Weer gezellig druk zie ik. Nu ga ik weer, even nog wat bankhangen en dan lekker op tijd naar bed. Heb het tijdschrift "wij jonge ouders" is binnen dus dan ga ik die op bed lezen. En niet te vergeten S1ngle op Net5 om half 9. Iedereen een fijne avond en alvast voor morgen fijne dag.
@ Mosa: Doet hij het nu wel? Heb de link nu tussen {url} haakjes gezet. ja, wij klussen nog steeds om de dag. Soms ff 2 dagen niet, maar dus wel regelmatig. Proberen het wel leuk te houden Ik hoop ook echt dat de gynaecoloog meteen actie onderneemt. Heb wel het een en ander gelezen over 1e bezoeken, inwendig onderzoek en misschien bloedprikken en allerlei vragen stelt ze qua medisch verleden. Nou, dat is niet zo spannend Ik blijf er wel redelijk nuchter onder ja, ik ben blij dat we nu een verwijzing hebben gekregen van de HA en ik heb ook wel het idee dat we gewoon zwanger kunnen worden. Begin februari ben ik namelijk een soort van zwanger geweest. Ik testte toen 4 dagen voor nod positief. Daarna iedere dag getest, maar streepje werd toen steeds vager en toen op nod 's avonds ongesteld geworden. Ik denk echt dat ik puur iets nodig heb om vaker een eisprong te hebben. Dat maakt het zwanger worden wel een stuk makkelijker in ieder geval
Hey meiden voor de liefhebbers hier mijn hyves http://kweb1.hyves.nl/ Ik heb weinig tijd, dus k hou het kort. Ik zag hier al wat hyvesadressen voorbij komen, dus die ga ik even uitnodigen Tot later Liefs
hej meiden, ik zit toch een beetje in twijfels. van maandag tot vrijdag ongie geweest. maar 1 dag hevig 2 dagen lichter en 2 dagen heel licht. normaal ben ik 3 dagen heel hevig (zelfs doorlekken) dan 2 dagen medium daarna 2 dagen licht. dus dat komt op 7 dagen. ook is me temp nog steeds hoog. smiddags zelfs nog boven de 37.0. ben nu erg aan het twijfelen of ik toch nog een keer zal gaan testen. ow het in iedergeval uit te sluiten. xxx jazy
nee helaas... we moeten met ons zoontje naar het zkh voor onderzoeken. even in het kort: Milan is 1,5 maand te vroeg geboren en hij was toen na de geboorte erg slap. ze dachten toen dat het door de vroeggeboorte kwam, het trok wel goed bij alleen bleef hij toch in zijn armen wat slapper. de ka heeft toen voor de zekerheid bloed laten prikken voor oa zijn stofwisseling, maar dit was verkeerd gegaan en zou dus opnieuw moeten, maar de ka vond het niet meer nodig omdat het nu zo goed ging met hem. wij wilde het toch maar opnieuw laten doen, zodat we het iig zeker wisten alleen had de ka er niet bij verteld dat zo'n waarde in het bloed door heel veel dingen licht afwijkend kan zijn, bv door stuwing, verkoudheid etc. en ja dat was dus bij Milan ook het geval. toch doorverwezen naar nijmegen voor verder onderzoek, maar verder begrijpt niemand dat we doorgestuurd zijn, fysio, ha en arts op cb kunnen zich helemaal niet voorstellen dat er wat met hem aan de hand zou zijn. ook in nijmegen verwachten ze er niks tot weinig uit, maar dus toch nog wat onderzoeken en ja... je gaat als mama toch malen, je zorgen maken, op internet rond kijken en dan lees je hele enge dingen, ik weet dat ik dat niet moet doen maar toch... dus even wat spannende weken nog. het heeft hier in het zkh ook allemaal erg lang geduurd, we zijn er vanaf okt '08 mee bezig en nu pas naar nijmegen. liefs rebbel
@ rebbel, jeetje meis das zeker naar. mijn neefje is ook te vroeg geboren (32 weken) en daar komt achteraf ook veel bij kijken. Ik hoop voor jullie dat alle testen goed zijn. en dat je zonder zorgen van jullie mooie man kunnen genieten. knuff jazy
Goede morgen, M`n temp. is weer een beetje omhoog gegaan. Vind het best eng worden eigenlijk. Ik wens iedereen een fijne dag toe. Groetjes
goedemorgen mijn temp blijft laag vergeleken met mijn zwangerkaartje van januari heb niet al te veel hoop.....