Goedmorgen meiden, @ Anne, ziet er goed uit. Ook in mijn zwangere ronde bleef ik heel lang op 36,8, tegen mijn NOD ging hij weer wat verder omhoog. @ Wops, jij gaat goed!! @ Ricmar, je temp blijft ruim boven de rode lijn, maar ik snap dat je gaat vergelijken met je zwangere kaartje. Zou ik ook doen. @ Rebbel, veel succes!! @ Jazy, als je je beter voelt bij een test, zou ik gewoon nog een testje wagen. @ Leonie, ik heb zo veel respect voor jou!! Ik zit nu op dag 66 (hopelijk eenmalig) en vind dat al zoooooo lang. Jij hebt gewoon al 3 van zo'n lange cycli... @ Mosa, al weer over de 14 weken heen. Super zeg!! @ All, hier een Nijntje met erg veel keelpijn. Mijn temp was ook wat hoger, dus misschien een 'griepje'... Nee, ik ben niet in Mexico geweest een collega van mij is er nu nog. Ben benieuwd of hij a.s. maandag voor de klas zal staan... Fijne (werk)dag allemaal!!
Hoi meiden, Hier is nog geen ongi te bekennen!! En mijn temp is nog steeds hoog, het begint aardig spannend te worden. Ik heb nog niet getest. Als mijn temp vrijdag nog hoog is, dan gaan we vrijdag testen! Zou het dan toch eindelijk? Hier mijn kaartje van vandaag: @Wops, Wat is jou temp ook spannend!! We zitten in dezelfde ronde, en onze tempen zijn alle 2 spannend! Duimen we voor elkaar?
Spannend Tessa, je hebt ook een mooie dip en een steady temp, dus ziet er goed uit!!! Suc6 nog even met wachten. Valt niet mee he, met zo'n kaartje...!
@Maar, Thnx!! Ow zo spannend, en ik ben dat wachten nu echt zat ja haha. Maar ik wil nog niet testen.. Straks gaat mijn temp morgen ineens omlaag.. Wil gewoon een posi test vrijdag!!
Ik heb er wel een goed gevoel over hoor. Hoe lang zijn je lf-en gemiddeld? Je bent ook alweer een tijdje bezig he, dus het mag nu wel een keer. Ik was ook ruim een jaar bezig voor ik een keer zwanger werd. Het gaat helemaal goedkomen hoor. Ik voel het!
Haai dames, Mijn kaartje is erg raar. Gister een duidelijke OV test gehad, mijn temp was ook 37, vanochtend was ie 36.5.... Vaag hoor! Zal eens even kijken of ik mijn kaartje erop krijg!
@Maar, Dankjewel! Dat is lief van je! En idd, wij zijn ook al een tijdje bezig. Nu een jaar. Dus vind het ook wel tijd worden eigenlijk.. Mijn lf-en liggen tussen de 11 en de 13 dagen.. Dus als mijn ei toch op dag 16 is geweest (dus niet waar FF het kruis heeft neergezet) dan zit ik nu nog in de gevarenzone. Dus het is onwijs spannend. @Astrid, Inderdaad een heel gek kaartje! Schommeld onwijs! Je tempt wel op hetzelfde tijdstip? En onder dezelfde omstandigheden? (lengte van je slaap enzo)
@ Anne & Tessa, heel mooi kaartje! @ Astrid, denk dat je ei vandaag springt !! Hier mijn kaartje voor vandaag..
@ Astrid, een schommelend kaartje zegt niks hoor voor je eisprong. Geeft volgens mij alleen maar aan dat er iets gaande is in je lichaam. Mijne was alleen maar stabiel zonder Clomid en ik heb van mezelf geen eisprong dus dat zegt ook wel genoeg denk ik. Dus maak je geen zorgen om je schommelende temp hoor!
Ja ik temp op hetzelfde tijdstip, zelfde omstandigheden. Ik had eergister en gister een positieve OV test ..Daarbij komt dat ik maandag duidelijk mijn ei aan de rechterkant voelde, en gister voelde ik ook zoiets aan de linkerkant Zal vanaaf er nog even een OV test tegenaan gooien. (en maar weer sexen ) En zien wat mijn temp. gaat doen.