nou sorry.. ik heb gewoon me eigen kaartje gepakt en weet begod niet wat er mis is gegaan! ik temp al meer dan 6 maanden dus ik heb zelf genoeg kaartjes mosa, ik heb me ei wel die dag gehad , ik heb 3 echo's gehad en ik voel me ei altijd heel duidelijk hihi en ja me lf is af en toe geen touw aan vast te knoppen..
Desi: Wat het kaartjes mysterie betreft, Gaby had gewoon de algemene link gepakt naar FF en iedereen die daar op klikt en ingelogd is krijgt dan zijn eigen kaartje te zien. Die link zul je wel vaker tegen komen hier dus schrik niet Ik geloof dat dit hem is: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Nikita: Je temp is een beetje onstabiel maar niet abnormaal. Hij blijft nu wel mooi boven de horizontale lijn dus dat is goed. Gaby: Jij hebt ook een mooi kaartje zeg. Wanneer gaat er nou iemand testen? Ik wil weer wat roze zien.
mn temp was vanochtend 37.0 dus 0.1 omhoog, dus omdat ik vier dagen voor nod zit dacht ik ; ik gooi er eens een testje tegen aan, maar helaas die was zo wit als het maar zijn kan. was wel zo een test die je 4 dagen voor nod kan doen. wat denken jullie; zou het nog kunnen of wordt ik gewoon ongesteld..
@Mosa, Wat gaaf jou verhaal!!! Ik kon gister heeeel moeilijk in slaap komen... Pfff wat heb ik daar lang over gedaan. Maar uiteindelijk wel geslapen alleen had ik het bloedheet!! Na het tempen kon ik ook moeilijk slapen van de spanning!! Ik hoop het zo!! Bedankt dat je een goed gevoel bij mijn kaartje hebt, geeft mij ook een goed gevoel als meiden dat vinden. Ik kijk wel uit voor de teleurstelling, maar ik denk wel dat we morgen gaan testen als mijn temp morgen nog hoog is. @All, Hier is mijn temp nog steeds hoog!!! Stel dat mijn ei nou op dag 16 is geweest ipv. 13.. Dan was mijn temp normaal gesproken al omlaag of dan was ik al ongi. Dus het begint steeds spannender te worden!! Als mijn temp morgen nog hoog is gaan we testen! Hier is mijn kaartje:
@tessa; ik vind je kaartje er ook positief uitzien hoor!. ik zou me niet kunnen inhouden met testen haha.
Goedemorgen, @ Rebbel, ik duim nog steeds voor goede uitslagen! @ Gaby, hopelijk is je temp vandaag ook nog hoog! @ Anne, supertemp! En er zijn vrouwen die positief testen op 10 DPO, maar ook héél veel vrouwen die negatief testen op 10 DPO en later alsnog zwanger blijken te zijn. Dus jammer, maar waarschijnlijk heb je te vroeg getest. Maar als je temp zo blijft, dan blijft het er goed uitzien! @ Tessa, soms is de onzekerheid vervelender dan de waarheid (vooral als je er slecht door gaat slapen), dus ik denk dat het goed is dat je morgen gaat testen. Voor hetzelfde geld ben je wel zwanger en dan zou je willen dat je iets eerder getest had Dus nog één dagje geduld hebben! Succes met het doorkomen van vandaag
@Anne, Dankjewel!! Ik kan ook eigenlijk niet meer wachten maar doe het wel haha @Mosa, Dankjewel meis!! Ik hoop ook gewoon dat ik nu gewoon zwanger ben. Gelukkig moet ik nu werken dan gaat de dag lekker snel, scheelt weer wat spanning!
Ben weer een tijdje niet geweest. Hier niets bijzonders ... Zal weer beter proberen bij te houden ... zag nog wel een oud berichtje van Wops over eten tijdens zwangerschap. Ik wilde echt wel heel veel meer eten ... En had alleen soms ENORME trek in chemische snoepjes . Op voedingscentrum.nl staat heel veel info over voeding tijdens je zwangerschap. Maar daar zul je ook zien dat wat jij nu eet erg weinig is . Ik denk dat zelfs Mirre meer eet: ochtend = borstvoeding, daarna beker volle melk en twee boterhammen tussendoor = banaan 12u = twee boterhammen tussendoor = appel, vaak ook krentenbol, altijd rond etenstijd een paar rozijntjes of gedroogde abrikozen avond = 1-2 opscheplepels aardappel/pasta/rijst/couscous + 2 opscheplepels groente + 1 opscheplepel peulvruchten of klein visje of een handje geraspte kaas. voor slapen = 150 ml volle melk Tussendoor drinkt ze alleen maar water, iets met smaakje vindt ze vies
hej meiden, wat moet ik nou weer van me temp denken? heb ik een vroege eisprong ofzo? wie kijkt er even mee xxx jazy
Hoi meiden, Heb niet terug gelezen zit op m`n werk. Temp. is iets gezakt, ik weet het niet, denk dat het toch einde verhaal is. M`n boobs doen wel erg zeer (maar dat heb ik vaker volgens mij ) Ik heb hele erge buikpijn dus ik denk echt dat het niets wordt. Als de temp. morgen nog verder zakt weet ik het bijna wel zeker dat we ronde 13 in gaan en officieel de mmm in 14 Mei. Dus ik wacht nog even geduldig wat morgen de temp. morgenvroeg doet. Iedereen een knuffel en [-o< voor iedereen. Groetjes
@mosa: lief dat je zo mee leeft meid! ik vroeg vanmorgen of er toevallig al bloedwaardes binnen waren! ik dacht ik probeer het gewoon! nou die waren dus al binnen van gister en vanmorgen! dezelfde dus als die bij ons in het zkh afwijkend waren... ze zijn nu goed!! ik ben zoooo blij! ze moeten minder dan 2,2 zijn en ze waren 1,8 1,9 en 1,3! er wordt nu nog 2x geprikt dus we zijn er nog niet natuurlijk en we krijgen nog de uitslag van hart en spieren, maar dit is wel een heel goed begin want doordat deze waardes licht afwijkend waren zijn we doorgestuurd! vanmorgen weer een verpleegkundige die vroeg wat zijn klacht was en die zich niet voor kan stellen dat er wat met hem is! poeh dit is echt een opluchting! nog even duimen dus! sorry dat ik nu zo ego en off-topic bezig ben! liefs rebbel
@ Jazy, moeilijk....het zou een vroege eisprong zijn, maar dan moet je temp morgen ook hoog zijn. Heb je voor de zekerheid nog getest of dat niet? @ Wops, ik dacht al want ik verwachtte dat je temp flink gedaald was, maar dit vind ik nog geen reden tot hoor! Eergisteren was je temp ook 37.0 dus volgens mij hoeft het nog niet einde verhaal te zijn. Morgen wordt een hele belangrijke temp voor jou, dus [-o< [-o< @ Salapio, heel veel succes weer deze ronde!
neej niet getest ik voel me niet zwanger. en heb gewoon echt bloedverlies gehad. dus leg me er gewoon bij neer... maar een vroege eisprong is helemaal niet erg. als ie hoog blijft ga ik over 2 weken testen. xxx jazy
@wops zo laag is je temp nog niet hoor! hij ziet er mooi uit. alleen jammer van die buikpijn maar dat hoeft niet altijd te betekenen. de meeste zwangere hebben dit ook. ik had zonder buikpijn!! xxx jazy
Oke, een vroege eisprong is inderdaad niet verkeerd! Ik hoop voor je dat je temp de komende dagen hoog blijft, zodat je het zeker weet.
Goeiemorgen mEIden, Wops, kop op he?! It aint over till the fat lady sings! Posi blijven. Salapio, leuk weer wat van je te horen! All, bedankt voor je lieve berichtjes. Tis weer ff ontzettend K*T, maar "gelukkig" hebben we nu ff alles tegelijk en dan zijn we er weer voor járen vanaf... Volgende week gaan ze gewoon ff die rotcellen weghalen en dan gaan we lekker verder voor een lief klein Klinkt goed he?
mp; ik voel me goed, heb aan de ene kant gelukkig geen last van de hormonen. Maar aan de andere kant wil ik heeeeeel graag zwangerschapskwaaltjes voelen, haha. Nog 10 dagen, poeh. maar; jeetje, niet goed. Wat betekent dat eigenlijk? Groeien ze en tasten ze je baarmoeder aan oid? Wel fijn dat je weer een beetje positief kan denken meid wops & tessa; mijn duimen blijven maar draaien voor jullie!!! jazy; niet meer getest dus?! Maar wel een raar kaartje tot nu toe in ieder geval. Ben benieuwd hoe je temp morgen is. mosa; fijn dat alles goed gaat. En de kinderkamer bestellen, wow echt gaaf. merels; zou inderdaad wel zeggen dat ei geweest is inderdaad. Welkom bij de wachtenden... astrid; nou, hebben jullie goed geklust de afgelopen dagen? gaby; spannend hoor, je temp is helaas wel al aan het zakken. rebbel; hopelijk zijn de andere uitslagen ook goed!! nikita; je temp is nu al een paar dagen mooi hoog gebleven. Misschien een innesteldipje? anne; ik zou gewoon nog even geduld hebben meid. all; zelf niet veel te melden. Alleen dat ik nog 10 dagen moet wachten, bah!
even een bannercheck en voor iedereen een dikke knuffel !! Ik houd me weer lekker bezig met vanalles behalve zwanger worden en probeer daar eens even van te genieten dus ben even weinig hier maar denk wel aan jullie !! doei