pijnlijk. maar niet zo pijnlijk als gister. zolang mijn kies maar nergens tegen aankomt (dan krijg ik een helse pijn, niet overdreven) gaat het vandaag redelijk gelukkig. O........je bedoelt met mijn ei? die is er nog lange nie...........pfff dat wachten he, het lijkt wel of het steeds langer duurt!
MP, Ik heb die ook van de action, welke heb jij die groene of die harde witte? Want die witte doen 't bij mij wel goed en die groene niet..
@ Wops, ik denk idd dat Tessa zwanger is. Maar voor jou is er ZEKER ook nog wel kans hoor!! Je temp is mooi hoog. Maar ik durf nog niks bij jou kaartje te zeggen, ff morgen afwachten als je temp morgen nog hoog is......... Goeie kans...... Duim voor je hoor!! @ Sammie, ik heb een witte met blauwe flexibele punt.. Hij deed het eerst wel goed, nu piept ie soms niet en volgens mij klopt me temperatuur dan niet meer.. Baal nu best wel dat ik geen nieuwe thermometer gekocht had :s . Die witte van de action had ik trouwens ook, maar ik kan 'm heel moeilijk indrukken dat knopje.
hier de hele middag al van die ongesteldheidskrampen pfff het is me wat. vriendlief zei al van nee he je wordt toch niet ongesteld... hij wilde al naar de dokter gaan om ons te laten nakijken maar dat kan toch pas na een jaar he??
Hoi dames ik kreeg weer eens geen berichten dat er iets nieuws geplaatst was, (kon me dat niet voorstellen dus ging even kijken) Maar ik weet niet waar ik gebleven was heb ik nog iets belangrijks gemist? Vanmorgen was ik niet lekker moe en duizelig. en iemand vroeg me wat er was en ik kon wel janken (kon het nog net inhouden) en zeggen ik ben gewoon moe! Bah... die onzekerheid wordt er gek van....
Hoi Meiden, Ik heb al een tijdje niets van me laten horen, maar lees zo af en toe nog wel mee hoor ! Ben zowiezo deze ronde niet aan het tempen, ik laat het ff helemaal los ... en moet zeggen dat het best goed gaat ! Allemaal een dikke knuffel !! Groetjes, Ilona
Goede morgen meiden, Ik zou even komen GILLEN als m`n temp. weer omhoog zou gaan. Nou bij deze even een GIL. Ik wordt een beetje gek van dit. Omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, omhoog. Ik denk dat ik het niet red om tot moederdag te wachten dus misschien ga ik morgen testen. Weet het echt nog niet zeker. Maar er zit wel een kansje in dat we dus net voor de mmm zwanger zijn. Ik ben helemaal hyper, door deze temp. had dit helemaal niet meer verwacht. Nou meiden hier dus echt spannend allemaal. Meiden veel succes en allemaal een dikke knuffel.
jeetje wops zo spannend!!! ik hoop het zo voor jullie! vanmorgen is eindelijk me temp gezakt. en ik heb zo termometer met 2 cijfers achter de komma gekocht. hij staat nu op 36.41. ik ga een weekendje weg naar centerparcks! lekker even iets anders aan me hoofd! tot maandag! xxx jazy
@Wops, Wat spannend meis!! Zou zo gaaf zijn!! Ik duim voor jullie! @All, Ik heb vanmorgen getest en hij was negatief Snap er niks meer van!!! Waarom is mijn temp dan nog hoog? Ik weet t niet meer
Lees hier gewoon nog mee en zie hier nu wel een paar goede kaartjes. Wops: Spannend zeg!! Je temp weer omhoog! Ik duim voor je!! Tessa, jammer van je negatieve test, maar je kaartje ziet er heel goed uit. Misschien te vroeg getest??? Ik hoop voor je dat je snel een mooie test in je handen hebt!
@wops. houden zo die temp. wie weet is het wel raak nu.... @tessa; tja vreemd dat je temp hoog is maar je negatief test, misschien zondag nog eens testen... @hier; ik neem altijd mn temp als ik wakker ben zo rond 08.30 maar was vanochtend een uur vroeger wakker , toen was hij 36.8. toch rond 08.30 nog een keer gemeten (ik lag nog in bed) en toen was hij 37.0. dus ik heb de 37.0 maar aangehouden omdat op hetzelfde tijstip is. wat zouden jullie doen?
wops wat spannend meid... blijven duimen draaien! tessa: weet je zeker dat je ei wel goed staat? ik zou eerder zeggen dat ie 5 dagen later moet zijn en dan ben je dus net te vroeg met testen... ik zou zeggen ff 2 dagen geduld en dan nog een keer proberen! hier temp weer ietsje omhoog, weet nu dus nog net niks...
anne, ligt eraan, als je wakker hebt gelegen zou ik de eerste aanhouden (als je wakker in bed ligt is nl anders dan wanneer je slaapt) heb je weer geslapen dan zou ik de tweede nemen...
Goedenmorgen, Ik heb een vraagje heeft het invloed op je temp s'ochtends als je bv tempt en je ligt nog in bed of dat je een klein stukje naar de badkamer toeloopt? FF geeft nu namelijk aan dat ik mijn ei al heb gehad maar dat is erg vroeg? Groetjes http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a
malin: Zou je denken? dus jij denkt op dag 18? Ik was namelijk op dag 19 bij de fertiliteits arts, en die zei dat het kruis wel klopte... dus vandaar dat ik nu helemaal in verwarring ben.. Ik snap het niet meer
ik weet het niet, maar dag 18 kan in je kaartje nog heel goed... maar goed de fa zal het wel beter weten dan ik neem ik aan... maar goed, of je kruis klopt of niet veranderd weinig aan dat je nu een nega-test hebt... ik zou gewoon 2 dagen wachten en dan weer testen, is ie dan weer nega dan bel je die FA op en laat je hem/haar de boel uitleggen en vraag je om een bloedtest.
Ja he dat dacht ik ook al mijn vorige cylcus was 26 dagen dus we zullen wel weer zien. Cervixslijm is wel vruchtbaar zeg maar. En aan mijn verhoogde Sex Drive is het ook te merken. Groetjes en succes allemaal.