Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

aaaaaaaaaaah wops SUPER GEFELICITEERD :D:D:D:D:D:D

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ wops: jullie hebben dezelfde kast in de babykamer als wij! (zie album)

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Wops,
    Wat geweldig meis!!! Gefeliciteerd met dit wonder!!

@All,
    Verder even een ego berichtje... Ben erg emotioneel, ik had het ook zo graag gewilt..
    Maar mijn temp is omlaag en net al wat licht bruin :cry:
    Wanneer is het dan onze tijd???

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O jeetje, ik was er al bang voor omdat je nog niet langs geweest was :(
    Wat balen zeg, maar dat klinkt niet goed.
    Het is ook zo oneerlijk allemaal! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
    Ik hoop echt dat jouw tijd ook snel komt!

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hallo meiden....

spannend spannend, ik zit morgen op mijn korte lf NOD

wie wil er een kijkje op mijn kaartje wagen???

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Chantal; ik zie mijn eigen kaartje, huh?!

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
  8. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi Chantel, je kaartje ziet er goed uit, maar je zit nog wel op 8dpo he...... ;)

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0

Weet ik, maar ik heb altijd een LF van gemiddeld 8 dgn...

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Volgens mij is een lf van maar 8 dagen wel heel kort.
    Medisch gezien volgens mij ook. Dan heeft het eitje te kort de tijd om in te nestelen.
    Weet iemand daar wat meer van af. Diegene kan Chantal dan misschien wat meer info daarover geven.

11. Loe

Loe Niet meer actief

Eh....ja dat zou ik wel kunnen doen. Een lf van 8 dagen wordt als tekort gezien, het bemoeilijk dan het innestelen. Er zijn best uitzonderingen geweest, natuurlijk, zoals bij alles, vrouwen die hiermee wel zwanger worden. Maar normaal gezien wordt een lf van 10-14 (of langer dan 14 dagen) aangehouden. De fertiliteitsarts en de gyn die ik gesproken heb, hebben het over zelfs 12-14 dagen. Ook moet het baarmoederslijmvlies zich op kunnen bouwen, ivm de innesteling. Wat hiermee ook te maken heeft, is je progesteronwaarde.
    Ik hoop dat je hiermee wat meer informatie hebt gekregen. Als je vragen hebt, stel ze gerust natuurlijk. Daarvoor zijn we allen hier :)

12. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat een LF van 8 dgn in principe tekort is. Dit is ook al bekend bij mijn huisarts. Hier ben ik al op dag 1 van deze cyclus geweest. Heb bloed laten prikken. Dit was in principe in orde. Mijn vriend heeft ook al zijn zwemmers moeten inlveren, dit was ook in orde.

Omdat mijn temperatuur voor mijn doen nu zo goed omhoog gaat blijf ik hoop houden dat het misschien deze maand goed komt.... [-o<

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    oké meid, ik hoop dat door je mooie stijging je misschien inderdaad wel zwanger bent.
    En goed van je dat je gelijk naar je HA bent gegaan.
    Ik ben benieuwd wat je temp morgen doet, spannend!

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Dankjewel voor je begrip & steun..!
    Ik hoop echt dat onze tijd nu ook eens snel mag komen, mijn mannetje is er ook teleurgesteld van (dat komt bij hem niet vaak voor, maar hij is er echt een beetje naar van).
    Ik denk dat ik morgen echt ongi ben (had net weer bruin) en dan gaan we maar op naar ronde 13.

15. Loe

Loe Niet meer actief

Ik zou in elk geval opvragen wat dan je progesteronwaarde was precies.......... de een van lagere waardes namelijk wel goed, de andere niet.....Het hoeft er niets mee te maken te hebben, maar het zou wel KUNNEN. Ik probeer je alleen te helpen hoor, als jullie er gewoon een goed gevoel over hebben, dan beschouw je dit maar als ongeschreven :)

16. een goei moederdag allemaal!!!

Vanmorgen kwam m'n mannetje met ons dochtertje ontbijt op bed brengen en een kadootje, en toen ik dat uitgepakt had, zei ik: ik heb ook een kadootje voor jullie en haalde een zwangerschapstest tevoorschijn, in de tijd dat mijn ontbijtje werd gemaakt heb ik een testje gedaan... en waarempel........ZWANGER

Ik ben erg verrast, had het niet verwacht, maar m'n temp was vanmorgen weer hoog, en dacht.. ach ik kan wellicht een testje proberen... dus volgend jaar 2 kadootjes met moederdag ha ha

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Gefeliciteerd Susan!!!!

@All,
    Ik denk dat ik even wat minder op het forum ga komen..
    Ik vind het best confronterend allemaal..
    Wij willen het ook zo graag, en ik zie steeds meer meiden van het begin dat ik op het forum ben gekomen, die nu of bevallen of zwanger zijn..
    Misschien stel ik me aan, maar ik denk dat dat iets beter voor me is.
    Mijn man is er namelijk ook helemaal teleurgesteld van, hij had het ook zo gehoopt. En ook hij vraagt zich af wanneer onze tijd aanbreekt.

Hopelijk mag ik me volgende maand weer aanmelden met een spannend kaartje of met een posi test.

Meiden ik wens jullie heeel veel succes, en hopelijk veel zwangeren!!

18. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    susan gefeliciteerd meid! mooier kado kon je niet hebben...

ik heb ook een ''kado'' zag het gisteren al aankomen door waterige afscheiding, en nu idd weer een tempdaling. Gisteren niet kunnen klussen en vandaag gaat dat wrs ook niet lukken, dus weg moederdagei

19. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Gefeliciteerd allemaal!
    Ik had vanmorgen 36,9 en nog niet ongesteld, dus een testje er tegenaan gegooid en hij is heeel licht positief, zie foto album. Morgen maar weer testen.

En Tessa, ik begrijp heeeel goed hoeveel pijn en verdriet het doet. Wij zijn bezig vanaf maart 08 en ondertussen al 13 (!) zwangeren waarvan een aantal baby's al geboren zijn. Een heleboel meiden waren of onverwacht of binnen 2/3 maanden zwanger. *hug*

20. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    nikita jij ook heel gefeliciteerd dan! het is je NOD en licht positief is ook positief!

Deel Deze Pagina