Goedenmorgen, Hier ook een raar kaartje... http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a Ben benieuwd of ik mijn ei al heb gehad of dat ie nog moet komen :S ??? Groetjes
ben weer terug van weggeweest. Heb 2 weken vakantie gehad en heb het laatste weekend in frankrijk gezeten.Vanmorgen fm gehad en had een bmslv van 7-8 mm en rects twee follikels klaar om te springen 22 en 18. Links heeft de gyn niet eens gekeken. Woensdag weer terug. Ga proberen om wat bij te lezen vandaag maar ga geen twee weken gedaan krijgen.
Meiden ik heb de gyn gebeld. Volg week woensdag, de 20e, afspraak. Hopelijk word ik nu snel ongi... Djaar, 2 super eieren!! Aan de klus... Liefs, Nijn
Nijn, goed gedaan. Ben trots op je! Djaar, welcome back! Dit wordt jouw ronde! Ik voel het. Hup, klusserdeklus en over 2 weken onwijs posi testen! \/
@ Palmien, is normaal dat je temp stijgt. Per uur stijgt je temp ongeveer 0,1 bij mij klopt dit ook heel vaak. @ Ricmar, tuurlijk is er nog hoop!! Duimen! @ 1984, vandaag je eisprong denk ik dus hupps klussen straks @ Djaar, toppie nieuws. Goed klussen en Duimen! . Hier ovu testen van Sensitest besteld. Dan kan ik het toch een beetje in de gaten houden, als er straks geen streep op komt heb ik gewoon geen eisprong. Pff ik baal dat ik geen follikel meting krijg!! Zit nu op dag 16.
Hoi meiden, Goh, wat is het hier rustig! @ Ricmar, moeilijk om te zeggen, maar morgen wordt een beslissende temp lijkt me. Ik ga duimen voor een hoge temp [-o< @ Rebbel, we hadden het over een stabiele temp omdat best veel tempkaartjes van zwangere vrouwen stabiel zijn. Maar pas was er helaas iemand die ook een stabiel kaartje had en toch ongesteld werd, maar het kan dus een goed teken zijn. Daarom: mooi kaartje heb je @ Nijntje, groot gelijk om de morgen de gyn te bellen, 10 weken is inderdaad lang zat! Te lang eigenlijk, dus hopelijk gaat hij er wat aan doen! Oke, je hebt al gebeld, nog beter! Fijn dat je volgende week een afspraak hebt! @ Maar, hoe gaat het met jou? Wanneer moet je deze week precies 'onder het mes'? Dan kunnen we aan je denken! @ Malin, toch fijn dat jullie nog geklust hebben, toch weer wat meer kans! In ieder geval lijkt het me duidelijk dat je eisprong nu geweest is. @ 1984, ik denk dat het heel goed mogelijk is dat je eisprong vandaag is! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @ Djaar, hebben jullie het leuk gehad in Frankrijk? Wel superlief van je mannetje hoor! Wat goed dat je eitjes nu zo mooi groeien En veel plezier de komende dagen @ MP, dag 16 zegt nog niet zo veel hoor, alhoewel ik je bezorgdheid wel snap. Ovulatietesten zijn trouwens niet helemaal betrouwbaar, maar als je ze graag naast het tempen wilt gebruiken, dan moet je dat natuurlijk doen. Hopelijk binnenkort een positieve ovulatietest! @ All, fijne avond!
*Komt verlegen aankloppen* *klopklop* ik kan EIN-DE-LIJK weer op de pc! Jeeeeej! hij was stuk Heb jullie wel errug lang moeten missen Hoe is het hiero? wat zie ik nou, WOPS van harte gefelciteerd meis! het is je echt gegunt! Kusss Muisje
lieve wops super gefeliciteerd!!!! hej meiden, zo druk weekend gehad! maar wel lekker me gedachten ergens anders kunnen houden. heb wel doorgetempt en daar is geen touw aan vast te knopen van 36.8naar 36.1 en weer terug.. word er gek van!! hoe kan ik me ei nou krijgen als het zo gaat. vanaaf maar weer aan de klus zijn we van het weekend niet aan toe gekomen. doeidoei xxxx
@ Springmuis, wat leuk om weer eens wat van jou te horen Ik heb nog weleens aan je gedacht en hoop dat het goed met je gaat! Gaan jullie binnenkort al bezig met ICSI of dat nog niet? En hoe gaat het verder met je? @ Jazy, je temp schommelt inderdaad erg, maar hij kan ook zo stabieler worden als je eisprong dichter bij komt.
Heej Mosa, het gaat eigenlijk wel goed, zover het goed kan gaan we zijn nog niet bezig met de ICSI, we wachten eerst het 2e bloedonderzoek van muisman af, het chromosomenonderzoek van een paar maanden geleden daar hebben we 2 weken geleden de uitslag van gekregen (wat duurt 3 maanden wachten lang zeg bah haha) en die was twijfelachtig dus er moest nog een keer onderzoek gedaan worden maar als het goed is krijgen we die uitslag volgende week al, die zou maar 2 weken op zich laten wachten dus ik ben benieuwd.. hier in ons eigen ziekenhuis zijn we uitbehandeld, zij gaan niet verder dan IUI dus kunnen niets meer voor ons doen, als de uitslag van het bloed er is gaan we een afspraak maken bij het "ICSI" ziekenhuis, en dan laat ik me nogmaals helemaal controleren want heb toch het gevoel dat het niet helemaal klopt, sowieso omdat er bij mij nooit is gekeken of er een eitje onderweg was oid, zodra ze wisten dat het zaad niet goed was, werd er naar mij niet meer gekeken, dus ik vertrouw het eigenlijk niet zo.. lang verhaal hihi en hoe is het met jou? voel je je goed? Kuss
Hoi meiden, Morgen nog een testje doen om te kijken of de streep duidelijker is. M'n vriend is nog een beetje afwachtend, hij is wel heel blij, maar weet ook dat het nog pril is natuurlijk. Ik ben erg benieuwd hoe m'n test er morgen uitziet. dit is m'n test van gister:
@ Springmuis, een heftige tijd voor jullie zo te lezen! Hopelijk zien de resultaten van de onderzoeken er goed uit, en ik kan me voorstellen dat je graag wil dat ze ook het één en ander bij jou gaan onderzoeken. Wel spannend allemaal hoor! Jullie wachten natuurlijk ook al zó lang! Met mij gaat alles goed, ik voel me best goed dus ik mag absoluut niet klagen! Temp je eigenlijk nog wel of helemaal niet meer? @ Susan, mooie en duidelijke test hoor! In ieder geval geen twijfeltest Fijn hoor!
Susan gefeliciteerd! mooie test hoor! Mosa, wat fijn dat je je best nog wel goed voelt, veel kwaaltjes? of is het weer verdwenen haha! ik ben toevallig weer sporadisch aan het tempen geslagen, dus echt veel valt er niet uit mijn kaartje te halen haha zal het even snel overtypen anders moet ik FF weer anders instellen enzo haha en ben even vergeten hoe dat ook alweer moet ( net als dit nieuwe forum, snap er de ballen van haha) vanaf dag 15 getempt haha, lekker nutteloos en vergeet het ook vaak. dag 15 = 37.0 dag 16 = 37.0 dag 18 = 36.8 dag 20 = 37.0 dag 24 = 37.0 dag 25 = 36.7 en dag 25 is vandaag haha. maar mijn ei is iig wel al geweest neem ik tenminste aan, mijn vorige cyclus was ineens 57 dagen vet raar. kusss
Goedemorgen, @ Springmuis, het lijkt er inderdaad op dat je eisprong is geweest, toch iedere keer weer spannend lijkt me. Maar ik kan me ook voorstellen dat je er niet echt van uit gaat dat het nu ineens raak is. Het nieuwe forum was inderdaad even wennen, maar je went er zo aan hoor! @ Ricmar, dat ziet er inderdaad niet goed uit Jammer hoor, knuffel!
@Springmuis; welkom terug !! @All; veel heb ik niet te melden. Mijn temp is nog niet duidelijk gestegen dus ik vermoed nog geen eisprong. We klussen gewoon door totdat er bij de echo bevestigd wordt dat er een eisprong is geweest. Ben dus erg benieuwd naar het resultaat van morgen !!