Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ricmar, he getsie ...

MP, hopelijk snel een mooi eitje!

All, veel succes met wachten/klussen (plezier dan toch vooral) etc.

Hier alles 'gewoon' prima. Heb op een of andere manier geen goed gevoel over deze ronde ... Nja ... we zien wel. Ga nu Mirre van tafel plukken :confused: ;)

2. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    hier blijft temp hangen op 36.6... nog wel zere tepels maar geen afscheiding meer, ei zal dus wel geweest zijn (denk ik/hoop ik) enige vreemde is dat normaal na ei temp meteen 0,5 ofzo stijgt en dan rond 36,8-37,0 zit ipv op 36.6 blijft hangen. Maar goed we wachten geduldig af!

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Temp vandaag 36.6, en hoppa ongi is er al haha

4. 1984

1984 Niet meer actief

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey springmuis is back!!!!
    Balen dat je ongi geworden bent. Nu wel ineens weer een veel kortere cyclus dan de vorige keer...

O Djaar, het komt helemaal goed met jullie deze ronde!! Veel plezier!!!

Susan, overduidelijk!! Super gefeliciteerd!!

Ricmar, dikke knuf!!

Loe, als je dit nog leest, ool voor jou een hele dikke knuffel!!

Salapio, misschien is het juist deze ronde dan raak...

Malin, ik zou lekker door blijven klussen...

1984, innestelingsdipje???

All, de laatste dagen heb ik een hoge temp, hij daalde gister, dus ik dacht (zoals wel vakder deze maand) ongi te worden. Vandaag is mijn temp echter weer gestegen... Ben echt blij dat ik de gyn gebeld heb, want er is geen touw aan mijn temp vast te knopen...

Fijne (werk)dag allemaal!!

6. 1984

1984 Niet meer actief

Ahhh knuffel voor jou!

As ronde is jou ronde weet het zeker!

Groetjes

7. 1984

1984 Niet meer actief

Geen idee hoop van wel want dat is een goed teken dan toch. Het is weer afwachten he.

Als het wel een innestelingsdipje is geweest heb ik wel een hele korte cylcus.

Blijft spannend!

Succes allemaal!

[-o<

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, ik weet het maar het voelt niet goed en dan lees je bij meerdere meiden die wel een follikelmeting krijgen dat het niet aanslaat en dat ze over moeten op 100mg.. Het is zo onzeker allemaal. Maar ik houd wel hoop en we klussen goed.. Ook weet ik dat ovu testen nooit 100% betrouwbaar zijn en met pcos kun je een negatieve posi uitslag krijgen. Ik heb zoiezo altijd een streep op de ovu testen dus een positieve zou echt heel dik & duidelijk moeten zijn. Het zal in ieder geval meer onzekerheid weghalen bij mij en daar gaat het mij om.

Ondanks dat ik steeeds twijfel of er wel iets gebeurd in mijn lichaam, viel me vriend gisteren op dat het van binnen anders voelde en dat hij ergens tegenaan stompte :oops: .. Bmm dus.. Hij droog: 'Ik dacht daar spuit ik maar tegenaan' hahahha ja zo kun je zien dat het toch in de mens verstopt zit dat ze weten hoe het werkt, want hij wist niet eens wat het was daar binnen. Ik zei waar denk je anders dat je zaad heen gaat!? Nou dat zwemt er in rond zei hij hahahah ja hoor. Maar wel grappig en verbaasde me echt dat je dan blijkbaar toch een oer-gevoel in je moet hebben :p .

@ Springmuis, WELKOM terug!!! Hopelijk kunnen jullie snel door in het andere ziekenhuis en daar zal jij ook vast wel beter onderzocht gaan worden. Ik vind het echt vaag dat er niet verder is gekeken naar jou. Je wilt toch zekerheid wanneer je eenmaal in de mmm zit.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Haai dames,

Mijn temp was vanochtend 36,7, gister ook dus het is stabiel.
    Volgens mij word ik grieperig :sick: Voel me niet helemaal 100%

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Astrid, waar is je kaartje? :) Hopelijk is het geen griep maar iets anders ;) !!

.

Hier zijn de ovu testen binnen. Baarmoedermond staat open :eek: dus ik ga straks een ovu test doen en dan heb ik hopelijk meer duidelijkheid of er iets aan zit te komen ja of nee..

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hier nog geen ongi dus wacht het af al weet ik vrijwel zeker dat het er aan komt....

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Even een melding van mij :)
    We mogen toch terug komen naar de fert. arts!
    Donderdag krijg ik een uitleg voor de HSG!
    Dus tóch nog een stapje verder! (anders zouden we de HSG pas krijgen over een half jaar...)

Al zwangeren hier?! :D

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Susan en Wops;
    hebben jullie al zwangerschapsverschijnselen? Wat merk(te) je als eerste dat er anders was?
    - meer plassen
    - moe
    Of helemaal niks anders?

Liefs

14. Erg moe, veel plassen en gevoelige baarmoeder (als ik zit met m'n spijkerbroek aan bijv.)
    Alleen nu twijfel ik of ik zwanger ben, vanmorgen weer een testje gedaan, maar moest zo nodig plassen dat ie wss te nat is geworden want de controlestreep was nauwelijks zichtbaar. Dus ook de teststreep was nauwelijks te zien, hij was er wel, maar toch.
    Toen heb ik vanmiddag een digitale gehaald en die zegt niet zwanger... dus nu weet ik het niet meer... :(

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Malin, idd vreemd dat je temp nu minder hard stijgt dan normaal, maar misschien komt dat nog?

@ Springmuis, bah :( Wel een duidelijke en korte cyclus had je dan! Knuffel!

@ 1984, toch denk ik dat je eisprong gisteren pas geweest is en dat je temp morgen nog verder stijgt. Nog even afwachten dus!

@ Nijntje, irritant hoor, vooral als je temp nu steeds zo schommelt. Dan hoop jetelkens weer dat er wat gaat gebeuren, en dan komt het weer niet :( Nog een weekje geduld!

@ MP, heb je nog een ovulatietest gedaan? Dat het voor je vriend anders voelde gisteren, lijkt er wel op te wijzen dat er tenminste iets gebeurt, maar hopelijk heb je snel duidelijkheid door middel van een tempstijging of positieve ovulatietest [-o<

@ Astrid, hopelijk voel je je alweer iets beter en wordt je niet ziek!

@ Ricmar, irritant hè, dat wachten tot het komt! Hopelijk komt het nu snel, dan kun je weer verder.

@ Tessa, hartstikke goed dat je toch een HSG krijgt! Als je je daar prettiger bij voelt, dan moet je het zeker zo doen! Wel spannend!

@ Zeehondje, heb jij klachtjes of helemaal niet?

@ Susan, jeetje, wat een onzekerheid! Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, maar je test van gisteren was erg duidelijk hoor! Waarschijnlijk was de test van vanochtend niet betrouwbaar en voor de digitale heb je meer HCG nodig en ik kan me voorstellen dat je 2 dagen na je nod en niet met ochtendurine niet genoeg HCG hebt. Dus volgens mij echt niets om je zorgen over te maken!
    Ga je morgen weer testen? Volgens mij kan het echt niet anders dan dat je zwanger bent, dus ik heb er alle vertrouwen in.
    In ieder geval een knuffel voor alle onzekerheid!

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Susan; jeetje zeg, wat zit jij nu in de zenuwen, denk ik! Ik hoop heel erg voor jullie dat het kwam door de hoeveelheid urine op de stock. Morgen heb je vast weer een duidelijk test!!!

Mosa; ik heb wel klachtjes, maar ga er elke keer maar van uit dat het komt door het gebruik van de Progestan. Bijvoorbeeld de gevoelige borsten (als ik aan de zijkant duw lijkt het wel of er blauwe plekken zitten) en een beetje last van mijn baarmoeder (soort drukkend gevoel).
    Maar het zal wel weer niks worden hoor. Zou wel heel mooi zijn natuurlijk, maar ga er niet te veel op hopen. Zit ook pas op 12 dpo. Moet echt nog wachten tot volgende maandag of ik dan wel of niet ongi ga worden.

Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van osteopathie bij vruchtbaarheidsproblemen? Ik las er een artikel over op www.osteopathiegouda.nl (bij 'links').
    Als het binnenkort niet gelukt is bij ons dan ga ik daar misschien wel een afspraak maken.

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Dankjewel!
    Ja want ik maakte mij best zorgen, ik voel me er prettiger bij als we zeker weten of dat goed of niet is.
    En het is zeker spannend, ben alleen erg bang voor de pijn.. Dan maar hopen dat die pijnstiller helpt.

18. Dank je Mosa, ik ga morgen die testen 2 voor 5 euro halen denk ik, en test dan morgen nog een keer, en anders zaterdag, want heb vruchtbaar slijm ingevuld bij FF en die heeft nu m'n kruis verzet, en volgens mij klopt dat meer, maar dat zou betekenen dat ik vrijdag pas m'n NOD heb en dan kan het voor de CB test idd te vroeg zijn. Ik voel me wel zwanger, ben erg moe en als ik m'n astma medicijnen neem, moet ik kokhalzen, dat had ikl bij de zwngerschap van m'n dochtertje ook.... nou ja nog even afwachten.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Susan wat naar die onzekerheid ... hopelijk gewoon te vroeg voor digitest!

All, heb wel gelezen ... maar ben gaaaaaar ... :oops:

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

@susan: jeetje wat vervelend, hopelijk heb je vandaag een dikke vetter 2e streep! [-o<

dit is mijn kaartje meiden,
    zou die 36,9 een innestelingsdipje kunnen zijn?

liefs rebbel

Deel Deze Pagina