Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    rebbel het zou best kunnen hoor..

ego hier nog geen ongi temp blijft laag maar boven coverline

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Zeehondje, is ook zo, ook al zou je nog zoveel klachtjes hebben, dan nog moet je wachten tot je nod. En die Progestan helpt natuurlijk ook niet!
    En osteopathie lijkt me zeker iets om te proberen, ook onder het mom van baadt het niet, dan schaadt het ook niet!

@ Tessa, ik heb inderdaad ook gehoord dat een HSG pijn doet, maar ook dat het maar een paar seconden pijn doet. Dus volgens mij is dat wel te overzien, en een voordeel is dat je daarna een paar maanden extra vruchtbaar bent :)

@ Susan, zou heel goed kunnen ja, dat je eisprong iets later was. Dan zou ik me helemaal geen zorgen maken over die digitale test! Ik ben erg benieuwd naar je testresultaat van vandaag, hopelijk een 'geen-twijfel'-tweede streep!!

@ Salapio, alles goed met je? Buiten druk? ;)
    Je eisprong is gisteren geweest denk ik?! Hebben jullie goed geklust?

@ Rebbel, poeh, dat zou zeker een mooie innestelingsdip zijn :D Mooi kaartje zeg!

@ Ricmar, wat ik vreemd vind aan jouw kaartje, is dat je temp de vorige keer daalde en je gelijk ongesteld werd. Nu niet, en je temp is inderdaad nog boven de coverline. Dan zou je toch denken dat je nog een kansje maakt, dus de duimen gaan weer draaien :)

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    spannend hoor! Bij Milan heb ik toen ook een innestelingsdipje gehad! :D
    nog even afwachten...

hoe gaat het met jou? nog veel last van bandenpijn?
    echt super hoe jij hier op iedereen blijft reageren! =D>

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Rebbel, als je dat bij Milan had, dan wordt het nu helemaal spannend! Maar inderdaad nog even afwachten.

Met mij gaat het goed, soms nog last van bandenpijn maar eigenlijk alleen als ik te druk ben geweest, dus dat probeer ik nu te voorkomen :)
    Ik vind het ook leuk om hier nog mee te schrijven hoor, dus het is ook eigenbelang :D

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    :) goed zo!
    fijn dat het goed gaat! en idd proberen het wat rustiger aan te doen, want bandenpijn is niet prettig!

liefs rebbel

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

kan iemand naar mijn kaartje kijken
    mijn temp wil maar niet echt hoog worden
    hij is wel hoger dan mijn basis maar voor mijn mk steeg mijn temp altijd naar 37.1 en nu houd hij deze temp niet vast
    denk gelijk zie wordt niks deze maand zo//

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Lieni, het lastige is dat er vaak niet zo veel over tempkaartjes valt te zeggen als je voor je nod zit. Pas rond je nod kun je er vaak wat van zeggen. Ik kan me voorstellen dat je nu denkt dat je geen kans maakt omdat je temp niet echt hoog is, maar toch hoeft dat niets te zeggen. Het blijft altijd afwachten op wat je temp rond je nod doet.
    Succes met wachten nog even!

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen lieve mEIden!

Ik ben er weer hoor.
    Lag gister ziek op bed met voedselvergiftiging na een nacht spugen, maar... je valt er wel lekker van af! haha

Morgen heb ik de behandeling in het ziekenhuis en vind het best spannend. Schijnt nog een heel gedoe te zijn met rook en bbq-lucht, dus Hans Klok... eat your heart out! haha

Sorry dat ik ff niet op iedereen reageer, want ben allemaal alweer kwijt... :oops:

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, bah, ook nog een voedselvergiftiging, het zit je ook niet mee op het moment :(
    Hopelijk straalt binnenkort het geluk je weer tegemoet!
    Logisch dat je het spannend vind morgen, het ís ook heel spannend! Alvast heel erg veel succes in ieder geval, ik hoop dat je er weinig van voelt. Hoe laat moet je? Dan zal ik aan je denken!
    Knuffel!

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ben om 09.50 uur aan de beurt.

Gaat helemaal goed komen en nu hebben we alles ff tegelijk, maar dan zijn we er zo ook weer voor járen vanaf! haha

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat vind ik ook! Laat dan het beebje ook maar komen!

12. Loe

Loe Niet meer actief

Mijn kiezen zijn eruit :( Groot gat en een dikke wang.

Vanmiddag naar de fert.arts. Willen jullie duimen?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oh bah, dus toch je kiezen er uit? Jeetje, dus het zat weer niet goed? Misschien beter zo, zoveel problemen als jij er mee hebt gehad de laatste tijd is ook niet normaal!

En tuurlijk duimen we! Hopelijk ga je er met een goed gevoel weer weg! Goed je onzekerheden vertellen, hopelijk doen ze er dan wat mee!

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    wat een spannende dingen, kiezen eruit, rook en bbq en vage testen.....

Hier nog steeds geen eisprong (temp was ook niet gestegen) gespot met de echo wel een goed bmslv van 7 en twee follikels 1 van 23 en 1 van 25 dus ze staan allebei op springen. Vrijdag weer terug. Dus nog even doorgaan met klussen is het advies. zucht........

15. jazy

jazy Actief lid

hej dames! mijn ei is onderweg! ik denk dat ie van het weekend of begin volgende week land! me temp word lekker laag! ook ben ik begonnen aan etos zwanger worden pillen. kijken of dat ons gaat helpen! iemand hier goeie ervaringen mee?

xxx jazy

16. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ahhh hier weer net op het verkeerde moment een veel te vroeg wakkere Malin (oke ze is wat ziekjes dus das sneu genoeg) maar goed, voor ik bij dr geweest ben getempt, 36.4. Toen half uurtje met dr beneden gezeten, kopje thee gedronken, toen weer naar bed gebracht en zelf nog dik 2 uur geslapen en toen was ie 36.9. laat het maar van morgen afhangen welke ik ga aanhouden.
    lees verder niet bij, mn meisie is wakker aan het worden

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Loe, heel veel sterkte meid, met dat gat in je mond. Vanmiddag naar de fert arts. Ik zal zeker voor je duimen!! [-o< [-o< [-o<

@ Djaar, wow, twee hele mooie eitjes onderweg! Veel succes!!

@ Jazy, ook jij aan de klus!! Veel plezier!!

Morgen zit mijn mei-vakantie er weer op :( Maar twee daagjes werken en volgende week maar één dagje...

Fijne (werk)dag!!

Liefs, Nijn

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Djaar, jij maakt het weer spannend!
    Mijn duimen draaien op volle toeren en nu vrijdag goed nieuws he?!

Loe, wat een dag! Ik hoop dat je je een beetje goed voelt, hoewel je nu nog wel lekker verdoofd zal zijn... Hou je taai en heel veel suc6 vanmiddag! Denk aan je! knuf

Jazy, go 4 it!

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar; ik maak het inderdaad erg spannend, ook voor mezelf. Vorige keer had ik 1 follikel en dit keer dus 2 die op springen staan. Heb net even teruggekeken maar vorige ronde is er een eisprong geweest op dag 20 en was het ei 23mm dus ik ben nu heel erg benieuwd en let heel erg op of ik wat voel of niet.
    Hoe gaat het met jou nu?

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, das zeker spannend! Raar idee eigenlijk of niet?

Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Is erg veel gaande op het moment, dus word ook wel een beetje geleefd op het moment. Probeer er allemaal niet te veel bij stil te staan en positief te blijven.
    Morgenochtend naar het ziekenhuis voor de behandeling aan mn baarmoeder. Zie er wel tegenop, maar als ik dat maar weer gehad heb, kan ik weer iets achter me laten.
    Zo komen we er wel door.

Deel Deze Pagina