Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @loe: ah dat is niet fijn je kiezen eruit! heel veel succes vanmiddag! ik duim voor je!

@jazy: succes met klussen! ;)

@maar: heel veel succes morgen!

meiden, ik heb een vraag!
    zouden jullie eens naar mijn kaartje willen kijken? zou mijn ei niet op dag 17 of 18 geweest zijn? ik voel mijn ei eigenlijk altijd en die 2 dagen had ik flinke ovulatie pijn!

liefs rebbel

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0

dit moet hij dus zijn!
    ik twijfel altijd over de afscheiding en deze keer helemaal, ik vond dat zo moeilijk wat het dan is met al dat geklus! ;) als ik de laatste keer eiwit weg haal verzet ff mijn kruis en zo komt hij dus overeen met mijn ovupijn! :)

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Rebbel; moeilijk te zeggen hoor, het zou allebei mogelijk zijn volgens mij. Gewoon een testje wagen wanneer jij denkt dat het kan zou ik zeggen.

@Maar; we komen er zeker wel doorheen. elk op zijn of haar eigen manier. Zo heeft iedereen wel iets (klein of groot) Daarom is het zo fijn dat dit forum bestaat en kunnen we de negatieve en ook positieve dingen delen met elkaar.
    Over dat raar idee.... ik vind het eigenlijk meer prettig dan raar. Heb nu het gevoel dat ik twee kansen heb. Echter ben ik wel een beetje bang dat de zwemmers nu van mindere kwaliteit zijn na een aantal dagelijkse klusjes. Zelfs Djaarman is er van overtuigd dat de kwalitet nu minder is. Maar ik durf niet een dagje over te slaan nu. Hopelijk zijn de beide gesprongen vrijdag en krijgen we weer een beetje nachtrust in twee onzekere en vooral lange weken

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Ow een paar seconden valt nog mee dan.. Niet dat het de gehele tijd pijn doet.. vind ik maar niks :( :(
    En idd ik had het gelezen van het voordeel!! Dat is wel super zeg :D

@Loe,
    Ik duim voor jou!!

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Djaar; wel grote eitje al hoor. Ik denk inderdaad dat die vandaag wel gaan springen (of al gesprongen zijn). En dan inderdaad dat lange wachten.... Ik ga daar steeds meer tegenop zien. En dan moet ik eigenlijk nog langer wachten (18 dagen). Ik kan natuurlijk wel een test doen, maar wil aan de andere kant ook niet teleurgesteld worden door zo'n leeg wit vlakje! Dus gaan we maar weer verder met wachten.

Tessa; ik heb een hsg onderzoek gehad. Het is inderdaad niet een heel prettig onderzoek, want je krijgt natuurlijk geen verdoving. toen ik daar lag was het even echt best wel pijnlijk (dan spuiten ze de vloeistof door je eileiders) en de tijd daar omheen was het eigenlijk meer zeurende irritante pijn. Als het bezig is lijkt het wel erger dan als het allemaal klaar is. Nu bijvoorbeeld heb ik het idee dat het helemaal niet zoveel pijn deed. Maar ja, je hoort wel heel veel verschillende verhalen hoor. Dus ik hoop alleen maar dat het niet te erg tegenvalt bij jou. Sterkte meid!

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Djaar, ik bedoelde ook meer dat je nu precies weet wat er in je lijf gebeurd en dat er "gewoon" 2 mooie eitjes liggen te wachten! Normaal gesproken gok je maar een beetje en ben je niet zo bewust van wat er verder in je lijf gebeurd qua grootte en zo. Dit vind ik persoonlijk heel bijzonder hoor en extra spannend!
    Inderdaad dan nog 2 lange weten, maar wie weet wat je ervoor terug gaat krijgen...!

Ik duim in elk geval onwijs hard voor je want gun het je zooooo!!!

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hier nog niks en gisteren negatieve ovu test. Nu wil ik weer een ovu test doen en heb 4 uren niet geplast, maar nu lukt het me niet om te plassen :( ..

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik ga er vanuit dat de temperatuur en het gevoel tijdens het klussen (vorige keer was het voor de eisprong duidelijk gevoelig en erna niet meer) me een duidelijke indicatie geven of ze gesprongen zijn. De echo vrijdag geeft natuurlijk het officiele nieuws. Dan nog een keer gaan bloedprikken op progesteron na 7 dagen,

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @MP; dat begint erop te lijken, hopen dat je temp nog stijgt en hoog blijft. Ook het kluspatroon lijkt oke te zijn. Ik ga met je mee hopen !!

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden even een hele snelle reactie:

HET LIJKT ER OP OF MIJN ONGI GAAT DOORBREKEN!!!
    Ik dacht het vanmorgen al, maar ik dacht het al vaker, want ik had wat roze gespot (heel weinig maar toch..). Daarna wat ontdekt in een inlegkruisje. Vanmiddag een tampon ingedaan voor de zekerheid (vooral om checken of ik iets ontdekte) en er zit warempel wat op!!!
    Zou het dan toch vanzelf op gang komen??

Liefs, een heel gelukkige Nijn (ten minste als het doorzet...)

11. jazy

jazy Actief lid

jeetje meid ik herken je blije reactie! ik ben na het stoppen van de pil 9 maanden niet ongesteld geweest en dan ben je super blij als het dan vanzelf toch doorbreekt! bijna een feestje waard!!

xxx jazy

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Djaar, wat spannend zeg, twee van die grote eitjes! Hopelijk snel je eisprong, want zo te lezen zijn jullie er maar druk mee!

@ Jazy, fijn dat je al weer rond je eisprong zit!

@ Malin, lastig dat tempverschil, maar inderdaad goed om eerst morgen af te wachten. Beterschap voor Malin!

@ Nijntje, joepie, dat zou het goede nieuws van de dag zijn :D Ik hoop echt dat het nu doorzet!

@ MP, toch lijkt er wel iets te gebeuren in je lichaam, dus misschien morgen een verdere stijging? Ik duim nog steeds!

@ All, fijne avond!

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Helaas is vandaag weer dag 1 van de nieuwe ronde
    deze maand mag ik ook voor cyclus monitoring.
    as woensdag echo en bloedprikken, gewoon om te kijken of het ei goed gaat en of ik na mijn ei wel voldoende progestoron aanmaak zodat de innesteling goed kan gaan...

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Zeehondje,
    Ow bah :(
    Het verschilt natuurlijk per vrouw, hopelijk doet het niet al te pijn..
    Had je ook geen paracetamol ofzo van te voren ingenomen?

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ricmar, balen van (weer) een nieuwe ronde. Wel ontzettend fijn dat ze nu alles goed in de gaten gaan houden.

O meiden, ik ben zo gelukkig... Al probeer ik er in mijn achterhoofd rekening mee te houden dat het 'loos alarm' zou kunnen zijn...

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ha Nijn, dat is goed nieuws. Als ik kijk naar je kaartje dan lijkt het of je twee cyclussen in een kaartje hebt gestopt maar dan zonder ongi tussendoor. Heb je nog een beetje geklust tussen dag 54 en dag 64?

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het lijken inderdaad wel 2 cycli.
    We hebben wel geklust, mar niet meer gericht, omdat we toch niet wisten hoe/wat. Mijn ongi begint nu door te breken, dus ongi zal ik wel worden. Eindelijk...

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Ricmar, dus toch ongesteld geworden...jammer hoor! Wel fijn dat de komende cyclus in kaart gebracht gaat worden.

@ Nijntje, zou ook heel super zijn als je nu ongesteld zou worden, dan kun je eindelijk weer verder! Hopelijk zet het vannacht door!

@ Loe, hoe ging het vanmiddag bij de FA???

@ Maar, nogmaals succes voor morgen! Hopelijk valt het allemaal mee!

19. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    @Nijn, ik hoop ook dat de ongesteldheid doorbreekt, het is zo vervelend om erop te wachten en zeker als ik je kaartje zie! Sterkte!

@Loe, argh kiezen trekken is niet fijn nee...

@jazy, ik duim voor je!

@rebbel, ja het kan allebei. En die dip op dag 8 DPO ziet er veelbelovend uit

@ zeehondje, veel succes met wachten

@ Mosa, heb je aanstaande maandag al geslachtsbepaling? Vanaf wanneer kunnen ze het zien? Als het ukje goed ligt

20. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa zal je morgen even pb-en, d'r is nogal wat prive gevoelige informatie gegeven, dus voor de zekerheid (je weet nooit wie er meeleest haha) even niet op het forum. Natuurlijk anderen die het willen weten, zal ik ook pb-en.
    En heb je echt maandag al prins/prinses echo?

Nijn ik hoop het zo voor je!

MP, al gepiest?

Deel Deze Pagina