Ff ego-bericht.... vals alarm... Vandaag een tampon ingedaan en aan het einde van de dag toch wel één hele druppel bruin bloed.... Grrrrrrrrrrrrrrrrrr Einde ego
hoi meiden, mijn temp was vanmorgen lager en ik had een ongigevoel! nu is het ongigevoel weg en heb ik steekjes! ik dacht game-over, maar toch zijn er dingen waradoor ik denk dat ik toch wel eens zwanger zou kunnen zijn. en de vorige keer dacht ik ook bij een lagere temp game over en de volgende dag was temp weer omhoog en alsnog een posi test, dus ik geef de moed nog niet op!
hej meiden, wat blijft het rustig hier! Ik ben dus gister begonnen met etos zwanger worden pillen en vandaag heb ik eisprong pijn gevoeld ook heb ik vruchtbaarslijm wist niet dat het zo snel zou werken hahaha.. dus wij gaan aan de klus!! hoop dat ie snel springt! kijk wel wat me temp gaat doen! xxx jazy
knuffel voor malin, kweb en nijntje! en voor iedereen die het kan gebruiken, ik ben ontzettend moe, dus sorry dat ik verder niet reageer! liefs rebbel
Hoi meiden, @ Salapio, wat vervelend dat je door je rug bent gegaan Beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt want ik kan me voorstellen dat je ervan baalt! @ Kweb, ik denk dat er niemand is die zwanger wil worden, die er een dag niet aan denkt hoor! Volgens mij is dat heel normaal, alleen dat zal versterkt worden door een forum als dit. Maar gewoon kijken wat het beste voor je voelt. Heel veel succes morgen bij de HA (hopelijk verloopt het gesprek goed) en veel plezier bij de bruiloft! @ Nijntje, gatver, wat vervelend dat het niet doorzet Dat is echt balen! Maar het bruinverlies kan wel een teken zijn natuurlijk, dus hopelijk komt het alsnog [-o< @ Rebbel, spannend!! Normaal zou dit inderdaad geen goed teken lijken, maar als je dit de vorige keer ook had, dan kan het bij jou natuurlijk wel een goed teken zijn. Ik duim! @ Jazy, ik wil je niet uit je illusie halen, maar ik denk dat je eisprong nu niet komt door die Etos-pillen hoor Wel fijn dat je denkt dat hij eraan komt, veel plezier met klussen! @ Maar, ik hoop dat het goed is gegaan?!
@nijntje; fijn dat de ongi eindelijk en uit zichzelf door aan het breken is. Je wilt natuurlijk tegen niemand zeggen 'gefeliciteerd met de ongi', maar bij jou is het op dit moment wél van toepassing. Maar nu lees ik dat het toch niet door wil zetten. Ik zou zeggen; er is een begin. Het komt binnenkort vast wel! @ricmar; bij jou dus BALEN dat de ongi is doorgebroken. Maar fijn dat ze deze cyclus alles in de gaten gaan houden. @ loe; ik wil me niet opdringen, maar zou je mij ook willen PB'en? Lief van je. @ Susan; nee hè, vals alarm. Kan je te vroeg hebben getest (dag 9)? En is het toch nog mis gegaan misschien? @MP; die temp stijging ziet er wel heel goed uit. Ik hoop voor je dat je temp hoog blijft, dan is het super nieuws! @djaar; duurt wel lang inderdaad zo. Ik hoop op goed nieuws morgen en dat jullie toch nog goed geklust hebben. @mosa; oh wat leuk een pretecho. Bij mijn zus zagen ze de eerste keer inderdaad ook nog niet het geslacht. Maar dat maakte niks uit, de ervaring was al goed genoeg! @malin; aaaaahhhhh.... wat een verdriet zal je hebben, zo jong nog. Sterkte meid! @krokodieltje; het blijft afwachten meid! @kweb; ik snap dat je soms inderdaad alleen maar even meeleest en niet zo veel schrijft. Ik hoop dat je morgen toch wel een beetje plezier kan hebben natuurlijk (ook al zitten je gevoelens waarschijnlijk in tweestrijd). En dan de onderzoeken, ik hoop voor jullie dat ze er wat mee gaan doen. @rebbel; SPANNEND!!!
@mosa: ik denk ook dat het geen goed teken is hoor... maar dit was mijn vorige kaartje! temp was toen 36,7ook op dag 10 en de volgende dag 37 en een posi test...
Oh mEIden, wat een nare berichten hier! Malin, wat een verschrikkelijk nieuws! Helaas weet ik er alles van om je lieve trouwe diertje te moeten missen. Heel veel sterkte en dikke knuf voor jou. Susan, jij ook al zo'n naar nieuws! Hij was toch ontzettend posi meis. Een miskraam is iets heel pijnlijks en helaas spreek ik ook hier uit ervaring. Heel veel sterkte en ik denk aan je. All, ik heb vanmorgen mijn ingreep gehad en wat was het pijnlijk! Ik weet niet waar ze die verdoving ingespoten hebben, maar niet in mn baarmoeder! Heb alles gevoeld. Vandaag goed in de watten gelegd en grote bos rozen van Maarman gehad. Nu lekker aan de pijnstillers en gaat best. Nijn, schatje, balen! Ik zat al te juichen hier voor je, tot ik verder las... Misschien morgen. Ik duim voor je! Knuf! Dikke knuf voor iedereen en hopelijk morgen wat betere berichtjes.
@ Susan, dus toch Jeetje zeg, eerst de blijheid en nu dan dit! Waarschijnlijk toch een vmk lijkt me. Knuffel! @ Zeehondje, is je temp nog hoog? @ Rebbel, eigenlijk best een vreemd kaartje, je vorige. Maar het kan dus nog steeds, dus ik ben benieuwd naar je temp morgen! @ Maar, wat vervelend dat het zo'n pijn deed, maar je hebt het nu in ieder geval gehad! Weten ze al of ze alles weg hebben kunnen halen of hoor je dat nog? Hopelijk voel je je morgen weer wat beter.
He Moos, zat net te kijken bij jullie groepje bij voormalig temp kaartjes meiden, nu zwangere meiden, wat is het daar gezellig ook zeg, en wat zijn er een boel zwanger inmiddels! Ik wil ook snel bij jullie komen!!!! Zucht...............Wie gaat er met me mee...... [-o<
@ Mosa1982, nou zo gek is het nog niet.. er schijnen stoffen in die pillen te zitten voor een goeie eisprong. en een goeie innesteling. mocht het deze maand wel raak zijn nou dan zijn het echt wonder pillen! haha meiden trusten wij gaan zo aan de klus hihihi ff een kleine maken! xx jazy
Voor degenen die gereageerd hebben op mijn kaartje: Dank voor de reality check ! Ik zag vanochtend die hoge temp en dacht "Waar gaan we heen???" Had gelijk goede hoop. Maar nu is er gewoon nog niks over te zeggen, dus we wachten even rustig af. @ Loe, ik wil best met je mee, hoor [-o< ! @ All: Dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft. @ Malin: Wat een verdriet . Ik heb zelf 2 katten, 2 zusjes lapjeskatten, en die zijn 2 jaar oud. Krijg er de koude rillingen van bij het idee ze zo in de gang terug te vinden. Mijn poes bij mijn moeder is al 18, dus dat zou een ander verhaal zijn, zij heeft al zo'n mooi leven gehad en we hebben al zo ontzettend lang en veel van haar mogen genieten. Maar niet zo jong, dat mag niet . Sterkte ermee, ik weet dat je katten net je kindjes kunnen zijn....
goedemorgen meiden! ik heb getest en...... ik heb een licht 2e streepje!!!! hij is wel heel licht hoor, krijg hem niet op de foto, dus ik ben pas heel voorzichtig blij! maar mannetje ziet hem ook en dat zegt al heel wat! liefs rebbel
goedemorgen deskundige dames ik weer s een vraag: als je een regelmatige cyclus hebt kan de de dag waarop je je ei hebt verschillen bv. ene cyclus op dag 14 dan op 16? hoe zit het de met het voelen van de baarmoedermond? wat als die zacht en laag is? wat als die hoger is? of harder? ik hoop dat iemand een antwoord kan geven op mn vragen want ik begin alles doorelkaar te halen. oja en is het zo dat je je ei hebt als de daarop volgende 3 dgn je temp stijgt? sorry voor de vragen bombardement maar ik weet dat jullie meer weten als deze groentje hier en hoop dat jullie me willen/ kunnen helpen. groetjes, nisa