Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Voor mij is uit mezelf wakker worden geen optie. Ik moet elke dag de wekker zetten om 06:15 uur om naar mijn werk te gaan. Ik heb gemerkt dat het verschil in temp te groot is als ik in het weekend geen wekker zou zetten, dus voor de nauwkeurigheid gaat ook in het weekend de wekker om 06:15 uur af (gelukkig slaap ik daarna wel weer lekker verder :) ).
    Alleen vandaag was ik dus ruim een half uur voor de wekker vanzelf wakker geworden en was het verschil tussen die 2 temperaturen 0,1 graden. Nu weet ik dus niet zo goed welke ik moet aanhouden. Ik heb om mezelf niet voor de gek te houden die van 06:15 uur aangehouden en niet die eerdere, die hoger was. We merken morgen wel wat het wordt. Ik wil mezelf gewoon niet voor de gek houden door voor de meest gunstige temp te kiezen, snap je? Of zou jij me aanraden toch te kiezen voor die eerdere temp?

O ja, en na een uur verder slapen daarna was de temp weer 37.3, dus ik weet het gewoon even niet meer :(: :(

2. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    hm... die van vandaag zou ik voor de eerste gaan omdat je toen uit jezelf wakker geworden bent, en als je dan na een half uur weer tempt 'doet' je lichaam toch iets.
    meestal als ik twijfel tussen 2 temps vul ik in het open stuk ff de andere temp + tijd in, net als wanneer er iets anders is dan anders, kun je later altijd weer veranderen dan als je denkt toch die andere te moeten hebben.
    ging mij meer om je temp van gisteren dat je tot 1,5 uur voor temptijd aan het werk geweest bent, dan kun je hoe dan ook geen goede temp nemen. snappie?

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Yep, snap hem helemaal. Dan had ik maar een vak moeten leren, hè :) , zodat ik niet midden in de nacht wakker gebeld word en aan de slag moet. Ik moest ook zo nodig het nobele streven hebben om mensen te helpen, gaat volledig ten koste van mijn tempkaartje :) . Haha, 't is niet anders!
    Die tip van het invullen van die eerdere temp en de andere in het lege vakje daaronder is een hele goede, zo doe ik het eigenlijk ook altijd als er dingen zijn. Ik ga eens die eerdere invullen, dat ziet mijn kaartje er net iets anders uit. Als ik die temp van de dienst iets lager maak, wat ie ook was vóórdat ik uit bed ging (weet alleen niet meer hoe hoog precies, want die had ik nou nét niet genoteerd), dan blijft er weinig schommeling over. Misschien allemaal druktemakerij om niks dus. Zit in de aard van dit krokodillebeestje, altijd uitgaan van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen :)

4. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    hahaha... ach ja... maar wees maar gewoon blij met je baan zou ik zeggen, ik heb flink gestudeerd maar kan nergens een baan krijgen, ban al 1,5 jaar aan het zoeken...

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Tjeetje, Malin, wat heftig! Wat heb je gestudeerd dan, als ik vragen mag?
    Ik ben zeker blij met mijn baan, ik vind dat ik het allerleukste vak heb wat er bestaat. Dat mopperen van had ik maar een vak moeten leren, dat zeggen we altijd onderling als we het weer eens retedruk hebben met diensten etc, als grapje :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Thanks voor de tip, dat was het inderdaad!
    Dus buikfoto staat nu in mijn album.

@ Malin, fijn dat je temp in ieder geval hoog was, maar het blijft een beetje een vaag kaartje. Wat balen dat je al zo lang vergeefs op zoek bent naar een baan, in deze tijd is het ook niet makkelijk om iets te vinden.

@ Krokodieltje, zo'n daling hoeft niet meteen iets slechts te betekenen hoor, hij kan morgen zo weer ineens hoger zijn. Voor de zekerheid blaas ik: *BLAAS* *BLAAS*

7. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Jeetje, Mosa, wat een mooie buik!!! Het lijkt nu echt op een zwangeren buikje, prachtig!!!

Mijn kop is weer tot rust gekomen, dank Malin en Mosa! Druktemaker die ik ben! En nu ga ik op kraamvisite bij een vriendin, alvast oefenen :). Tot later!

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Loe, klussen dame :D hihi!

@ Moosaaaa, wat heb je een schattig buikje!! Echt heel erg mooi.

@ Krokodieltje, wilde ook nog ff op je reageren. Ik moest door tempen van de gyn (krijg ook geen follikel metings etc) en hij zei dat ik gewoon moet tempen wanneer ik wakker word. Daarnaast zei hij: Meestal word je toch rond hetzelfde tijdstip wakker. Ik kan hier wel uithalen dat het toch wel belangrijk is dat je toch rond hetzelfde tijdstip moet tempen, maar een half uur maakt weinig verschil hoor. Echter wanneer ik een uur later temp dan is mijn temperatuur ook 0.1 hoger. Als ik zou uitslagen zou ik om 11u ook kunnen tempen in plaats van kwart voor 7, want het scheelt echt 0.4 dan. Dus wat ik jou aanraad om gewoon je 1e temp te nemen mocht je een half uur eerder wakker worden. En gewoon altijd (wanneer het kan natuurlijk) rond hetzelfde tijdstip tempen.
    Heel verhaal en een beetje rommelig zo, maar kan ff niet helder meer nadenken hahah.

Ik ben zo blij :D
    Heb de hoop terug, ben positief en heb koppijn hahaha. Ben gewoon zo blij met mijn EERSTE ei!!! Waauww :D !! Duimen jullie mee dat dit geen vals alarm is???

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    @ MP: duim, duim, duim, duim, duim, duim

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, joepie :D Volgens mij heb je écht een eisprong gehad hoor! 36.6 had je eerder echt nooit, dus volgens mij zit het wel goed. Wat spannend zeg! Voor de zekerheid duim ik dat je temp hoog blijft!

@ Krokodieltje, leuk, op kraamvisite! Veel plezier!

11. MyPrecious

@ Mosa, en ik temp nu ook nog een uur éérder dan toen ik bij me vorige temp kaartjes tempte. Dus vergeleken bij dat is me temp dan 36.7 :D & ik heb wat klachtjes die ik anders nooit had zoals koppijn pfff. En bij die lage temp had ik lage rugpijn, kon niet tillen echt heel gek. Maar het zijn wel dingetjes waarbij je denkt die had ik anders nooit dus het zou wel een ei moeten zijn geweest.. Maar ik durf nu eindelijk weer 90% te hopen.
    Ahh ik vind jullie zo lief dat jullie op me reageren :D ben helemaal happy.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MP, spannend!

Malin, he getver wat :c: dat je geen werk kunt vinden ...

Mosa, wat een prachtig buikie! En dinsdag pretecho zie ik! Leukleukleuk ... ga je met ons delen wat het wordt? Gelukkig ben ik helemaaaaaal niet nieuwsgierig aangelegd :D

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MP, volgens mij kun je nu wel op je lichaam vertrouwen, fijn dat het er nu echt op lijkt dat het allemaal werkt! Ik ben heel blij voor je!

@ Salapio, ik hoop dat ze dinsdag kunnen zien wat het wordt, voor hetzelfde geld nog niet hoor. Maar zodra ik het weet, mogen jullie het ook weten!
    Hoe gaat het met Mirre?

@ All, wij hebben zo een soort burenborrel, maar ik heb weinig zin :( Maar ja, we overleven het vast wel weer.
    Fijne middag nog!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    :whistle: ... superleuk! Ik hoop dat de uk zich goed laat bekijken :D

Ik zit nog altijd op mn ei te wachten. Voel wel vanalles in mn liezen/BM dus ik denk dat ie nu aan het jumpen is. Zou mooi zijn: eergister en gisteren geklust. Als we puf hebben, vanaaf nog een voor zekerheid :D

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb weer 4 nieuwe Mirre fotootjes in album gezet :D

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ MP: jaaaaaaaaa, een ei! *zingt* Ei, ei, ei, en we zijn zo blij :) Nee, maar even serieus: ben echt heel blij voor je als dit nu echt een ei blijkt te zijn! :D

@ Mosa: wauw, mooi buikje hoor! Vind ze altijd zo schattig tussen de 15 en 20 weken. Wel een buikje, maar nog niet zo'n toeter. Mijne is inmiddels gigantisch :rolleyes: (staat er eentje in m'n album geloof ik...)

@ Salapio: aaaawww... Schattig!

17. MyPrecious

Jullie zijn lief :D :D Bedankt voor het reageren.
    Dit moet wel een eitje zijn geweest. Ik verlies echt heel veel wit cremig slijm.

@ Mosa, hoe was de burenborrel??

@ Salapio, ga voor je duimen dat je ei gesprongen is :D . En wat is Mirre een lief meisje zeg.

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    temp gaat gestaag omhoog hier, verder weer lekker bezig geweest.
    Ga zo eten. Tot morgen!

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Whoohoo MP heeft een eitje. Ik zal even het bevruchtings dansje voor je doen :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: eitje bevrucht :whistle: :whistle: :whistle:

Of heb je niet geklust?

20. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    Marb: ehhh zo klein buikje leuk... ik wilde dat ik een toeter had, tegen de tijd dat je hem een beetje kon zien (zoiets als wat Mosa nu heeft) had ik met 35 week en toen kwam Malin al... volgende keer mag ie van mij best wat meer zijn!

Mosa: mooi buikje hoor!

Salapio: mooie meid!

MP: overduidelijk een ei, joehoe!

hier gezellig visite gehad, maar Malin is ziek, dikke koorts. Heb dr zonder eten naar bed gedaan, dus zullen straks wel ff weer zien.

Deel Deze Pagina