Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Salapio, hopelijk springt je eitje inderdaad vandaag!
    Wat een ontzettend lieve foto's van Mirre zeg! Echt een schatje om te zien! Die rode wangetjes zijn ook zo lief :)

@ Marb, jij hebt inderdaad een flinke toeter, maar wel een supermooie buik hoor! Ik denk dat veel vrouwen een moord zouden doen voor zo'n buik!

@ MP, de burenborrel was wel gezellig, we waren ook pas om 8 uur thuis :) Ook weleens leuk om te zien wie hier nu precies in de buurt wonen.

@ Djaar, mooi zo, en spannend! Weet je al iets meer over je werk eigenlijk?

@ Malin, ik kan me wel voorstellen dat je het jammer vindt dat je niet zo'n echte dikke buik hebt gehad, maar met de tweede is dat volgens mij vaak heel anders. Hopelijk kom je er snel achter!
    Beterschap voor Malin!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    hi lieve meiden, even een egoberichtje hoor.
    Vanaf vanmiddag bruinverlies. Ik heb nog geen rood gezien en toen ik thuis kwam ben ik dan toch weer zo benieuwd of er mensen zijn die toch zwanger waren/zijn met bruinverlies. Dus gelijk googlelen, en ja hoor, een heleboel meiden met bruin bloedverlies. Ga gelijk weer hopen.
    Maar aan de andere kant weet ik heeeeeeel goed dat dit voor mij hoogstwaarschijnlijk niet geldt. Zal morgen ook wel helder rood bloed gaan verliezen!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :( Zeehondje :(
    Dat klinkt niet echt goed helaas. Het kan in principe nog twee kanten op, maar bruinverlies is in de meeste gevallen inderdaad een slecht teken. Echt balen hoor! Het werd nu toch echt weleens tijd.
    Ik ga toch nog even voor je duimen dat je geen rood bloed gaat verliezen!!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Marsab, prachtige buik!

Malin, beterschap voor je meissie

MP/Djaar, laat dit een blijvende stijging zijn *duimduimduim*

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Zeehondje ... lijkt idd geen goed teken. Maar ik hoop met je mee!

Pfff ... mn temp wil maar niet stijgen :( = irritant :evil:

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; hoe en wat op mijn werk is onduidelijk. ik heb heel veel eftige gesprekken deze dagen/weken. het zorgt er wel voor dat ik niet alleen met zwangerschap bezig ben hahaha. Maar het is erg zwaar om positief te blijven. Gelukkig heb ik van veel kanten goede hulp.

@All; mijn temp doet braaf wat ie moet doen. Nu alleen nog maar wachten tot volgende week vrijdag........

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge mEIden!

Zeehondje, balen meis. Mijn ongi begint normaal altijd met bruinverlies, maar ik ga heeeeel hard duimen dat dat bij jou NIET het geval is..."*duim*duim*duim*

Djaar, je kaartje begint in elk geval lekker! Ga zo door, zou ik zeggen. Hoe voel je je?

Salapio, I know what you mean. Balen is dat he? Voor mij maakt het nu zowieso niet meer uit, want heb sinds afgelopen woensdagavond niet meer kunnen klussen en mag de komende 2/3 weken ook nog niet.... :( grrr.

Marb, heb je je koffertje al gepakt? :D Schiet nu echt hard op he. Heb je er zin in?

Mosa, mooi buikje hoor!
    Met mij gaat het goed. Draai een beetje op de automatische piloot en dat bevalt goed. We hebben ook zo veel voor onze kiezen gekregen. Eerst miskraam, baan per 1 augustus kwijt, foute uitstrijkje...pfff. Probeer posi te blijven, hoewel dat soms niet meevalt, maar we moeten door en we pakken nu alles 1 voor 1 aan en dan kan ons de komende jaren nix meer gebeuren... :D haha.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Djaar, kaartje ziet er mooi uit! En vervelend van je baan ... pfff ...

Maar, tjee wat een dikke vette 'pech' (understatement) ... en 2-3 weken geen seks :( ... gets. En je baan ben je dus al zeker kwijt per aug? Is er wel werk te vinden in jouw sector? Hope so!

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar; ik voel me prima. ik heb echt werkelijk nergens last van. Op een of andere manier heb ik het gevoel dat het wederom niet gelukt is. Heb wel zo af en toe wat afscheiding maar ga het niet als signaal ofzo proberen te zien. De toestand op mijn werk houd me momenteel meer bezig en werkt als een goede afleiding.
    Zo te horen heb jij ook wat berusting gevonden in alles en hebt ook besloten (net als ik) te leven van dag tot dag en alle problemen 1 voor 1 aan te pakken (wat niet altijd makkelijk is)

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Idd Djaar. Sommige dingen kun je niet terug draaien en moet je het mee doen. Dan maar het beste ervan maken! En het kán weer nieuwe deuren openen, duzzz.....

Salapio, tis idd wel zeker, dus ik ga "lekker" rond kijken. Gelukkig is er in mijn vak best wat werk te vinden, maar tis wel ff spannend.

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    inderdaad het kan nieuwe deuren openen maar ik geloof dat ik eerst nog moet zoeken naar de juiste straat om de juiste deur te vinden. Het zal niet makkelijk zijn om me te laten omscholen of uberhaupt te ontdekken wat ik later wil worden (behalve moeder dan)

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

@ Mosa, mooi buikje!!

@ Marb, wat een super buik!! Leuk zeg!!

@ Zeehondje, dat klinkt niet erg positief... Hele dikke knuffel!!

@ Loe, een positieve ovu-test, proficiat meid!!

@ MP, een eisprong!! Super!! En ook jij gefeliciteerd!!

@ Djaar, goed dat je jezelf niet gek probeert te maken. Maar je kaart gaat er mooi uitzien (dit was jouw ronde had ik gezegd...)

@ Krokodieltje, je kaartje ziet er nog steeds mooi uit hoor. Duim, duim, duim voor een mooie test.

@ Maar, wat ben je toch positief! Dikke knuffel voor jou!

@ Salapio, voor jou de eitjes-dans (sorry Sheann, ik leen m even van je) :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

@ Malin, beterschap voor Malin!!

@ All, na die ene druppel bruin niks meer verloren. Ik reken het dus ook niet als ongi. Woensdag naar de gyn, dus nog maar 2 nachtjes.... Wel heb ik dit weekend ontzettende buikpijn gehad, maar dat heeft dus ook niet tot een ongi geleid...

Liefs, Nijn

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Djaar: jeetje, mooie temperatuur zeg! Die Clomid doet z'n werk goed zo te zien. :) Spannend... Nu nog een dag of 8 wachten... [-o<
    Wat balen van je werk trouwens... :(

@ Maar: Jeetje zeg... Wat jij allemaal te verduren gehad hebt de afgelopen tijd... :| Vind het echt rot voor je! Maar inderdaad... Hopelijk hebben jullie het nu allemaal gehad en gaat de zon snel weer schijnen!
    Heb inderdaad t koffertje al gepakt, hihi. En heb, gek genoeg, best zin in de bevalling. Ik word voor gek verklaard door m'n omgeving, maar ik ben gewoon erg benieuwd... :oops: En natuurlijk wil ik ons meisje graag zien!

@ Salapio: hmmm... nog steeds geen ei zo te zien... :(

Edit: het heeft me een kwartier geduurd eer ik dit bericht kon plaatsen. Er zijn daarna ook weer berichtjes bijgekomen, waar ik dus niet op gereageerd heb, sorry! (en nu durf ik niet meer... Straks kickt de site me er helemaal af!)

14. Loe

Loe Niet meer actief

Goeiemorgen!

Marb, bij mij duurde het gisterenavond laat oook zooooooooooooooo lang dat ik de moed maar opgegeven heb om een berichtje te plaatsen.

MP, ik ben zooooooooooooooooo blij voor je!!!!

Djaar, krokodieltje, Merels, het gaat de goede kant op!!! Merels, jij maakt het wel heel spannend.

Mosa, schattig!!!!

Nijn, goed aan de bel trekken zeg over twee nachtjes! Da's niet normaal zeg, die buikpijn.....

Salapio, eitje eitje!! Ik kluts er eentje voor je.

Maar, ik ken je gevoel. Ik heb ook veel tegenslagen gehad, achter elkaar, t hield niet op. Stug doorzetten meid, t komt goed! En wees toch maar 'blij' dat je nu die weken niet mag klussen, (vanwege de ingreep denk ik?), want als het fout was gebleven had je nog weleens veel meer narigheid kunnen hebben. Maar tuurlijk baal je alsnog, snap ik hoor. Ik geef je een klavertje-vier!

Malin, word maar snel weer beter.

All, ik heb zoooooooooo slecht geslapen vannacht. Was het volle maan of iets dergelijks? Pff..........kon gewoon niet in slaap komen. Nu dus ook goed duf. Temp tien minuten voor het opstaan nog 37, toen ik opstond 37.1. Best wel onpeilbaar dus..........hoop maar dat we goed geklust hebben.............

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik heb vannacht ook erg slecht geslapen. Had constant dorst en het super warm...
    Of mijn temp helemaal klopt, geen idee, maar voor mij maakt het niet uit (positieve dingen proberen te zien...).

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik had inderdaad ook de indruk dat de site gisteren niet optimaal was, werd er zelfs een paar keer uitegooid

17. jazy

jazy Actief lid

hej dames word er gek van me temp zit echt te schommelen. vanmorgen getempt en nu was ie weer 36.3 :rolleyes: wij klussen gelukkig nog even door. een uurtje later was ie alweer 36.8 misschien heb ik vanmorgen te vroeg getempt. (gelijk toen ik wakker werd) 2de keer toen me ventje zijn wekker ging. ben er niet uitgeweest.

wij wachten maar weer af wanneer hij echt omhoog gaat en omhoog blijft!

xxx jazy

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Je temp springt in ieder geval flink op en neer...
    Ik zou inderdaad ook regelmatig een klusje blijven doen...

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ben benieuwd wat je gyn gaat zeggen woensdag Nijn!
    Ik ga vanmiddag ook eens vragen wat ik nu van mn ongi kan verwachten, want ik ben het helemaal kwijt. Geen idee wanneer ik nu ongi zou moeten worden!

Maar Nijn, je zou niet zwanger kunnen zijn? Ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar ik herken dat zweten en dorst hebben van mn zwangerschap, vandaar...

Djaar, moeilijk he? En zulke niét leuke dingen! Hou je taai en over een jaar lachen we hier allemaal om, zullen we maar denken... (klinkt in elk geval wel goed he?! hihi)

Loe, jij hebt het idd ook niet makkelijk gehad nee. Ik wil alleen niet zielig gevonden worden, dat is het ook. Mensen gaan zo snel anders tegen je doen en praten je gewoon een depressie aan en dat wil ik juist niet!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Zeehondje, heeft het bloedverlies nog doorgezet? Hopelijk is het bij alleen een beetje bruinverlies gebleven!

@ Salapio, bah zeg, je eisprong mag nu toch echt weleens komen!

@ Djaar, vervelend dat het nog onduidelijk is op je werk en dat je veel moeilijke gesprekken hebt deze weken. Hopelijk heb je er uiteindelijk toch een goed gevoel over!
    Wel erg fijn trouwens, je eisprong op dag 15!

@ Maar, knuffel! En knap dat je nog steeds positief overkomt, jouw tijd komt heus wel!

@ Nijntje, getver, nog steeds niets?! Die ene druppel zou ik ook niet als ongesteldheid rekenen. Maar deze week is het in ieder geval al zo ver!
    Zweten en veel dorst had ik ook in het begin van mijn zwangerschap, dus zo raar is het niet wat Maar zegt. Wanneer heb je voor het laatst een testje gedaan?

@ Loe, morgen schiet je temp vast flink omhoog! Balen van je slechte nacht, hopelijk eenmalig!

@ Jazy, vreemd, die grote schommelingen! En nog geen duidelijkheid over een eisprong, vervelend! Ik hoop dat hij snel komt!

@ MP, hoe was jouw temp?

@ Kweb, is jouw eisprong al geweest? Hoe gaat het verder met je?

Deel Deze Pagina