Hoi meiden, Mosa, een meisje!! Super leuk!! En nog beter, alles is goed!!! Ik ga zo je echo's bekijken!! Zeehondje, hele dikke knuffel meid!! Rebbel, en hoe waren de uitslagen?? Andere meiden, dikke knuffel, heb niet alles onthouden wat ik gelezen heb... All, De gyn vond 11,5 week ook wel erg lang. Heb nu Provera meegekregen. Verder zag alles er heel netjes uit, zei hij (voor mij zijn die echo's nog steeds een grijze massa...). Eén ding weet ik nu bijna zeker... binnen nu en twee weken ben ik ongi!!! De kuur duurt nl 10 dagen en dan nog ongeveer 3 dagen. Mocht ik over 20 dagen (dag 100) nog niet ongi zijn, dan moet ik weer contact opnemen. De gyn verwacht wel dat mijn cyclus na mijn ongi weer normaal is. Anders moet ik, 6 weken na mijn ongi, weer contact opnemen. Ook heb ik bloed moeten prikken voor mijn hormonen om te kijken of daar niks geks mee aan de hand is. Daarvan krijg ik de uitslag woensdag a.s. Aan het wachten lijkt dus een einde te komen!!! Bij mij is ZP ontzettend langzaam. echt heel vervelend.... Liefs, Nijn
Hey Nijn! Blij wat van je te horen en het lijkt mij een heel prettig bezoek voor je, of niet. Je weet nu in elk geval waar je aan toe bent, en mocht dit niet lukken, dan heb je nog een plan B. Goed gedaan en op naar de , zou ik zeggen! Ik ga gauw mn hondjes ophalen en dan ff naar het strand, uitwaaien...
@ Zeehondje, het is ook allemaal niet niks wat je moet meemaken.. Sterkte en hopelijk krabbel je snel weer erbovenop en ga je weer met je koppie omhoog door. Jullie tijd komt echt. En als het niet zo lukt, dan maar met IUI. Verdubbel je je kansen zoiezo nog meer en kun je echt gaan hopen (tenminste zo zou ik het voelen). Maar het komt echt een keer dat ook jullie een posi test in handen gaan hebben hoor!! Duim ik voor. Je bent sterk . @ Mosa, bij de meeste zwangeren kaartjes gaat de temp toch al snel naar de 37 graden toe. Maar ja goed, ik heb ook echt het gevoel dat het game over is deze ronde hoor. En mijn gevoel heeft meestal wel gelijk. Denk dat we met alleen Clomid ook niet zwanger gaan worden. Maar ik heb wel het gevoel dat onze tijd wel komt en daar wacht ik op. Het is immers pas ronde 1!! Ben al lang blij dat we in de mmm zitten. Maar goed ik vroeg me af of je al roze bent wezen shoppen voor jullie prinsesje?? Ik heb je echo fotos nog niet eens gezien door die trage zwpagina!! Hij stopt er steeds mee als ik wil gaan kijken zo nog ff proberen. @ Loe, jeej je temp is hoger! Duidelijk een eisprong gehad en nu duimen!! @ Maar, lief dat je naar me temp vroeg . Me temp was vanmorgen 36.7. Maar heb het gevoel dat er deze ronde geen zwangerschap inzicht is. Jou kaartje is idd niet zo duidelijk en dat kan nu natuurlijk ook nog eigenlijk niet. Hoop dat jullie nu snel eens mogen genieten hoor, echt waar. @ Nijntje, goed dat je provera gekregen hebt. Moet gewoon gaan aanslaan. En hopelijk mogen jullie dan snel van een wondertje genieten!! Het is jullie gegunt!! Irritant die trage zw. pagina zeg. Mijn temp was 36.7 vandaag. Dus 0.1 hoger dan gisteren maar toch heb ik het gevoel dat het niks wordt deze ronde. Maar het belangrijkste was toch wel dat ik een eisprong ging krijgen met de Clomid. Dinsdag moeten we weer naar de gyn, ben benieuwd hoe we verder mogen gaan.
Hey meiden, Volgens mij is ZP nu weer redelijk op peil. Morgen zijn we (de meeste van ons) natuurlijk lekker vrij, dus ga er morgen weer eens voor zitten. Heb jullie een beetje verwaarloost lol Hier gaat alles wel gangetje, vanmorgen was ik een kwartiertje/20 min te laat met tempen en toen was die 36.7, denk dat ie iets vertekent is, maargoed, we zullen morgen zien wat ie doet. Ik verwacht wel 1 deze dagen mn ei. Meestal bij mij op dag 20 of 21 en das morgen. Gister waren we alle2 te moe om te klussen, maar zo meteen en morgen gaan we er nog even goed tegen aan haha. Nou meiden, vanaf morgen ben ik weer ECHT van de partij en ga ik weer op iedereen reageren. Dikke knuf X
Hoi dames, @ Malin, hihi, idd consternatiebureau, dat is weer iets anders Maar hoe was het op het consultatiebureau? En hoe gaat het nu met Malin? @ Maar, hopelijk komt je cyclus snel weer op gang! Hoe voel je je verder? Geen pijn meer? @ Djaar, wauw, mooi kaartje zeg! Spannend! Fijn dat het beter gaat met je kat! Nu lekker genieten van je lange weekend vrij! @ Rebbel, wat spannend dat je vanmiddag de uitslagen kreeg! Hopelijk kom je snel hier vertellen dat alles goed was!! @ Nijntje, eindelijk provera, fijn! En het werd ook weleens tijd natuurlijk! Maar fijn hoor, dan kun je binnenkort de draad weer oppakken. Hopelijk is je volgende cyclus inderdaad weer normaal! @ MP, toch weet je het maar nooit of je wel of niet zwanger bent, maar het is natuurlijk al érg fijn dat je een eisprong hebt gehad! En dat meteen in de eerste ronde met clomid! Toevallig heb ik vanochtend een paar echte meisjesrompertjes gekocht (allemaal fel roze ), heel schattig. Verder wacht ik voor de zekerheid op de 20-wekenecho, maar een paar dingetjes is natuurlijk wel leuk. @ Kweb, ik voel me wel een beetje gekwetst dat je dit topic verwaarloosd hebt Morgen in ieder geval lekker van je vrije dag genieten, zo te lezen kun je die wel gebruiken! Hoe gaat het verder met je? @ Merels, hoe is het bij jou?
goedemorgen Malin lijkt beter, maar is nog wel erg moe en jengelig. Gisteravond dikke drama en pas na een zetpil om 22 uur gaan slapen, terwijl ze normaal om 19 echt van de wereld is. Op cb was het prima, ze groeit netjes volgens dr eigen lijntjes. Hier een tempdaling, alle ei-kenmerken zijn weer weg alleen was ik gisteren wel heeeel extreem vochtig om het zo maar te zeggen dus hoop echt dat het dit keer wel het eitje is.
@ Kweb, hoe was je temp vandaag? Maakt het zoveel uit bij jou als je een kwartier later tempt? @ Mosa, wat een lieve echo foto's zeg! dat duimpje in de mond haha zo schattig. Leuke aankopen heb je gedaan zo te horen. Met de 20 weken echo zal het nog steeds wel een prinsesje zijn denk ik hoor . Ja ik ben ook blij dat ik een eisprong gehad heb hahah het klinkt gewoon raar. IK een eisprong ja ja je zou het bijna niet geloven. @ Malin, ziet er uit als een eisprong idd!! En goed geklust, nu maar weer duimen. Nou hier mijn temp kaartje. MP met ei .
Nijn: Fijn om te horen dat je provera hebt meegekregen. En nu maar hopen dat het snel aanslaat want het is nu echt tijd voor een nieuwe ronde. MP: Je mag het nog niet opgeven! Vind eigenlijk dat je een heel mooi kaartje hebt. Mijn hoogste temp bij mijn laatste kaartje was 36.8 maar ik tempte wel oraal. Hoe temp jij?
@ MP: woehoe, een ei! Ben zo blij voor je @ Nijn: fijn dat er bij jou nu ook schot in de zaak zit. Hoop dat je gauw ongesteld wordt (raar eigenlijk) zodat jullie verder kunnen.
Goedemorgen meiden, even een kort berichtje van mij, want ik heb een heel drukke dag voor de boeg. Morgen krijgen we namelijk kijkers voor ons huis en dat terwijl ons huis niet eens officieel te koop staat... MP, je kaartje ziet er goed uit. Jammer dat je gevoel iets anders zegt, maar mijn ervaring is inderdaad dat je gevoel vaak goed zit... Maar wel super dat je een eisprong gehad hebt!! Sheann, ik vind het ook tijd voor een nieuwe ronde... Maar die komt er aan!! Hoe gaat het met jou en de ? Malin, in ieder geval goed geklust!! Wel vervelend dat Malin niet lekker is. Succes er mee! Whaaah, mijn temp is ineens heel erg gestegen. Weet iemand of dat kan door de Provera? Ik vind het namelijk erg vreemd... Ik heb trouwens besloten om niet meer te tempen totdat ik ongi word. Er is geen pijl op te trekken en het heeft toch geen zin... Hele fijne dag allemaal! Liefs, Nijn
Volgens mij is dat juist normaal. Djaar had toen ook een tempstijging na provera, toen twijfelde ze nog of het een eisprong was. Achteraf kwam het puur door de provera. Maar inderdaad nu maar lekker even niet tempen! Spannend morgen kijkers! Hopelijk is het wat! Waren jullie trouwens tevreden over het gesprek over hypotheken? @ Malin, ik denk dat er nu echt een eitje aan zit te komen hoor! En gisteren nog geklust, mooi! @ MP, joepie, weer 36.7! @ All, fijne dag!
We waren heel tevreden en het huis wat we op het oog hebben, kunnen we kopen. Maar we willen eerst ons eigen huis verkopen, maar dat begint dus ergens op te lijken... Ik ben helemaal happy op het moment!! Ik ben er nu echt vandoor. Spreek jullie morgen/zaterdag/zondag/maandag/nog later
Hoi dames, Ik zal niet uitgebreid reageren, ben ook even een paar daagjes niet hier geweest. Vind het allemaal even te spannend. Ik zat paar dagen voor mijn NOD en temp ging zo op een neer, dan weer hoop, dan juist weer niet, dat ik er zo nerveus van werd, dat ik even wegbleef. Hier kaartje van vanochtend, zit op 14 DPO. Heb weer een tempdaling gehad, maar niet veel. Maar wel liggen zweten 's nachts zoals ik altijd doe als ik ongesteld ga worden, maar zoals ik deze ronde wel vaker heb gedaan, ook in de eerste fase van de cyclus. Wat denken jullie? Ziet het eruit als einde oefening?
Als ik tot testen kom, wordt dat zondag. Morgen is NOD, maar ik wil echt overtijd zijn voordat ik test en zaterdag moet ik werken, dus dat is geen optie. Vind het gewoon te spannend nu, in de vorige 2 rondes zag ik veel duidelijker aan mijn temp dat ik ongesteld zou gaan worden. Nu daalt de temp ook wel, maar niet echt heel veel. Ik zit nog op 37,13 maar dat is natuurlijk al wel veel minder dan de 37,3 die het geweest is. Had me een beetje vergist in de duur van LF, omdat de langste tot nu toe 13 dagen was, dat was ronde 1, maar ik heb eigenlijk al die tijd het idee gehad dat FF mijn kruis verkeerd had gezet die ronde en dat in ronde 1 mijn ei op dag 19 kwam ipv dag 20 en ik dus toen wel een LF van 14 dagen had. Had deze keer dus bijna te vroeg gejuigd, maar NOD is dus pas morgen....
Hey meiden, Heb deze ronde zo`n rare en rommelig kaartje. Vanmorgen was ik WEER te laat met tempen...36.8. Als je mn kaartje zo ziet zou je denken dat mn ei op cd18 is geweest. Vind het moeilijk om te bepalen of dat echt zo is. De afgelopen tig rondes ei altijd dag 20 of 21. Heb vandaag wel wat rommelig gevoel, dus mss toch vandaag ei. MP normaal temp ik eigenlijk nooit te laat, dus weet niet of het veel verschilt. Ik hoop in elk geval niet dat ie op dag 18 is geweest, in dat geval niet echt goed geklust. Eigenlijk helemaal niet goed geklust deze ronde. Ik wilde gister wel, maar meneer was weer eens te moe. Ben ook echt strontsjago vandaag. Hoop dat dat nog wegtrekt, anders heb ik vanavond ook geen zin in klussen. moos, sorry dat ik het forum heb verwaarloost haha hoe is het met de kleine meid? Is ze al druk aanwezig of valt het mee? Malin, ik hoop dat je meisje zich snel beter voelt. krokodilletje, spannend hoor. Je tempkaartje ziet er in principe goed uit. Zo kleine daling hoeft niet ernstig te zijn. Hopelijk hou je het vol om tot zondag te wachten Nou, een begin is weer gemaakt en nu weer bijhouden lol
Nijn, geen idee of het iets met provera te maken heeft, maar ik zou idd niet meer tempen Krok, tja moeilijk te zeggen. Ik zou nog 1 a 2 dagen proberen te wachten en als dan nog niet ongesteld = testen (maar ik zou niet kunnen wachten en al een test hebben gedaan) Kweb, bij mij maakt tijd niet uit (soms 0.1 lager) ... En ziet er idd uit of dag 18 D-day is geweest ... Irritant dat de kluslust niet altijd aanwezig is bij je lief. Malin, hoe gaat het met Malin? Mosa, heb je al kleertjes geshopt? *** Ik vind het toch wel weer spannend hoor. Meestal betekent 36.4 weer eitje. Dus gisteren eitje: eergisteren en vandaag geklust. Dus op zich wel goed. ALS mn eitje gisteren was en MOCHT ik zwanger zijn, dan zou ik uitgerekend zijn op de verjaardag van mn zusje