Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Ricmar: Jeetje meis, balen! ik ga je hele volgende ronde voor je duimen! :)

Hier m'n temp weer een beetje omhoog... heb er wel een goed gevoel over...
    Nog even geduld ik ga woensdag denk ik een testje wagen als hij nog steeds hoog is.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bleeeug wat een geklooi. Eerst kon ik niet inloggen, toen kreeg ik een fout melding. Daarna werkte mijn onderschrift niet.... GRRRRR

Waarom kon het niet gewoon bij het 1e forum blijven, die was ideaal.

Goedemorgen trouwens

Mijn temp was vanochtend 36,6... :( Heel apart. Ik zal nu toch niet al ongi worden?

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja snap gewoon niet waarom dat de cyclus steeds korter word, misschien maandag toch gyn maar bellen voor bloed onderzoek ik vind dit niet normaal

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hoe zit het trouwens met Jazy, die moest testen toch?

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hmm ja Jazy waar ben je JOEHOE

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    #25366 sheann, 7 jun 2009
    Laatst bewerkt: 7 jun 2009
    Bo: Gefeliciteerd met je posi test. Ik zie wel dat FF jou een hele rare kruis geeft.

Heeft iemand nog iets van Jazy gehoord? Gaat ze eindelijk testen ligt het forum de hele dag eruit :(
    Lees nu dat ik niet de enige ben die op Jazy wacht.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Godsamme, ik krijg die link van FF er niet in. En door de lagere temp heeft FF het kruis verwijdered.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik denk dat ik maar even achter de laptop vandaan ga, anders gaat ie vliegen

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zo, de link doet het...
    Ik heb er zelf maar weer een streep in gezet. Snap niet zo goed waarom mijn temp weer lager is. Voor een eventuele innestelingsdip is het toch nog veelste vroeg?

Anywho, ik ga een berg was opvouwen en nog wat dingen inpakken voor de vakantie :p

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Het is trouwens gelukt met mijn banner. Ik zal het proberen uit te leggen:

1. Ga naar Gebruikersinstellingen

2. Handtekening Wijzigen (ergens in het menu links)

3. Klik boven in het menu op een vierkant hokje met een landschap icoontje (als je even met je muis er op gaat staan, zie je afbeelding toevoegen).

4. Kopieer de link van je banner in het popup scherm. Plak niet de hele link maar alleen alles wat na http:// komt. Bijvoorbeeld
    http://www.mytickerz.com/tickers/wd07zf3jz3rddvv2.png

5. Als je handmatig tekst onderin zet dan moet je eerst de opmaak verwijderen. Dit doe je door de tekst te selecteren en op het icoontje links boven met de twee AA en een rode streep erdoorheen te klikken.

6. Handtekening Opslaan en als het goed is doet hij het!

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Bo,

Gefeliciteerd!

Jazy!!

* Geeft iedereen een dikke knuffel!!!*

11. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ook goedemorgen!

wat een geklungel weer zeg... kon met geen mogelijkheid inloggen. maar goed, dat probleem hebben we gehad nu de rest weer uitvogelen.

ongi is een makkie dit keer, ben alleen 2 dagen kots en kotsmisselijk geweest, niet normaal meer. verder van de ongi nauwelijks last, geen buikpijn oid en wel bloedverlies, maar eigenlijk alleen op het toilet (dan loopt het los zeg maar) maar maandverband blijft haast schoon.

Bo gefeliciteerd!

jazy... meldingsplicht!

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Nou bij mij lukt helemaal niets :(
    Alleen de cycli, maar niet mn link van ff

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    jaaaaaaa nu is het wel gelukt....

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, ga vanaf nu weer een beetje bijhouden :)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Weer opnieuw uitvogelen hoe alles werkt merk ik...
    Zo eerst even lunchen en dan ga ik bijlezen!

16. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meiden,

sorry kon me niet melden! omdat ik niet meer weet op welke email adres ik stond aangemeld erg handig he! hier is het behoorlijk:x

ben vanmorgen toch ongesteld geworden. dus innestelingsdip was me ei! waar ik al bang voor was!

wij beginnen in ons nieuwe huis met een schone lei en dus een nieuw gebruikersnaam! en hopelijk snel zwanger!

xxx jazy nu => norwegian sky!

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou moos, er valt niet zo veel bij te lezen, want volgens mij missen we een heel stuk. Het 1e bericht wat ik terug vind is van gister en het bericht daarvoor van 22 mei. Of zie ik het gewoon verkeerd?

Nou meiden, ik heb gister wel even een breekpuntje gehad. Zit in die stoel pijn te lijden van die tattoo (hij was bijna klaar) komt m`n oudste zus vertellen dat ze oma wordt en ik dus oudtante. Mijn neefje en zijn vriendin zijn net een maand van de pil af. We moesten haar nog maar niet feliciteren omdat ze eerst de 12 weken wil afwachten. Ik had echt zoiets van "waarom vertel je dit dan en waarom tegen mij". Tattoo was klaar en ging even naar buiten en hup daar kwamen de tranen. Had het ff allemaal gehad.

Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt. En dan zijn wij "nog maar" 10 maanden bezig.....zou me niet eens kunnen voorstellen hoe het is voor de stellen die al veel en veel langer bezig zijn.

Maargoed, we gaan gewoon door. Aankomende week de uitslag van het zaadonderzoek en dan kunnen we vanaf dat punt weer verder. Heb al wel ovutestjes in huis, dus daar ga ik op dag 15 mee beginnen.

Nou, voor degene die de tattoo nog willen zien, staat zowiezo in mn album, maar hier even de link:

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Sky, jeetje wat balen zeg.... ik zou jouw kaartje zonder twijfel bij de zwangeren hebben gezet. Suc6 in ronde 2

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Jazy: Arggh dat is balen. Je had zo'n mooi kaartje.

Kweb: Moeilijk om te horen van je neefje, vooral als ze nog maar net van de pil af waren. Dikke knuffel.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Jazy balen je had zo'n mooi kaartje

Kweb ik kan me je frustratie zo goed voorstellen...

Deel Deze Pagina