Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Nijntje, jeetje zeg, nog steeds niet ongesteld :( Wat irritant zeg! Ik ben benieuwd wat de gyn erover zei vandaag!

@ Maar, heerlijk dat je bijna vakantie hebt! Zou je nu naar Frankrijk gaan of vergis ik me?

@ Astrid, klinkt spannend zeg, die kwaaltjes! Hopelijk betekenen ze écht wat, maar nog een paar daagjes geduld hebben.

@ Djaar, fijn dat het er vanochtend goed uitzag! En ook fijn dat de cyste verdwenen was. En hoe gaat het op de camping?

@ malin, fijn dat je ongesteldheid bijna over is. Nu maar hopen dat je deze keer niet meer zo lang hoeft te wachten!
    Verder alles goed met Malin?

@ Chaay, wauw, mooi kaartje :) Ik ga duimen dat je temp hoog blijft!

@ All, knuffel!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bo; GEFELICITEERD!!!!

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Sorry ik ben hier momenteel weer even iets minder. Neem altijd beetje afstand als ik op mn ei wacht, vind ik ook wel even lekker. Dus ik kom me af en toe weer even melden ;)

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hallo kweb ik ben nu ook even niet zo aktief in dit topic temp nu ook even niet

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    #25425 Bo20, 8 jun 2009
    Laatst bewerkt: 8 jun 2009
    Dank je wel lieve meiden! Ik vind het nog zo eng en onwerkelijk! Had het deze maand eigenlijk totáál niet verwacht, zo zie je maar weer!!

6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hallo dames,

Lees alweer stiekem mee :p. Twee zwangeren: Bo en Salapio, gefeliciteerd!!!

En Jazy, wat balen, zeg! Ik had het de vorige ronde ook. Hoge temp op DPO 14, terwijl ik de keer daarvoor op DPO 14 ongesteld werd. Bleek bij nader inzien dat die eerdere ronde mijn ei eigenlijk een dag eerder was gekomen, FF had ei verkeerd geplaatst. Werd DPO 15 gewoon ongesteld, was blijgemaakt met een dode mus :x.

Vandaag bij FA geweest: alle uitslagen waren goed, dus hoef geen HSG te ondergaan. Ben erg gerustgesteld.

Verwacht morgen mijn ei, we zijn al druk bezig geweest met baby's maken :p. En nu laat ik deze ronde mijn hoofd niet meer op hol brengen door mijn temp.

Dikke knuffel voor iedereen!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb en Ricmar, gewoon doen wat jullie prettig vinden hoor! Ik kan me goed voorstellen dat de behoefte hier te komen minder is voor de eisprong, maar we zien jullie wel weer verschijnen :)

@ Krokodieltje, fijn dat alles goed was bij de FA!! Dat zal een hele geruststelling zijn geweest lijkt me! Nu al weer bijna je eisprong, fijn!
    En tempen is heel handig, maar kan helaas ook af en toe leiden tot valse hoop ;)

8. #25428 susan71, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    Ik ben de eerste vanochtend en meteen goed nieuws:

ik ben zwanger:$

@Salapio: we did it again!!!:p

Ben nog wel even voorzichtig, want vorige maand had ik ook een positieve test, maar hij is nu nog positiever en m'n temp is aardig stabiel... Dus heb goede hoop dat het wel goed komt deze keer.

9. Ik heb net iets grappigs ontdekt:

ik heb me aangemeld hier op 17 febr. 2007, precies een jaar later bevallen van mijn dochtertje, nu 17 febr. 2010 uitgerekend.
    Ik heb in 2007 4 maanden getempt, febr., maart, april en mei zwanger. Nu ben ik weer begonnen met tempen in febr. en weer met 4e kaartje (mei) zwanger. en alle andere kaartjes heb ik voor m'n ei elke dag getempt, behalve de beide mei kaartjes, heb ik voor m'n ei sporadisch getempt. Wat een toeval he? :p

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    gefeliciteerd!!

11. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wauw!
    Gefeliciteerd meis en geniet ervan!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Susan gefeliciteerd! EN ... wat een mooi toeval :D

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik wil ook...! :D:p:D

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Susan, hartstikke gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Het is allemaal heel toevallig.... Soms denk ik wel eens "Toeval bestaat niet"...

Ik merk dat ik ook minder actief ben hier, maar ik heb ook niet al te veel te melden... Vanmiddag heb ik weer nieuws, als het goed is. Om 16.45u naar de gyn.

Fijne (werk)dag allemaal!!

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Susan: gefeliciteerd! :D
    @ Maar: Ik wil ook jij ook :p (ehm... snap je m nog? :D)
    @ Nijn: succes bij de gyn vanmiddag. Ik duim nog steeds voor stiekem goed nieuws...

16. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    gefeliciteerd Susan... ik ben ook niet van de toeval... dat moet gewoon zo zijn hahaha.

hier nogsteeds niet lekker, al vanaf dag 1 van de ongi erg misselijk en steeds buikkrampen. Overdag heel beroerd en 's avonds alles kunnen eten. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik zwanger was, maar goed het zal wel een of andere buikgriepvariant zijn...
    Beetje jammer van de regen, wilde zo lekker met malin naar buiten, maar dan gaan we binnen maar wat doen (als ze eindelijk wakker wordt)

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marb, hoe gaat het met jou??? Nog steeds rustig??

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Susan; gefeliciteerd
    @Nijn; succes vanmiddag
    @Malin; hoop dat je je snel beter voelt en het weer ook opknapt
    @kweb; ik begrijp het wel hoor ik ben er ook minder als mijn ei nog niet in zicht is
    @Maar; ja en ik wil ook
    @Mosa; de drukke dagen op de camping heb ik weer gehad. Ook nog een bruiloft tussendoor gehad.

Ik ben zo blij want vandaag komt mijn mannetje weer thuis. Ik vrees erg laat maar dat zal de pret niet drukken. Kunnen we eindelijk na twee weken weer eens aan de klus hahaha. Timing is niet slecht gezien het feit dat mijn ei zich ergens deze week wel zal melden.

Nou ik ga weer beginnen aan een drukke dag (hoewel ik deze week nog vakantie heb) en meld me weer zodra ik tijd heb.
    dikke knuffel voor iedereen

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Susan van harte!!

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Susan, gefeliciteerd!! :D

Hier is mijn temp weer 36,7... niet echt hoog voor mijn doen dus. De ongi zal er wel aan komen, blegh

Deel Deze Pagina