Ik voeg me helemaal bij Salapio, Nijn! Ik denk dat we allemaal trots op je zijn hoe jij hier allemaal maar doorheen slaat... Ik heb vandaag weer getest, want was gister nog wat voorzichtig blij na vorige maand. Maar met deze test kan ik er echt niet omheen, en ga zo maar een mooie banner uitzoeken
Ah, jullie zijn nog veel liever dan ik!!! Maar vind het wel erg leuk om te horen *bloos, bloos* Susan, die is overduidelijk!! Je bent zwanger!!!! Maar ik ga er nu vandoor. Heb mn mannetje beloofd dat ik vandaag zou gaan poetsen, omdat ik zaterdag mijn eerste tenniswedstrijd heb en dan dus niet kan poetsen.... Tot strakjes!!
Malin, zal je niet voor de zekerheid een testje doen? Je temp was niet heel duidelijk, je hebt niet veel bloedverlies gehad en die misselijkheid is toch gek...
Goedemorgen! Vanochtend was mijn temp weer 36.7... Bleegh echt geen zin om te werken, nog 3 dagen en dan heb ik vakantie!!
Maar: Met mij gaat het goed, lief dat je het vraagt. De eerste 3 maanden waren wat minder maar nu zit ik in mijn 'rustige' maanden, dus ik ben volop aan het genieten van mijn groeiende buik. Jij zit ook in je rustige periode zo te zien. Nu maar wachten op je eitje. Astrid: Je kaartje ziet er goed uit. En kom op, nog drie dagen werken.
Was je beroerd dan Sheann, de eerste maanden? Nu maar dubbel(dik!) genieten! Ik ga zaterdag lekker een weekje naar Frankrijk, dus hopelijk dan of vlak daarna mijn ei!
Bubsie: Hij doet het! Ik zou zeggen dat je ei op dag 26 is geweest. Raar dat je nog geen kruis hebt gekregen van FF. Is dit je eerste tempronde of heb je nog meer kaartjes? Maar: Ik heb tot ongeveer 14 weken iedere ochtend boven de pot gehangen en was overdag de hele dag misselijk. Nu is het gelukkig weg. Een weekje Frankrijk lijkt me heerlijk. Veel (klus)plezier daar Waar ga je naar toe?
Ik ben weer klaar met poetsen. Vanmiddag nog even naar het dorp... Maar, gaat lekker naar Frankrijk!! Mag ik mee??? Sheann, al weer 17 weken. Wat gaat dat snel..... bij een ander.... Astrid, nog even volhouden meid!! Nog ene paar daagjes en je hebt ook al lekker vakantie... ik ga even eten, smakelijk allemaal!!
Ik ga naar de Dordogne. Een vriend van mn ouders woont in Frankrijk en belde gisteravond dat er onwijs goed en warm weer aankomt, dus dat komt vast goed...! Nijn, zal ik een hoekje in mn koffer vrij laten voor je? Maar Sheann, das wel heel erg he! Gelukkig kun je dan nu echt genieten.