Nou er word niet veel gekletst hier.... Ik heb vanmorgen om 11.00 een ovutestje gedaan, ik denk dat ie straks (op mijn gebruikelijke tijd) wel posi is. Het teststreepje is niet geheel van de zelfde kleur. De linkerkant van het streepje is zeg maar super paars en verder naar het midden en rechterkant van het streepje wordt het lichter. Nou ben benieuwd hoe ie er straks uit ziet. Heb mannetje gezegd dat ik er de aankomende dagen nog even goed voor wil gaan, voordat we naar de fa gaan. Soms heb ik het idee dat hij het op de belangrijke momenten wel eens laat afweten, bewust of onbewust....jullie kennen het mss wel: Ben moe, heb het benauwd, mn neus zit dicht bla bla bla..... Maar volgens mij ben ik nu wel tot um doorgedrongen, want ik kreeg een positief antwoord terug. Net wel vernomen dat mn collega`tje zwanger is van de 2e. Ze had even terug al gezegd dat ze voor een 2e wilde gaan en aangezien ze erg meelevend is met mij, vond ze het erg moeilijk om te zeggen dat het na 1 maand al gelukt was. Doet wel zeer, maarja, lijkt wel of ze met bosjes om me heen zwanger worden. Nouja, positief blijven..... Nou ladies tot strakjes xx
Goh, wat rustig hier vandaag! @ Sammie, inmiddels kon ik je kaartje wel bekijken en ik vind hem helemaal niet verkeerd hoor. Je hebt wel een duidelijke stijging gehad. Bij mijn laatste kaartje ging hij ook pas na een paar dagen echt omhoog, dus dat kan ook nog. @ Hannelore, mooi kaartje! @ Bubsie, toch een teleurstelling hè, een negatieve test? Ondanks dat je er rekening mee houdt, is het toch niet leuk. Maar nu heb je in ieder geval wel duidelijkheid, en nu moet de gyn je maar gaan helpen. Knuffel! @ Kweb, zijn de streepjes al wat duidelijker? @ MP, hoe is jouw temp vandaag, nog hoog en stabiel?
@ Kweb, fijn dat je denkt dat je straks een positieve ovulatietest hebt! En hopelijk kun je inderdaad goed klussen de komende dagen, het wordt nu toch echt weleens tijd! Altijd moeilijk als er iemand ander zwanger is natuurlijk, vooral zo snel! Maar ik hoop echt dat jouw tijd ook snel komt!
moos, testen staan in mijn album. Ze zijn vrij licht maar volgens mij wel posi. Heb ook kans dat ie morgen echt posi is, maar klussen gaan we de aankomende dagen toch echt wel doen, al vergaat de wereld hahaha Ja tis zeker weer even slikken als iemand in je omgeving zwanger is en soms vind ik het erg moeilijk om een gemeende enthousiaste reactie te geven, maarja....
Sorry, alleen even een reactie voor Merels; jeetje meid, ik had zo gehoopt voor je. Ik weet wel een beetje hoe je je voelt. Elke keer toch weer die ongi. Hoop dat je snel de hoop weer terugkrijgt en de kracht om verder te gaan. Bij mij lukt dat gelukkig nog steeds!
@ Marb, we hebben alle kansen super benut dit x. Zelfs na ei nog geklust hahah. Het is ook nog maar de 2e ronde voor ons nu, maar ik hoop het zo erg. Geniet jij lekker van jullie dochtertje? Doet ze het goed? @ Kweb, Ik hoop dat dit gewoon je mooiste ei ooit gaat zijn die gaat springen en dat die goed bevrucht mag gaan worden. Zou dat niet wat zijn? Daar ga ik voor duimen hoor . @ Merels, jeetje het is zo oneerlijk!!! Nu weet ik het echt niet meer hoor je kaartje was top en dan dit .. Knuffel! @ Djaar, WAUW WAUW WAUW!! Jeetje wat maak je mij jaloers je gaat gewoon zwanger worden houden die temp zo hoor!! Word helemaal hyper van je kaartje haha gek hoe je mee kunt leven dan. Ik heb trouwens sinds me ei ook verschrikkelijk veel last van slijm, net alsof je ongesteld bent en je doorlekt. Voelt dat bij jou ook zo? @ Sammie, je temp stijgt idd niet snel, maar bij sommige kaartje zie je pas na een paar dagen dpo dat hij echt stijgt. Hoop houden hoor!! @ Mosa, wat een mooie babybuikje heb je ! Echt mooi. Ga me temp kaartje hieronder plaatsen. Je weet niet wat je ziet . @ Hannelore, top kaartje . Positieve gevoel wordt alleen maar meer ik riep het al net na me ongesteldheid en nu krijg ik ook nog zo'n kaartje. Zou mijn voorgevoel kloppen? Bekijk bijlage 862
@ Kweb, ik denk dat die ovu test straks nog wel donkerder gaat worden en dat ie morgen lichter is . Klussen dus !!
@ Kweb, volgens mij is de ovulatietest van vanavond zeker positief, fijn hoor! Laat hem maar springen @ MP, wat fijn dat ik dat nog eens over jouw kaartje kan zeggen, maar WAUW Wat een mooi kaartje zeg! En een tweede stijging, hopelijk blijft hij nu zo hoog!! @ Ricmar, fijn dat je eisprong er ook weer aan zit te komen!
Ja, mijn kaartje ziet er mooi uit. Ik heb nog niet eerder zo'n dip gehad en ook niet een temp van 37.4 zoals vandaag. Maar ik weet helaas dat mooie kaartjes niet altijd iets hoeven te zeggen, zie Merels :x. Vorige ronde bleef mijn temp ook hoog tot een de dag voor de menstruatie. Ik ga dus voorlopig maar even geen conclusies trekken en heel voorzichtig zijn, ook al heb ik nog zo'n mooi kaartje. Jouw kaartje ziet er ook zeker mooi uit!
Moos en mp, thnx voor de onwijs opbeurende woorden Ik zei net nog tegen mn mannetje "volgend jaar gaan we JOUW eerste vaderdag vieren" Ik heb er alle vertrouwen in dat het deze maand raakt zal zijn LOL Kroko ik vind dat ook zeker een hele mooie dip, voor mij een teken dat er in elk geval wel wat aan het gebeuren is in je lichaam Spannend !!!
@ Kweb, you go girl Dat is de goede instelling! Het kan ook zomaar ineens raak zijn, dus waarom ook niet deze maand? @ Krokodieltje, het is inderdaad erg spannend, maar ook met mooie kaartjes blijft het afwachten. Maar omdat alle onderzoeken bij jullie goed waren, dan kan dit ook zomaar een zwangerschapskaartje zijn natuurlijk!
MP: Zo dat is zeker een mooi kaartje!! Krokodieltje: Jou kaartje ziet er ook super uit. Wat een hoge temp.
@ Kweb, je lijkt mij wel haha ik heb ook een heel sterk gevoel dat het deze maand raak zal zijn. Gaan we het waar maken? Hoop het wel hoor. Het doet me erg goed om te lezen dat jullie mijn kaartje mooi vinden heb ik nog nooit gehoord en temp bijna een jaar .
ik ben blij dat jullie mijn kaartje mooi vinden! het is mijn eerste keer dat ik een deftige eisprong heb gehad(door hormonen en pregnyl). ik hoop dat men temp hoog blijft en ik brand voor alle meiden een kaarske! mijn duimen draaien ook overuren!!! groetjes
@MP; jouw kaartje ziet er ook mooi uit hoor! En ja het slijm voelt wel een beetje als ingi worden. @Hannelore; pas op met je kaarsjes, maar lief dat je zo meeleeft. Ik heb dat ook met iedereen alleen ben ik vaak niet zo'n ster in het reageren op iedereen @Mosa; ik vindt het zo mooi hoe je met iedereen meeleeft en op iedereen reageert. petje af voor je en eem dikke pluim!! @Kweb; that's te spirit. Wij gaan volgend jaar alemaal vaderdag vieren met onze mannetjes!! @All; gisteren ben ik echt een beetje ingestort (emotioneel dan). Blijkbaar kwam ineens weer alle spanning van de afgelopen weken eruit. Vandaag gaat het gelukkig weer beter. Ook mijn temp is mooi hoog en voral stabiel.
@ Djaar, inmiddels 'ken' ik sommige van jullie ook al weer een hele tijd, dus ik vind het logisch dat ik zo meeleef met jullie. Het is zo frustrerend dat zoiets als zwanger worden voor een deel van de vrouwen zo'n gedoe is! Daar denk je helemaal niet zo over na vind ik, van te voren. Tuurlijk weet je dat het kan, maar niet dat het allemaal zo spannend is. Zo te zien heb je nog steeds zo'n supertemp! Fijn hoor, dat is ook weleens heel anders geweest!
@ kweb: jaaaaaa, volgend jaar kwebmans eerste vaderdag! (omg, vaderdag... Moet ik daar nu al iets aan doen?! ) Fijn te horen dat je zo positief bent. Lijkt me gaaf als jullie nu allemaal zwanger zijn Sorry trouwens dat ik me in je eidag vergiste... @ MP: Wauw, zeker mooi kaartje! Echt een verademing na al die eiloze stomme kaartjes... @ Djaar: kan me voorstellen dat het allemaal even teveel werd hoor... Gelukkig voel je je nu wat beter! Heb je je even lekker laten verwennen? Enneh... misschien wel last van hormoontjes omdat je ZWANGER bent? Je temp doet iig goed z'n best. Zeer duidelijk ei, hoor! @ Krokodieltje: ook al zo'n fantastisch kaartje... Ik duim voor jullie meiden! @ rest: euh... sorry