@Marb; tja van het verwennen is niets gekomen omdat ik hem aan de telefoon al afsnauwde en bij zijn thuiskomst ik helemaal er doorheen zat. Ik had gewoon een k** dag. Ik verveel me giga op mijn werk, tel de uren af tot het lunchtijd is, tel weer uren af tot ik naar huis mag en dan als ik om 17.30 thuis ben dan wacht ik af tot mannetje belt dat hij onderweg is. Hij belde dus om 19.10 en is dan om 19.45 thuis. Dan gaan we eten en dan is het gewoon wachten tot ik om 22.00 naar bed kan gaan. Ik was zo moe en huilerig. Ik heb ook al door mijn gedachten laten gaan dat het de hormonen zijn en dat is niet eens zo gek met clomid en pregnyl (HCG hormoon). Gisteren voelde ik ook wat zeurderigs in mijn buik maar hou me vast aan het idee dat dat meer inbeelding is dan wat anders. En ja mijn temp is inderdaad goed hoog, maar ik heb dan ook een dubbele eisprong gehad en de pregnyl die ook invloed schijnt te hebben op het progestrongehalte (de oorzaak van tempstijging) Arghhh was het maar 1 juli !!!! Enne ja natuurlijk moet je vaderdag niet zomaar voorbij laten gaan!! Is toch veel te leuk en te speciaal nu.
marb... natuurlijk moet je wat aan vaderdag doen... als je het niet doet kun je volgend jaar (en de jaren tot de basisschool) moederdag vergeten. nee kidding. Papa's vinden het vaak niet nodig, maar je kunt ze echt wel heel blij maken met iets persoonlijks van hun kindje. Heb vorig jaar malin in een papa is the best romper gehesen en een mooie foto gemaakt en die laten inlijsten... trots dat ie was. dit jaar wordt het een bbq (zuert ie al tijdeeeen om) met een mooie zelfgemaakte 'tekening' zou graag wat verder reageren maar heb het heel erg druk *sorry*!
Bekijk bijlage 925 * Heeft bij elke ooievaar een tomtom aan het lichaam geknoopt en stuurt ze jullie richting op, en Djaar, jou heb ik er 2 gestuurd, voor de zekerheid * * Hoopt dat 1 van de ooievaars ook mijn adres kan vinden..*
Wow Sammie; dat is nog eens een geweldig idee, hoe gaat het met jou en je temp?! Eventueel al wat dingetjes voor "het ik voel wat" spel?
Djaar, Mijn temp doet raar, slaap al nachten niet, en overdag ben ik moe, weet niet waar het aan ligt... En nee heb geen symptomen, normaal elke maand pijnlijke tepels na mijn ei, nu niet, al een paar dagen steken in mijn rechter eierstok, heb echt het idee dat het een cyste is geworden...
mmmmmm, beetje vreemd dus maar er zijn er meer die een hele andere maand hadden in de maand dat ze zwanger werden dus wellicht is er goede hoop. Blijft je temp wel boven de coverline of niet? Ik ben ook al 2 dagen super moe geweest en nu ben ik nog niet bijgeslapen. Maar goed het is al weer bijna middag en dan is het snel ook 16.00 en kan ik naar huis. Misschien ga ik wel even naar de kapper.
@ Djaar, wauw je temp blijft echt heel mooi. Ik snap wel hoe je je voelt hoor. Hopelijk voel je je snel weer helemaal goed. @ Sammie, je bent een schat . Vandaag is het een beetje mis gegaan met het tempen. Dat rotding hoorde ik niet dus ik vroeg mijn vriend om ff te gaan kijken en trekt hij zo die hele deken van me af.. Ik vroeg of hij het deed. Nee zei hij. Dus ik druk hem uit en heb niet naar de temp gekeken want ik dacht dat hij bedoelde dat de thermometer het niet deed maar hij bedoelde het piepje. Nee duh. maar 36.7 stond er op zei hij, maar wat nou als hij het niet goed gezien heeft. Dus ik nog een x inmiddels 2 minuten later en koud omdat die deken van me af was. 36.5 was het toen. Baal wel want 0.2 vind ik wel een verschil, morgen maar weer kijken! Ik heb 36.5 maar aangehouden en nu is mijn kaartje niet zo mooi meer.
@MP; niet te druk maken, nergens goed voor. die 36,5 is nog steeds heel goed boven de coverline dus niets om je zorgen over te maken. En een lelijk kaartje ... wat dan nog als we maar zwanger zijn. Daarbij je verhaal riep bij mij meteen een beeld van een man die ineens rechtop in bed zit en met een ruk de dekens er vanaf gooit om dan met zijn neus bovenop de thermometer het apparaat eens aan een grondig onderzoek te onderwerpen hahaha
MP, Dat heb ik ook, als ik hem de eerste keer niet hoor, maar wel de temp weet, en dan nog een keer doe (lig daarna ook buiten de dekens) dan is mijn temp ook lager.
@ Djaar, hahahah ja ik kan me voorstellen dat je het al helemaal voor je ziet op die manier . Ik maak me ook niet druk ik heb meer zoiets van tsja dan morgen maar weer zien, de temperatuur zegt eigenlijk toch niet zoveel. Zie je wel weer met diegenen die een super kaartje hebben en ongie worden . @ Sammie, eigenlijk ook wel logisch wanneer je boven de deken gaat natuurlijk. Maar wel irritant. Scheelt je temp dan ook weleens 0.2?? Rot thermometer . Ik hoor Mosa al denken: Braun!!! Haha alleen ik hoop dat het een x de laatste temp maand gaat zijn.
ovu test was vanmiddag positief dus donor komt vanavond onze kant op. komt allemaal goed uit gister had zijn vriendin de punctie voor de ivf. dus vanavond weer aan de klus en dan wachten op het bankje. denk dat ik later deze week afhankelijk wat FF doet mijn NOD wel ga verplaatsen cyclus lijkt weer wat langer deze ronde
@ Ricmar, succes!! Mijn duimen draaien. Ik vroeg me trouwens af wanneer een zwangerschapsstreep kan komen? Zo 1 onder je navel.
Hey meiden, @Salapio, ben het helemaal met je eens dat alle kaartjes zw.schapskaartjes moeten zijn @Mp, vind ik een goede deal, gewoon zwanger zijn deze ronde, duurt nu lang genoeg en ik wil zooooooo graag weten hoe het voelt om zwanger te zijn haha Je hebt een omgekeerd dipje, mss zegt het wel wat Ow ik lees nu pas dat het mis is gegaan vanmorgen. Morgen is je temp vast weer hoog @Hannelore, wat lief om een kaarsje te branden thx @Djaar wat vervelend dat je een breekmoment hebt gehad. Heb je het gevoel dat je er sterker uitgekomen bent? Heb ik meestal namelijk wel, ff k*t en daarna weer op volle toeren verder. Je hebt iig een mooie stijgende lijn @Marb, geeft niets hoor, ik begreep wat je bedoelde. Op je vraag of je iets aan vaderdag moet doen...denk wel dat manlief dat erg leuk zou vinden, het is wel zijn eerste vaderdag @Sammie, hahaha geweldig idee, zal alvast de koffie klaar zetten voor de ooievaar Mocht ie als eerst bij mij komen, zal ik zijn tomtom opnieuw instellen voor jou @ricmar, hopelijk is dit voor jou ook DE ronde en hopelijk is jullie donor zuinig geweest op zijn zaad @mosa, ik ben het helemaal eens met (euhmmm weet niet meer wie het zei) over dat jij er altijd bent voor iedereen. Al ik het voor jou vanzelfsprekend, van mij krijg je ook een pluim @all, iedereen krijgt van mij een pluim. Dit is echt DE plek waar je heen moet als je iets wilt delen, het even niet ziet zitten, van je af wil schrijven enz. Iedereen....BEDANKT !!!! @all, mijn ovutest was vandaag weer nega, vandaag dus mn ei gehad en dat was duidelijk te merken....de hele middag buikpijn wat nu gelukkig aan het wegtrekken is en MENNNN wat een opvliegers heb ik gehad vandaag.....hormoontje powerrrrrr !!!! Straks nog even een keertje klussen voor de zekerheid en dan weer even klusrust
@ Kweb, en zo zie je maar dat je lichaam het je wel laat weten wanneer je ei springt helemaal goed. Nouja ik zal het maar zeggen hoe dom het ook klinkt maar ik werd wakker vanmorgen en ik heb een streep onder mijn navel. Vanmorgen was hij zichtbaar en nu moet je zoeken. Ik dacht ik zie spoken maar ik heb het op een foto gekregen heel licht..
Voel me echt stom maar heb een verkleinde foto in me album gezet het valt zo veel minder op dan op de hele foto maar jullie zouden iets moeten zien. Heb dit nog nooit eerder gehad. Verwijder de foto morgen weer dus als je hem wilt zien ga je gang.
Ik zie ook een streep mp...das raar he??? Nou mss nieuw in de evolutie....een vervroegde strae (zo schrijf je dat toch)
Hoi meiden, @ Marb, leuk toch, de eerste vaderdag?! @ Djaar, wat ontzettend vervelend, zo'n dag als gisteren! Maar de hormonen kunnen daar inderdaad ook een grote rol in spelen, maar rot is het wel. Hopelijk voel je je vandaag beter! @ Sammie, met zoveel ooievaars moet het goed komen lijkt me @ MP, idd Braun Hopelijk doet je thermometer het morgen wel weer, maar je weet in ieder geval dat je temp hoog is. En dat is in ieder geval het belangrijkste! Ik weet niet wanneer je een zwangerschapsstreep kunt krijgen, ik heb er in ieder geval geen Maar de één zal het eerder krijgen dan de ander denk ik. Ik vind het wel grappig dat je er een foto van gemaakt hebt! Daar zou ik weer geen seconde aan denken. @ Ricmar, een persoonlijke vraag (ook al hebben we het normaal ook over klussen), maar begrijp ik het goed dat je echt sex hebt met de donor, of komt hij het alleen langsbrengen en doen jullie het via KI. Als je vindt dat het mij niets aangaat, dan moet je het zeggen hoor!! @ Kweb, lief van je, een heerlijk toch, zo'n forum?! Van te voren weet je niet eens van het bestaan af (ik in ieder geval niet) en nu kun je bijna niet meer zonder Fijn, vandaag je eisprong!
Verrek, je hebt gewoon echt een streep! Ik zou niet weten of het wat betekent. Het lijkt me erg vroeg, maar je weet maar nooit.
Ik zag trouwens in je album dat je ook berichtjes bij elkaar achter kan laten, wat grappig! Dat wist ik helemaal niet. Binnenkort maar eens uitproberen
@ mosa hij komt het alleen langs brengen, maar probeer er toch even een moment van te maken met mijn mannetje ps hoe kan ik foto's zien in iemands album??