Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Nijntje,

Regel ik even, heb er genoeg hier staan.
    Stuur voor de zekerheid de aankomende maanden elke maand 1, dan zal er vast wel 1 aankomen ;).

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ooievaars manlief kwam er eerder deze week 2 tegen op een plaats waar we ze nooit zien.
    hopelijk een goed teken .
    en de donor had gister een leuk verhaal (zelf bezig met ivf) droomde dat ze 2 super embryoos hadden, en hij had ook gedroomd dat wij een dochter kregen.

Zou leuk zijn is ook gependeld.

wat ook leuk zou zijn mocht het nu raak zijn dan ben ik uitgerekend als schoonouders 50 jaar getrouwd zijn.

En hopelijk ben ik zwanger en de vriendin van de donor ook gaan we gelijk op, ze horen morgen of er 1 van 24 eicellen is bevrucht

3. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
  4. Loe

Loe Niet meer actief

Kwebje! Ik zou jullie nooit inruilen zeg! Ik ben er hoor. ik lees vooral met jullie mee. Ben inderdaad erg moe, maar lees zowel bij jullie en als bij voormalig tempmeiden veel mee!

Lekker handig zo schrijven, want nu kan ik de tempkaartjes niet zien. Behalve die van hannelore. lore, je weet toch wel dat het een innestelingsdip kan zijn? Hoop het voor je!

All, wij hebben afgelopen week onze eerste echo gehad. Uk was iets te klein, dus ik zou korter zwanger zijn. Maar als je kijkt in mijn album, zie je dat doc waarschijnlijk uk ook een beetje vreemd opgemeten heeft. Verder klopt er al wel een hartje, hoewel langzaam. Zal er wellicht aan liggen dat het pas net begonnen is met kloppen. Ik had de echo met 6 weken 2 dagen.

Djaar, ik ga nu kijken naar dat mooie kaartje van je!

5. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ Mosa en Nijntje: Nog even snel een reactie.
    Lief antwoord van jullie!! Maar kom zeker weer terug, alleen nu eventje niet meer. Maar hou jullie wel op de hoogte!! Nu even wat rust en afstand, maar dat is maar tijdelijk!

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Had me zo voorgenomen deze maand niet te gaan tempen!!!!! Maar kon het rond de eisprong toch niet laten!!!

Voel me erg emo en heb last van mijn liezen. Maar ik wil mezelf niets inbeelden, want dan is de teleurstelling volgende week weer zo ontzettend groot........pppppppppfffffffffffff..

twinny

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemiddag meiden,

loetjeeeeeeee lieverd, ik miste je al :) Ik wist niet dat je zo moe was meis (stom stom stom) gelukkig ben je er nog :) en fijn dat je uk het goed doet als klopt het hartje minder snel, komt vast helemaal goed. Gek he, dat zo`n geoefend oog precies kan zien dat je een beebje in je draagt, ik zie namelijk alleen een holte haha

hannelore, dat zou idd een innesteling kunnen zijn, temp gaat morgen vast weer omhoog

all, ik heb een eigenwijs ei :( ik denk dat ie vandaag gaat springen. Was er zo vanuit gegaan dat ie gister was gesprongen ook gezien de kwaaltjes, maar niet dus. En hij kan natuurlijk ook nog 48 uur na je posi test springen. Dus als mn temp morgen niet omhoog gaat weet ik het ook niet meer. Vanavond toch maar nog een keertje extra klussen, gewoon voor de zekerheid. Nu dat we weten dat manlief goed zaad heeft, hoeven we daar niet meer uit te kijken.

Vandaag naar mn schoonouders voor vaderdag en morgen naar mijn moeder. Had al bij mn schoonvader aangegeven dat ik morgen toch liever bij mijn moeder en zussen ben en gelukkig had ie daar alle begrip voor.

Dus ik ben er vnanavond pas weer. Allemaal een hele fijne dag toegewenst

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Sammie, ja dat had ik gelezen dat het door hormonen komt en dan kan het idd door Clomid zijn, irritant!! Ik vind het mooi maar niet zonder zwangerschap hoor :p .
    Weet je ook, wanneer het door Clomid komt, of het kan betekenen dat Clomid heel goed aangeslagen is bijvoorbeeld? Soms vind ik het wel irritant omdat ik geen follikel metingen krijg.
    Hoe ziet jou kaartje er nu trouwens uit? Ben er heel benieuwd naar!

@ Ricmar, ik ga duimen hoor. Samen zwanger zijn dat is idd iets wat heel erg mooi zou zijn.

@ Hannelore, hoelang is je lf meestal? Als ie rond 14 dagen zit dan moet je je geen zorgen maken en waarschijnlijk vliegt je temp dan morgen weer omhoog ;) .

@ Loe, aah wat een lieve echo foto's wat is het nog mini.

@ Kweb, het lijkt erop dat je ei vandaag springt. Echt een opluchting hé wanneer je lief een goeie zaaduitslag krijgt. Hier ook zo na die hele slechte uitslag. Dan heb je 1 zorg minder. Sterkte met vaderdag lieverd. Ik had er veel aan om met mijn ouders te praten toen mijn oma overleed waar ik bij was, alle leuke verhalen terug halen enzo. En eraan denken hoe ze zelf ook om die dingen zou lachen.

@ Iedereen die ik niet genoemd heb: knuffel :D .

Vandaag heb ik uitgeslapen en ik dacht ga eens even tempen. Toen deken van me af gegooit en nog een x tempen, ja hoor het scheelde gewoon 0.2! Net zoals gisteren, dus ik houd 36.7 voor gisteren aan :D . Denk dat dat wel kan toch?

Bekijk bijlage 1015

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hello allemaal,

Mij ei is nog steeds niet gesprongen. Zit nu op dag 21 en test is nog negatief! Ik moet morgen voor mijn werk 2dagen weg. Heb net een mailtje gestuurd of ik evt andere vluchten zou kunnen doen zodat ik gewoon thuis kan zijn. Ben echt benieuwd wat ze terug gaan sturen. Word er helemaal zebuwachtig van....
    Vond het zelf echt al moeilijk om het te vragen.

Ga zo even alles lezen om te reageren.
    Zag al wel dat MP en djaar alweer op de wachtbank zitten.
    Hopelijk snel goed nieuws voor jullie.

@Kweb lekker aan de klus....

@Ricmar doen jullie dit een keer per maand of meerdere avonden?

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Sammy, thnx voor de ooievaars!!

Kweb, heel veel sterkte voor morgen en gelukkig heb je een lieve schoonvader!!

Andere meiden, dikke knuffel!!

Verder een kort berichtje van mij. Ik heb, samen met mn dubbelmaatje, bij ons eerste tennistoernooi de kwartfinale gehaald!! Vanavond om 21.30u staat ie op de planning... Ben benieuwd....

Liefs, Nijn

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    wij insemineren 1 of 2 keer per cyclus (deze ronde maar 1 keer ) maar dat moet volgens gyn ook genoeg zijn, als je het maar voor je ei doet , na je ei heeft geen zin meer zaadcellen komen dan te laat aan, ben elke keer qua timing goed , maar het is ook een kwestie van geluk hebben.

hannelore ik zeg innesteling!!
    let op temp gaat weer omhoog!!

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Britt, Hoe ziet je kaartje er nu uit dan of temp je niet meer? Ben zo benieuwd :p .

@ Nijntje, Spannend zeg, veel succes vanavond. Hoe voel je je verder?

@ Djaar, waaaauw je temp!! Dit moet zo doorgaan :D voel je je al anders? Voorgevoel? Of niets? Haha :D .

@ Ricmar, Vind het erg knap hoe jullie het doen hoor, wil ik toch gezegd hebben. Ik hoop dat jullie snel weer het geluk mogen hebben!!

Meiden, ik weet dat ik er niet op mag letten. Maar ik vroeg me af: wie slaapt slecht na de eisprong, is al heel vroeg wakker (ik rond5u) en droomt elke nacht gekke dromen? Vraag me af of dat vaak zo is na de eisprong :p .

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal!

Heb geen tijd om te reageren, misschien vanavond maar heb even bijgelezen.

Nijntje, heel veel succes straks met tennissen, knap hoor dat jullie al in de kwartfinale staan! dat doe je goed! En laat ze een poepie ruiken ;)

Knuffel voor iedereen, en tot de volgende keer!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Niet doorvertellen, maar ik heb dit sinds mijn positieve test ;)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dank je my precious,
    Na deze ronde indien niet raak hebben we verplicht rust donor is op vakantie, na die maand gaan we ws voor iui gyn heeft aan geboden het zaad van de donor in het lab voor te bewerken zodat hij het kan inbrengen in de baarmoeder, zodat we een iets grotere kans hebben.
    ook gaan we dan de eisprong echt plannen zodat donor van te voren weet wanneer hij naar ons moet rijden (ziekenhuis)
    maar eerst deze ronde afwachten

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mp,

Ik slaap altijd slecht na een eisprong, deze maand is het bij mij ook zo erg dat ik hooguit 1 uur per nacht slaap, en alleen meer rond lig te kijken..

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben net pas weer begonnen met tempen omdat mijn testen maar niet positief werden. Ik heb nl voor mijn ei een temp rond de 36.8. En die heb ik nu nog steeds. Temp is niet omhoog.
    Ik heb al meer dan een uur wat gestuurd naar mijn werk maar nog niets gehoord!

MP@ je zou haast zeggen dat het al raak is bij jullie!

18. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Same here na mijn eisprong! Vaak wakker al om 05:00 uur, heb de meest bizarre dromen en het duurt vaak even voordat ik uit zo,n droom kom. Dan ben ik half wakker, half dromend en lijken die dromen net echt. Kan daardoor soms echt met een naar gevoel wakker worden...

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik her ken het wel rare drome na je ei, had het ook toen ik zwanger was dus ja kan bij allebei horen, tijd zal het leren

net banner aan gepast en nod verplaatst ga nu uit van cyclus van 28 dagen denk dat ik dan niet te vroeg ben met eventueel testen, en is cylus korter en wordt ik ongi dan heb ik al antwoord,

laatste LF was nooit langer dan 13 dagen op dag 14 ongi dus dit lijkt me veilig

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Ricmar, zou super zijn als zowel jij als de vriendin van jullie donor zwanger zou zijn deze ronde!

@ Hannelore, kan idd een innestelingsdip zijn, ik duim voor een hoge temp morgen!

@ Twinny, spannend hoor, hopelijk is het raak! Nog een paar daagjes geduld hebben!

@ Kweb, je temp van vandaag lijkt wel een mooi eidipje, dus waarschijnlijk is hij morgen hoog. Voor de zekerheid: *BLAAS* *BLAAS*
    Sterkte morgen, knuffel!

@ MP, je mag toch aannemen dat de clomid aanslaat, ook zonder metingen? Met zulke tempstijgingen moet je volgens mij echt een eisprong hebben hoor! Nu maar hopen dat hij op 36.6/36.7 blijft!

@ Britt, wat vervelend dat je eisprong nog niet geweest is en dat je 2 dagen weg moet! Hopelijk werkt je werk mee, het zou zonde zijn als het een verloren ronde zou zijn.

@ Krokodieltje, wauw, super nog steeds! Mooi dipje ook, hopelijk betekent het iets goeds!

@ All, fijne avond!

Deel Deze Pagina