Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Kwebjuh, ik ga duimen voor je voor morgen!

All, heeeeeel veel succes voor dames die op de wachtbank zitten en voor de ei-wachtenden hoop ik een superei!

Wij zijn vanaf morgen twee weken naar la france. Ben benieuwd wat er allemaal te melden is als ik terug ben!

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey lieve mEIden!

Ben weer terug van een heeeerlijke week Frankrijk.
    Ik heb alleen maar genoten en alles achter me kunnen laten.

Ben dus weer opgeladen en kan niet wachten om morgen weer te gaan tempen. Ben benieuwd of mijn ei al is geweest, hoewel ikzelf denk van niet.

Hoest hier?
    Nog veel zwangeren bijgekomen?

Knuf!

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Loe, lekker hoor vakantie :) Hoop dat jullie mooi weer hebben en dat je lekker kan bijkomen van alles

Maar, welkom terug meis. Fijn dat je lekker met een schone lei kan beginnen

all, ik heb zoiets raars. Als ik de aankomende 2/3 dagen een hoge temp invul, krijg ik een kruis op dag 19....(heb met verschillende temps geprobeerd) maar dat is de dag van mijn posi ovutest. Vind het zo raar, ziet er ook niet uit. Heb dan alsnog wel goed geklust, dus gelukkig kan het geen roet in dhet eten gooien. Maar het lapt wel alle "regeltjes" omtrent tempen (zoals het invullen van een ovutest en het 3 dagen een tempstijging van minimaal 0.2 graad) aan zn laars.

mmmm vreemd, maar nouja, hey, als ie maar springt/gesprongen is toch??? :)

4. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    23b2f0 Ovulation Charts

mijn duimen doen overuren....

Is ook de eerste keer dat ik zo'n kaartje heb,kben nogal onzeker :p

hoe ist met de rest vn de meiden hier????

loe:prettige vakantie!kga ons tetteren missen :(

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    weet even niet wat ik in zal vullen op lijst
    ben vanacht erg laat naar bed gegaan ivm verjaardag temp was vanmorgen 37.0(was de normale temp tijd)
    ben toen even wezen plassen en direct weer in mijn bed gekropen, heb toen nog 3,5 uur geslapen toen was temp 37.2
    wat is een betere temp om te noteren?
    temp 1 zou betekenen dat ik mijn ei nog niet heb gehad terwijl ik hem wel heb gevoeld gister.
    temp 2 geeft meer (nacht) rust aan en geeft ook een ei aan

wat is wijsheid??

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    ricmar: 37.1 invullen?

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja zat ik ook aan te denken , iemand anders nog tips??

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Ricmar, ik zou gewoon je 1e temp aanhouden. Ik heb laatst ook maar 2 uren geslapen voordat ik ging tempen. En met het uur gaat je temp ongeveer 0.1 omhoog dus wanneer het later wordt dan is je temp zoiezo hoger.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

@ Loe, lekker genieten!

@ Maar, welkom terug :) Fijn dat je genoten hebt en er weer met frisse moed tegen aan kan! Moet je morgen ook gelijk weer werken of ben je nog vrij?
    Astrid85 (zit nu in Frankrijk) is zwanger, verder helaas niemand.

@ Kweb, het gaat er idd vooral om dát je eitje springt ;) Maar volgens mij geeft FF wel vaker een kruis op de dag van een positieve test, terwijl het logischer is dat hij erna pas springt. Maar gewoon even afwachten hoe je temp de komende dagen is, en wat hij dan aangeeft.

@ Hannelore, fijn dat je temp weer gestegen is!

@ Ricmar, je kunt ook even afwachten hoe je temp morgen is, stel dat hij morgen hoog is, dan zou je de hoge temp aan kunnen houden. Maar het is toch altijd lastig met korte nachten.

@ MP, als je hier toch een berichtje plaatst, dan moet je natuurlijk ook even zeggen wat jouw temp is :D

@ All, fijne dag allemaal!

10. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    ricmar ik zou de temp die je vandaag invult ook af laten hangen van de temp van morgen. als jij je ei gevoeld hebt weet je in elk geval zeker dat ie gesprongen is, das het belangrijkste.

kweb: ff is maar een computerprogramma... het kan niet altijd alles goed doen helaas. Je hebt in elk geval goed geklust.

hier een kruis gekregen denk alleen dat het niet echt klopt, want nog geen duidelijke ei-tekenen gehad. tepels beginnen daar nu mee, dus denk dat ei nu onderweg is. Laten we dat maar hopen...

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, gemeen he :p . Zal morgen me kaartje weer gaan plaatsen moet er nu vandoor. Temp was weer 36.7 :) 7dpo

@ Malin, heb je vandaag later getempt dan? Door het open ronde? Want dan zou ik het kruis idd nog niet gaan vertrouwen.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Grrr heb sinds gister 5dpo tot heden last van een speldenkussen in de baarmoeder...allemaal van die kleine naaldprikjes.

Mp,

Mooie temp nog!

13. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    gaat lekker door MP...

sammie: nu je het over naaldenprikjes hebt... ik had dat gisteren tijdens het klussen, bm was echt heel gevoelig.

MP: nou echt later was het niet (ietsjes) maar Malin was wakker vannacht (om 2 uur) dus ben er toen ff uit geweest vandaar het open rondje. Arme meiske is heel zielig de laatste dagen vandaar dat ik er zo weinig ben. Heeft erge last van tandjes/kiesjes en hangt erg aan me.

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemiddag meiden,

Hier een tempstijging, dus ei is gister gesprongen. Jammer dat mannetje gister geen zin had om te klussen. Maarja, nu maar afwachten.

Allemaal fijne vaderdag toegewenst

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kweb: maar zie dat je wel dag ervoor geklust heb, dat moet goed genoeg zijn toch.......... ik duim!!

Hier langzaam zere borsten aan de buitenkant, gevoelige tepels en steeds krampachtig gevoel in liezen en ook soms borsten. Wil komende week die teleurstelling niet...... Temp. niet echt gunstig, dus willen jullie blazen dat ie omhoog gaat???

twinny

16. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    kweb: tja... jammer maar op zich hebben jullie niet echt verkeerd geklust. Misschien vandaag nog als toetje

twinny: hoezo is je tmep niet echt gunstig? vind er niet echt wat verkeerd aan... duimduimduim

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Twinny: Wat is jou temp van vandaag? Zo te zien heb je hem niet ingevuld.

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he hallo,
    mijn temp is ongelooflijk stabiel !!! Ik heb last van witverlies en gisteren meende ik wat bruinig/rozig te zien in mijn inlegkruisje en bij het afvegen dus.... Heb ook twee dagen al vreemde steekjes gehad maar niet heel opvallend, pijnlijk of storend. Ik begin toch wel weer hoop te krijgen ook omdat mijn temp zo hoog blijft (ook overdag heb ik gewoon 37,6 of zo !!

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Djaar,

Mooi kaartje!!!

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    vind ik ook , maar zegt helemaal niets bij mij.
    Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina