heb hem inmiddels ingevuld. twas weer kleine daling, maar tis nog te ver van ongi af. Als alles fout is dan wordt ik pas vrijdag of zaterdag ongi. moet me banner ook nog aanpassen!!! twinny
Hmmm... Sorry, ik heb overal weer maar half doorheen gescrolld @ kweb: ziet eruit als een mooi ei! Jammer van het klussen, maar op zich is het best prima: een dag voor ei is ideaal joh. @ Djaar: wauw, wat een temperatuur. En stabiel is goed he, dat weet je @ Maar: jeeeej, je bent er weer. Hoewel, daar denk je zelf anders over waarschijnlijk Fijn dat je het zo lekker hebt gehad! @ Nijn: gefeliciteerd! Hoe is de kwartfinale gegaan? @ twinny: klinkt anders ontzettend positief, die symptomen. Maar kan me voorstellen dat je geen zin hebt in valse hoop... @ MP: Oeh, nog steeds hoog dus! Ben benieuwd hoor... @ Sammie: hmm... wil je geen hoop geven, maar dat had ik op 5 en 6 dpo ook in de ronde dat ik zwanger werd... !! Hopen dat het bij jou ook iets positiefs is! @ Malin: wat sneu voor je meisje... Hoop dat ze zich gauw beter voelt! @ Mosa: hoe is t met jou nu? Alweer (ruim ) over de helft! Voel je je nog goed? Went het idee van zwanger zijn al een beetje?
@ Malin, je temp was wel flink hoog zeg! Maar even afwachten hoe het de komende dagen gaat, dan heb je vast meer duidelijkheid over je eisprong. In ieder geval is het te hopen dat dit een duidelijkere cyclus wordt! Hopelijk voelt Malin zich snel beter! @ MP, 36,7 is super @ Sammie, spannend, die steekjes! @ Kweb, fijn dat je temp nu gestegen is! @ Twinny, *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS*, hopelijk morgen een hoge temp! @Djaar, klinkt goed zeg! En zo'n mooie hoge temp, super! @ Marb, met mij gaat het prima hoor! Ik voel me best goed, alleen af en toe begin ik last te krijgen van mijn bekken, dat is minder. En aan het idee zwanger te zijn ben ik wel gewend, ik kan me alleen nog niet voorstellen dat ik een echt babietje krijg Hoe gaat het met jou? Ben je goed aan het genieten van Sarah?
Hallo Allemaal, Ik heb nog niets gelezen, alleen de laatste pagina ... ben net terug van 2 weken vakantie, heerlijk ! @ Marb: Geleficiteerd met jullie meisje !!!! @ Djaar: Wat een super mooi kaartje !!
hej meiden hier ben ik weer even! onze kater en poes hebben de afgelopen dagen goed hun best gedaan!! over 3 weken weet ik of ze zwanger is! zo spannend dit word ons eerste nestje in de cattery! ik weet nog niet of me ei al is geweest. we zullen het af moeten wachten! xxx sky
Nou ik ben eruit ik hou voor de temp van gisteren ook 37.0 aan, was hij namelik vanmorgen ook echter het is vreemd normaal heb ik na mijn ei een veel hogere temp en ook veel hogere stijging
Vanochtend was mijn temp gekelderd naar 36.84, heb de nacht ook liggen zweten in bed, zoals altijd als ik ongesteld ga worden. Snap er niks van. Had het pas donderdag verwacht en ik ga nooit in 1x van heel hoog naar heel laag, daal altijd in stapjes. Vind dit zo raar...
@Krokodieltje; dan is het inderdaad raar, misschien morgen weer omhoog?! @Sky; leuk hoor een stel kittens, ik hoop voor jullie dat dat gelukt is, suc6 @Mosa; raar he, je went wel aan zwanger zijn maar het idee dat er echt een baby komt blijft raar. Terwijl dat toch duidelijk het doel was hahaha @de rest; helaas ben ik het merendeel al weer vergeten maar dat wil niet zeggen dat ik niet met jullie meeleef!! Dikke knuffel mijn temp was vanmorgen duidelijk lager, ik heb dus even het gemiddelde (meest voorkomende ingevuld), en ja het is nog steeds een prachtig kaartje. Ben benieuwd wat morgen weer zal brengen.
@djaar, wat was je temp dan vanmorgen?? Was hij echt veel lager dan wat je nu hebt ingevuld?? Kan het geen innesteling zijn?
@Ricmar; zoals je misschien weet gebruik ik een oorthermometer. De temp varieerde vanmorgen tussen 37,1 en 37,5 maar zoals gezegd het merendeel was 37,2 dus dat houd ik dan maar aan. En innesteling kan misschien maar ik heb zaterdag al wat bruin/roze gespot en ook vrijdag en zaterdag heb ik wat steekjes gevoeld (denk ik). Ik weet het dus echt niet.
oh oke ja dan zou ik ook een gemiddelde aan houden. en wie weet had je in het weekend je innesteling. ik snap niks van mijn templijstje
jouw lijstje lijkt stabieler nu dan de vorige ronde. heb je wel duidelijk een ei gevoeld of gespot door middel van ovutesten ? Misschien schiet ie morgen wel flink de lucht in. Ik ga met je mee hopen.
goedemorgen. hier ook een daling, zoals ik verwacht had is het kruis nu weer weg. denk wel dat ei er nu aan zit te komen, nu hopen dat ik gelijk heb want mannetje wordt al een beetje klusmoe (maar goed hij wilde deze ronde bewust klussen.... hihihi) o malin is wakker...
@Malin; het zou zeker kunnen met die temp hoor!! Voel je het ook ? Ik kan me voorstellen dat je mannetje een beetje klusmoe wordt. Dat hebben wij toch ook wel hoor. En dan wordt bij mij de cyclus nog wel door echo's gevolgd!! Nu maar hopen dat je temp morgen duidelij khoger is als gisteren en dan zal het toch wel zo zijn.
Dikke knuffel voor jullie allemaal!!! Zoals jullie gemerkt hebben, ben ik wat minder actief op het forum. Ik lees natuurlijk wel mee, maar heb minder de behoefte om te reageren. Ik leef natuurlijk wel heel erg met jullie mee... Ik hoop volgende week duidelijkheid te hebben en dan weer snel mee te kunnen praten over stijgende/dalende/ stabiele temperturen... Liefs, Nijn
Nijn; heel begrijpelijk. En ookal ben je hier minder ik denk toch wel aan je hoor !!! Ben benieuwd naar volgende week!
Goedemorgen, Krokodieltje, Ik zweet ook altijd de nacht voor mijn ongi.. Hoop dat je temp alsnog omhoog schiet! Djaar, Nog steeds een mooi kaartje hoor meis! Ricmar, Raar dat je temp niet zo snel stijgt.. Nijntje, Sterkte met het onderzoek, en een hele dikke knuffel! *Doet de eidans voor Malin!* Mosa, Hoe gaat het met jou meis? Mp, Hoe was je temperatuur vandaag?