Oke, ik ben heeeel benieuwd! Wij hebben vanaf de 18e elke avond en zaterdagochtend ook nog geklust! Vanavond lukt helaas niet, mannetje is voor z'n werk weg. Normaal gesproken voel ik mijn eisprong altijd precies, dan heb ik zo'n pijnlijke steek in mijn buik/ rug. Maar nu dus niet.. maar het kan dus dat ie 's nachts is geweest? Nou ja.. zodra mannetje weer thuis is maar weer aan de klus!
That's the spirit Bo! Dit is je aanloopje en dan morgen.... poing! Klusserdeklus meis! Hanelore, gefeliciflappert! Supermooi dippie gehad én een mooi testje! Lekker genieten nu.
wij fokken noorse boskatten vandaar mijn naam norwegian sky en sky is de naam van onze kater! xxx sky
Hey Krokodieltje, jammer hoor! Mijn voorgevoel klopte niet, dat terwijl het me niet vaak in de steek laat. Op naar een nieuwe ronde, mag je weer lekker vaak oefenen! Gefeliciteerd met dat streepje Hanelore, dat staat daar niet voor niks hoor! En aan de nadere dames, wat is het fijn om af en toe eens bij jullie kaartjes om de hoek te kunnen kijken. Dat stelt de mens dan toch weer gerust hè!
@ Hannelore: Gefeliciteerd!! Super!! Genieten en geen zorgen maken! Nou, hier net nog maar even een ovutestje gedaan. Licht teststreepje weer, dus negatief. De donkerste heb ik dus nu wel gehad, denk ik .. Ik vind het maar vaag en heb echt van die ongesteldheidskrampjes en voel me moe. Andere cylcussen was mijn eisprong altijd zo duidelijk en nu.. irritant!
hoi meiden MArb: gefeliciteerd met je meissie....... mooie naam hoor! Hannelore": ppffff wat een vroege test... spannend en alvast gefeliciteerd! Meiden jullie moet harder blazen, hij blijft hangen!!!! grtjs twinny
hey, ja ben voorzichtig blij,ik weet dat ik vroeg posi test,maar moet ik me dan plots heel veel zorgn gaan maken? Ik heb heel lang nr dit moment geleefd,nu is et plots zo,en krijg ik weer schrik door het TE VROEG posi testen. Ik weet dat alles nog kan mis gaan,maar het kan toch evengoed ook helemaal super GOED blijven gaan?ik ben al veel te lang negatief geweest,wil nu eindelijk weer positief gaan denken... dus meiden,please.. ik weet dat et vroeg is,mr met jullie positieve vibes moet het goed gaan toch? groetjes
tuurlijk wil ik positieve vibes naar je toe sturen, hihihi. En tuurlijk kan het ook net zo goed heel erg goed gaan en krijg jij eind februari 2010 een heel mooi lief babietje!!! Ben gewoon jaloers, want heb vanmorgen negatief getest en was ook veel te vroeg, hahahaha!! Dus lekker positief blijven en over een paar dagen een hele dikke vette streep, voor ons allebij, toch......... twinny
ik hoop et ook da we snel dik posi mogen testen en bedankt voor de vibes!!!! ik had da ook,da ik jaloers was op positieve test van iem anders...
@ Hannelore, gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws en positief blijven hoor. Ook wanneer je na je nod pas posi test kan er nog van alles mis gaan dit risico blijft bestaan een hele zwangerschap. Dus ik zou me geen zorgen gaan maken hoor! Sorry maar voor de rest heb ik ff geen zin om te reageren op iedereen voel me echt brak vandaag. Gisteren een moeilijke vaderdag gehad. En niet omdat het vaderdag was want ik weet die dag komt voor ons ook ooit heus wel. Maar er werd aan mij gevraagd waar alle schoonfamilie bij was of wij al met kinderen gaan beginnen en wat zeg je dan: nee. Logisch ook natuurlijk, maar ik voel me er zo schuldig over. En ik heb gisteren de hele dag alles moeten opkroppen voelde me echt rot en toen we thuis kwamen kregen mijn vriend en ik erge ruzie om niks bijzonders eigenlijk. En vandaag temp naar beneden. Net alsof ik daarvoor gestraft ga worden voor alle domme dingen van gisteren . Had zo'n goed gevoel maar nu weet ik het niet meer . Kan de hele dag wel janken om alles ik heb het echt even gehad. Bekijk bijlage 1193
@MP; je temp kan nog omhoog maak je geen zorgen. En over dat vaderdaggedoe ik kan je helemaal begrijpen. Ik ben zelfs niet bij mijn vader geweest. En natuurlijk is het vervelend om nee te moeten zeggen terwijl jullie wel beter weten en zeker als je net in die spannende dagen zit. Baal maar even lekker vandaag, biedt vriend je excuses aan zou ik zeggen en morgen weer fris aan de start. We zouden het samen doen deze ronde dus kom op meid!
Dankje voor je lieve berichtje Djaar. Ik weet dat het nog te vroeg is om negatief over mijn temp kaartje te zijn, maar het voelt al niet zo goed meer na gisteren . En als ik niet zwanger mag zijn deze x dan wil ik dat jij tenminste straks dik positief gaat testen hoor!!!
@Hannelore gefeliciteerd al snap ik dat je voorzichtig bent. @ Djaar ik had op vrijdag ca 12 uur een positieve ovutest, daarnaast ben ik vorige week ook voor follikelmeting bij de gyn geweest. hij gaf ook aan dat hij wel snel zou springen. dus vrijdag avond hebben we de inseminatie gehad, maar ik snap niet waarom temp niet stijgt normaal doet hij dat altijd 1 a 2 dagen na positieve ovutest.
Hey Jilly! Jij hier ! Welkom in de wondere wereld van de tempkaartjes ! Vind je kaartje van de vorige ronde nog steeds prachtig. 37 dagen is toch wel een heel verschil met bijna 60... Ik snap er nog steeds niks van bij mij. Ondanks de tempdaling geen bloed gezien vandaag. Misschien komt dat dan toch op donderdag zoals gepland . Misschien hikt mijn temp tot donderdag nog een beetje na en zal het morgen weer ietsje hoger zijn. Ik verwacht geen wonderen meer voor deze ronde. Baal als een stekker . Ronde 5, here we come (en 4 is nog wel mijn lievelingsgetal).... Maarrrrr, er is 1 voordeel, vanaf ronde 5 gaan we richting zwangerschapsverlof in de zomer, yeah!!!! Want voor ronde 5 zou ik begin april uitgerekend zijn. Dus hoe langer het duurt, hoe gunstiger mijn verlofperiode. Ik moet er maar het positieve van inzien, he ! Sorry dames voor dit egobericht, maar moest even mijn teleurstelling van me afschrijven.