Hey meiden, @Ilona welkom terug, heb je genoten van je vakantie? In elk geval weer fris en fruitig @Sky, leuk hoor straks zo`n nestje kleine frummels erbij. Hoop dat het allemaal goed gaat @Ricmar, hier precies hetzelfde. Ik snap niet zoveel van mijn kaartje, maar ik temp lekker door en dan zie ik het wel @Kroko, mss heb je wel een supermooie dip. Heb bij de kaartjes van de zwangeren het regelmatig voorbij zien komen dat ik dacht...oe die zullen wel gedacht hebben dat het game over was, dus probeer positief te blijven meis @Djaar, je hebt zeker nog een mooi kaartje. En stabiel is mss saai maar wel een goed iets @Malin, jammer dat je kruis weer weg is. Dit is altijd het lastige als onze liefies klusrust willen @Nijntje, neem lekker je rust. We kennen het allemaal, soms even geen zin om mee te kletsen @Maar, nee helaas niet. Moet zeggen dat ik zelf ook wel aan klusrust toe ben. En bovendien, we hebben op de goede momenten geklust, dus zo`n dag na je ei zal denk niet veel meer uitmaken @Bo, ik ben het met sammie eens @Sammie, ja ik heb er wel eens van gehoord over dat ovulatie seizoensgebonden is @Hannelore, gefeliciteerd meis. Ik vind het een duidelijk zichbare streep @Dicky, leuk dat je weer eens komt kijken En fijn dat het met je zwangerschap zo goed gaat. Nog een paar weekjes en dan zit je al op de helft. @Blaast voor Twinny PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF @MP lieverd, tuurlijk wordt je niet gestraft voor gisteravond. T voelt wel ellendig, helaas kennen we allemaal dat gevoel wel. Let maar op morgen gaat ie gewoon weer omhoog @all, Word gek van de buikpijn. Continu vervelende krampen en dan voornamelijk als ik zit Sinds vandaag ook weer witverlies aan het spotten. Net weer een beetje aan het klungelen geweest met ff. Ik dacht ik haal mn posi ovutest weg en vul een hoge temp in bij morgen, dan krijg ik vast gewoon mn kruis op dag 21. Nou mooi niet, dan krijg ik helemaal geen kruis. Ik weet het ook niet meer hoor. Ik weet bijna zeker dat ik um dag 21 heb gehad, maar aan mn temp te zien lijkt het er niet op. Nouja, afwachten maar. Ik ga even eten koken....
Thanx Kweb, voor je lieve woorden! Misschien heb je gelijk, misschien niet. Ik heb natuurlijk geen flauw idee hoe mijn zwangere kaartje eruit zal zien. We wachten het maar af, uiterlijk donderdag weet ik meer. Wat jouw kruis betreft: FF trekt het soms heel slecht op temp alleen, heeft vaak een combi van temp en ovutest of slijm nodig om ei te kunnen plaatsen. Je hebt geen CM ingevuld, dus moet je maar de OPK laten staan. Dag 21 lijkt me dat jouw ei geweest is, zeker als morgen je temp stijgt!
Hoi meiden, Veel gekletst vandaag zeg, snel bijlezen! @ Sky, hopelijk is jullie poes zwanger en zijn jullie binnenkort samen zwanger, dat zou wel apart zijn @ Ilona, welkom terug! Leuke vakantie gehad? @ Ricmar, is idd geen flinke stijging, maar misschien moet dat nog komen? Je mag toch aannemen dat je eisprong in ieder geval geweest is, dus hopelijk snel een echt mooie temp! @ Krokodieltje, poeh, dat is wel een flinke daling :x Je zou idd zeggen dat je ongesteld gaat worden, maar vreemd dat eerder is dan je zou denken. Meestal is de lf wel redelijk constant. Maar even kijken wat je temp morgen doet! @ Djaar, evengoed een mooie temp hoor En een baby is idd het doel van ons allemaal, maar het is moeilijk voor te stellen dat er ook daadwerkelijk één in je buik zit. Maar dat komt vanzelf wel. Ik hoop dat je snel ook ervaart hoe het voelt! @ Malin, wel fijn dat je je eigen lichaam goed kent, het lijkt er nu idd op dat je eisprong nog moet komen. Hopelijk kan je mannetje het klussen nog even volhouden @ Nijntje, dikke knuffel voor jou! Het is ook allemaal niet makkelijk, als je er nu niet eens voor kunt gaan. Hopelijk ziet het er in ieder geval goed uit op de 29e! Alvast heel veel succes en sterkte! @ Sammie, met mij gaat het prima Morgen de 20 wekenecho, dat is wel een beetje spannend. Mooie hoge temp heb je! @ Maar, jammer dat je gelijk weer moest werken vandaag! Hopelijk idd snel je eisprong, zou mooi zijn als het nu gelijk weer raak is! Dan sluit je deze nare periode goed af! @ Bo, ik denk ook dat je eisprong vandaag is, hopelijk morgen een tempstijging zodat je het zeker weet. @ Hannelore, wat een goed nieuws zo tussen neus en lippen door GEFELICITEERD!!! En zo vroeg al een positieve test! Dat is trouwens niets om je zorgen over te maken hoor, gewoon blij zijn! De kans is veel groter dat het allemaal goed gaat, maar af en toe gaat er bij de innesteling iets fout waardoor je toch ongesteld wordt. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit! @ Twinny, tot duizeligheid aan toe zal ik voor je blazen *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* *BLAAS* Nu móet hij morgen toch echt hoger zijn! @ MP, hoezo voel je je schuldig omdat je gezegd hebt dat jullie nog niet aan kinderen gaan beginnen?? Dat hoeft toch helemaal niet, dat gaat ze toch ook niets aan. Als het zover is, dan horen ze het wel, maar ze hoeven toch niet te weten dat jullie 'bezig' zijn! En volgens mij hoef je je ook niet zo'n zorgen te maken over je temp hoor! Hij is vast morgen weer hoger, het is veel te vroeg voor een ongesteldheid! Komt vast goed! Dikke knuffel in ieder geval, het is rot om je zo te voelen! @ Kweb, ook een dikke knuffel voor jou vanwege vaderdag gisteren! Ik hoop dat je toch een goede dag hebt gehad met je moeder en zussen! En zou het niet zo kunnen zijn dat je eisprong op dag 21 was en dat de echte stijging nog moet komen. 36.7 is toch hoger dan gemiddeld voor je eisprong, dus misschien stijgt hij in twee etappes? Dat had ik ook de laatste keer, van 36.3 gemiddeld, naar 36.6 en een paar dagen later naar 37.0. @ All, nou, nu ben ik wel weer helemaal bij
ik ben zeer blij met de super toffe leuke lieve enthousiaste positieve comments! hihi en ik ga genieten van dit prille 'zwangerschapske' en meiden!ik blijf voor iedereen duimen zu!!!! ps:ik moet al drie dagen zo niezen,is dit iets die de zwangeren bekend voorkomt?
Hannelore, idd genieten! Wat MP ook zegt, het kan ook later in je zwangerschap fout gaan, de garantie dat alles goed gaat heeft niemand. Dus lekker genieten en mocht het wel fout gaan, dan is het vroeg zat om daar aan te denken. Voorlopig ben je echt zwanger Niezen moet ik ook vaker, maar misschien valt het me tegenwoordig meer op omdat als ik moet niezen, ik voorzichtig moet doen omdat ik anders moet kokhalzen
Maar: Nu al aan het vervelllen. Dat gaat snel. Zo te zien heb je je eitje nog niet gehad. Volgende week wordt het zeker druk maar ik verheug me er nu al op. Hannelore: Zo jij had echt geen geduld Je foto is een beetje wazig maar ik zie wel iets van een tweede streepje. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Niezen heb ik geen last van gehad, wel heel veel de hik. Bo: Ik denk niet dat je eitje al is gesprongen. MP: Wat vervelend van vaderdag. Vervelend is dat als mensen vragen wanneer de kleintjes komen. Ik vond dat ook altijd lastig om te beantwoorden.
hoi my precious! ik las je berichtje.........meid, kan nog alle kanten op, ik had 'o'ok een dip op 3 en 7, en moet je me nu zien....... Getver dat je niet zon leuke dag had gister. Ik voel met je mee. Maar huilen kan ook erg opluchten hoor! Volhouden! Al is het niet deze keer, dan komt jou heuze eigen mama en papadag echt!!!!!!!! kus, Dicky
Jullie zijn zo lief! Bedankt voor jullie steun meiden. Dat doet een mens echt goed. @ Mosa, Ze hoeven idd niet te weten dat we bezig zijn. Maar het is net alsof ik tegen "ons kindje" nee zeg ofzo alsof het niet gewenst zou zijn. Want het liefst schreeuw ik het uit dat het niet wil lukken en waar we mee bezig zijn (clomid etc) maar dat kan natuurlijk niet. Erger me er ook aan dat dit al een hele tijd zo gaat. Met kerst ook. Waarom moeten ze de hele tijd erover beginnen, dezelfde mensen ook nog wel. En voor de hele schoonfamilie natuurlijk. Wie met grote ogen naar mij kijken. Doet je goed hoor, niet dus. Maar ik voel me nu alweer wat beter. Ben zonet lekker wezen schoonmaken en ga nu plat voor de tv . Dank jullie wel voor jullie steun meiden!!
kroko, ja ik denk ook dag 21 hoor, maar ff zet een kruis bij dag 19 en ik kan geen logische reden ervoor vinden maarja.... mosa, heb een prima vaderdag gehad. Viel 100% mee. De dagen ervoor had ik er meer last van. Thnx for asking. en mss heb je gelijk en gaat mijn temp geleidelijk aan stijgen en verzet ff mn kruis wel weer. Ik wacht het gewoon af.
@Ricmar, Ik heb zaterdag een positieve ovutest gehad en mijn temp is ook nog niet omhoog. Zit nu inmiddels ook al op dag 23. Zo lang heb ik nog nooit gehad. Ik temp morgen dan nog om te kijken of mijn ei is geweest! @Djaar, iderdaad nog een mooi kaartje. Hoop voor je dat dit zo blijft. Stabiel is meestal wel een goed teken toch? @Malin, Wat vreemd dat je kruis weg is. Is het niet een hele vroege innestelling? Hier is de zin ook af en toe weg. Geloof niet dat elke dag nodig is om te klussen, maar ja dat doen we toch voor de zekerheid. Anders vraag ik me straks weer af of we niet beter toch iedere dag hadden kunnen doen. @Nijntje, Heel veel succes de 29ste. Hoop dat jullie goed nieuws krijgen te horen en dat het allemaal mee zal vallen. aan de ene kant hoop dat je er niets is en aan de andere kant zou het ook wel weer prettig zijn dat ze een oorzaak kunnen vinden en hier wat aan kunnen doen. Sterkte en lees gewoon lekker mee! @Maar, Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad en met frisse moet weer verder gaan. @Sammie, Wat grappig van dat seizoensgebonden. Ik had er nog niet eerder iets over gehoord! @Hannelore, Jeetje wat een duidelijke test voor zo vroeg! Gefeliciteerd! @Twinny, Zie dat jij ook een laat eitje hebt. Wat een verschrikking he om iedere keer zo lang te moeten wachten. Maak bij mij de teleustelling wel groter. Dan moet ik iedere keer 3 weken wachten voor er weer een ei aan komt. Ik ga iig voor je blazen..pfffff @MP, Ik denk eerder aan een hele mooi dip. En gestraft word je zeker niet. Vrouwen die zwanger zijn en dit nog niet willen laten weten, vertellen toch ook een leugentje. Het is je goed recht om dit voor jezelf te houden en niet met iedereen te delen. Zoals je aangeeft wel lastig. Ik heb mijn ouders en zus op de hoogte gebracht, maar ja zij wisten al dat ik zwanger was een jaar geleden. Toen ging het mis en sindsdien zijn ze natuurlijk elke keer bezorgd. Zeker omdat het daarna nog 2 keer mis is gegaan. Heb je niet een hele goede vriendin waarmee je hierover kan praten. @kweb, Op je eigen gevoel afgaan. FF heeft ook niet altijd gelijk! @Mosa, hele fijne dag morgen met de 20 weken echo! Veel foto's vargen hoor!! Liefs Britt
@ MP, volgens mij denk je al weer veel te ver, doordat je zegt dat jullie nog niet bezig zijn met zwanger worden, zeg je heus niet tegen een kindje dat het niet gewenst is. En volgens mij zou niemand dat denken hoor! Het kan fijn zijn als er wat mensen op de hoogte zijn, maar ik denk dat je ook geen zin hebt in constant vragende gezichten of het al zo ver is? Dus niet meer over nadenken hoor! *streng-kijk-smiley* @ Kweb, fijn dat vaderdag 'meeviel'! @ Britt, die temp mag nu toch echt wel omhoog gaan! Hopelijk gebeurt het ook morgen! En dank je wel, ik hoop ook dat ik morgen foto's meekrijg
Hoera FF zet een kruis nadat vanmorgen mijn temp was gestegen, maar FF zet al een kruis op vrijdag. voelde pas zaterdag mijn ei (klopt wel met wat gyn zegt eisprong voel je soms door het vocht in je buikholte een dag later dan ei daadwerkelijk is) Nu maar afwachten gah zit nu al ineens op 4 dpo
@ britt: je hebt nog niet veel getempt, weet je zeker dat je ei niet al geweest is? 36,8 is niet echt heel laag en je ovu test kan natuurlijk ook positief zijn als je zwanger bent.. Probeer ook een beetje mee te denken
Zwaaaaaai lieve meiden. We zijn een weekendje weggeweest en heb niet bijgelezen. Hoop alleen maar goed nieuws *duimduimduim*
Pff, wat een hoop geklets! Doe iedereen bij deze ff een dikke cyberknuf en speciaal een HELE GROTE voor onze MP. Lieve schat, voel je niet schuldig hoor! Ik zeg ook altijd tegen (bijna) iedereen dat "dat allemaal nog wel een keer komt". Ik persoonlijk vind het gewoon niet iets om aan de grote klok te gaan hangen dat je bezig bent.
Echt ik snap er niks van. Gisteravond voor slapen gaan had ik zelfs 38. Geloof niet dat ik ziek ben of zo ik voel me gewoon goed. Mijn buik voelt misschien wat anders maar ik houd dat nog steeds op verbeelding en wens van de gedachte.