Goedemorgen! @ Ricmar, gefeliciteerd met je kruis @ Hannelore, mooi zo! Lekker zwanger zijn en blijven! @ Djaar, super zeg Wat een mooie temp zo, dit gaat echt de goede kant op!! @ Maar, eidipje? Ik hoop het voor je! @ MP, hopelijk weer een hoge temp!! @ Krokodieltje, hopelijk is jouw temp ook weer gestegen! @ Kweb, datzelfde geldt voor jou @ All, fijne dag!
@Maar; ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Maar voor jou lijkt het alsof je ei eraan zit te komen met die dip van vandaag. wat denk je zelf?
Ja was heerlijk! Lekker weer, heel gezellig om onze vrienden weer eens te zien (wonen in NoordGroningen dus niet echt naast de deur). Mirre heeft zich ook goed vermaakt en zo waar 'gewoon' doorgeslapen
Idd vandaag Valt me nog wel mee hoe zenuwachtig ik ben, gelukkig! Ik ben er pas weer aan het einde van de middag of vanavond, maar dan hoop ik zeker wat foto's te kunnen plaatsen @ Salapio, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! En wat heerlijk dat Mirre goed doorgeslapen heeft!
@Salapio; ook fijn dat jij er weer bij bent hier. En helemaal goed te horen dat jullie een fijne tijd gehad hebben!! Hoe gaat het met jou nu?
Djaar, Jij hebt ook een super mooi kaartje! Spannnnnend! Hoop dat we samen naar de Maart Mama's kunnen
Djaar & Mosa, ik denk idd dat dit mn pre-jumpei is hoor! Vanavond nog ff goed aan de klusserdeklus en dan... broeden maar!!! Sammie, jouw kaartje ziet er ook weer goed uit zeg! Ik hou dr van!
Djaar, het gaat hier goed. Ben zo moe als een zwangere vrouw , maar misselijkheid gaat al wat beter. Ik merk ook dat ik iets minder nerveus ben dan met Mirre's zwangerschap. Toen zat ik bij ieder krampje in de stress en op de plee in mn broekie te gluren *lol*, nu weet ik dat het er gewoon bij hoort (maar nog steeds niet stress/gleurvrij) Maartmama's, alle tempers gezellig naar de maartmama's (of nog net feb?)! Maar, plezier dan maar vanavond . Het weekend was heerlijk en redelijk bijgetankt: steeds vrij laat naar bed en vroeg weer op, maar wel sociaal bijgetankt . Toen onze vrienden voor de tweede keer met veel nadruk vroegen of ik gestopt was met drank hebben we het maar verteld. Het leuke is dat we 2 jaar geleden ook daar waren en zij ook een van de eersten waren die het wisten ... Lief dat jullie naar me / t weekend vragen
Hey lieve meiden, Vandaag een kleine tempstijging gehad en een kruis van ff op "tromgeroffel" dag 19 haha. Heb mn ovutest een dagje verschoven en toen netjes een kruis gehad op dag 21 En deze hou ik ook gewoon aan. Ik zag een heeeele mooie stijging bij MP...ik zei het toch meis De rest ga ik thuis even op reageren. Veel liefs