Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Tis natuurlijk ook wel errug leuk nieuws om te vertellen he én ze kunnen het niet doorkletsen bij de supermarkt, dus why not.

Lekker nagenieten nu en pas goed op jezelf!

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    @susan, ik heb vanaf dag 14 wel ovutesten gedaan. Dus vandaar dat ik weet dat ik mijn ei nog niet had gehad. Ook is mijn normale temp voor mijn ei elke morgen rond de 36.8. Temp nu inmiddels een jaar dus vandaar, maar ik zei vanochtend ook tegen mijn zus dat het wel leek of ik zwanger was qua krampen onder in mijn buik.

Alleen door de tempstijging van vanochtend weet ik dat mijn ei pas vannacht is geweest. Dus ik neem plaats op de wachtbank.
    Hopelijk over 14 dagen testen.

@djaar en sammie, ziet er goed uit jullie tempkaart. Alleen raar dat sammie geen kruis heeft! Is toch wel duidelijk zou je zeggen....

@kweb en ricmar, fijn dat jullie je kruis hebben gekregen. En dan al direct op 3 en 4 dpo. Dan schiet het in eens op!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Brit,

Mooie stijging!

Zelf snap ik ook niks van ff, misschien omdat ik weinig getempt heb voor mijn ei :(

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb ook niet veel getempt, maar als ik nu nog twee hoge temps invul, krijg ik een stippelkruis. Dus idd raar dat je die niet krijgt.

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ergens tussen dag 16 en 17 heb jij gewoon een ei gehad toch?

6. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Weet iemand hoe ik die chart overlay weg krijg. Als je op mijn link klikt staat deze er. Ik wil die graag weg hebben, maar weet niet hoe!

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Britt,

Sharing-Home Page Setup - Graphics

In het 2 de gedeelte waar je vakjes aan kan kruizen staat

Add BBT Chart Overlay.

Die moet je uit vinken.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Britt,

gelukt?

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    stiekem toch nog gezellig druk hier vandaag. helaas nog even niet heel veel zwangeren maar daar wordt hard aan gewerkt

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Zeker weten :D

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja gelukt! Thanks...

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    De broedmachines loeien op volle toeren!:D:D:D

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mooi zo!:p

14. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    iemand enig idee waar FF last van heeft??? vind het maar erg irritant!
    temp iets omhoog, maar niet genoeg voor een ei, ook geen ei-tekenen meer dus ik ga weer voor een lange cyclus ben ik bang... bah!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sorry, geen tijd om op jullie te reageren, vanavond of morgen weer maar ik wilde even laten weten dat de 20 wekenecho helemaal goed was :) We zijn erg opgelucht, maar omdat het kindje met de handjes en voetjes voor het gezichtje zat hebben we alleen hele onduidelijke foto's meegekregen.
    De vrouw van de echo vond het ook jammer, maar het lukte niet duidelijker.
    En het is nog steeds een meisje :D

Fijne dag nog verder en tot snel! En ik blijf duimen voor jullie hoor!

16. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    wat fijn zeg mosa dat alles goed was! ik vond persoonlijk de 20-weken echo de minst leuke echo (maar dat zal wel aan de echoscopiste gelegen hebben denk ik) was zo medisch allemaal, al was het beeld wel duidelijker dan gewoon bij de vk.

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Ricmar: proficiat met je kruis, hopelijk hebben jullie op tijd geklust.....

Djaar: super mooie stijging hoor, ik blijf duimen

Kweb: mooi kruis, hopelijk in de roos geschoten....

Mosa: fijn dat de echo goed was en jammer dat ze zo "dwars" lag......ojee, als dat maar geen voorteken is, hihi.....

Voor iedereen die ik nu weer vergeten ben, natuurlijk ook veel succes!!

Hier vanmorgen weer kleine daling, maar heb ff nagekeken en toen ik zwanger van Zoë was, had ik op dag 11 ook een dip!! Nu dus echt duimen dat ie morgen omhoog is, anders durf ik helemaal niet meer bloed te gaan laten prikken. Morgen om 14u mag ik bellen.......ppppppfffffffffff, maar eigenlijk durf ik niet, want wil niks negatiefs weten!!!

twinny

18. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Twinny, spannend! *blaas, blaas*

Mosa, wat fijn dat alles goed was, jeeee!!!

Djaar, oei, wat ziet jouw kaartje er goed uit!

Een hoop meiden op de wachtbank nu, veel succes!

Mijn wachten zit er bijna op. Ik heb nu voor de tweede dag zo'n lage temp, maar nog steeds geen bloed. Snap 'm nog steeds niet, het is zo anders dan de andere rondes. Maar ja, de lage temp is een feit, dus het is gewoon wachten op de ongesteldheid. Zucht....

O ja, FF heeft de hokjes aangepast. Waren eerst hokjes van 0.1, nu zijn het hokjes van 0.05. Daardoor worden de kaartjes langerekter. Vind het helemaal niet mooi, ziet er zo piekerig uit...

19. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    @Twinny, veel succes moregn en ik duim mee voor positief nieuws!!

@Kroko, Ik vind het inderdaad ook niet mooi zo. Je krijgt idd van die pieken en erge dalen. Hoop dat jouw temp ons gaat verrassen en morgen weer de hoogte in gaat.

@Mosa, Lekker gevoel zal het zijn. Minder zenuwen zeker nu je weet dat alles echt goed is. Echt goed nieuws.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Djaar, nogmaals, wat een schritterende stijging :D

@ Sammie, ook al zo'n mooie stijging, hartstikke goed!

@ Maar, hopelijk morgen een tempstijging!

@ Kweb, volgens mij kan het niet anders dan dat het kruis zo goed staat! Hopelijk blijft hij nu op dit niveau!

@ Britt, ook al zo'n mooie stijging! Goh, het lijkt wel de dag van de tempstijgingen :D

@ Malin, dat zou echt balen zijn, weer een lange cyclus ;) Hopelijk komt hij toch snel!
    Ik vond de 20 wekenecho op zich ook niet superleuk. Het was leuk om te kunnen kijken, maar het was idd erg medisch.

@ Twinny, spannend hoor morgen, hopelijk eerst een tempstijging en dan maar hopen op goed nieuws. Ik hoop in ieder geval mee!

@ Krokodieltje, vreemd! Ik had bij jou of een hoge temp of ongesteldheid verwacht maar blijkbaar geen van beide. Hopelijk weet je morgen meer!

@ MP, hoe was jouw temp??

@ Tempkaartjes, zo lijken ze meer op de kaartjes in Fahrenheit, maar ik vond de andere ook fijner om te zien.

@ All, weltrusten!

Deel Deze Pagina