Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

godverdomme
    waar vind ik nederlandse temperatuurkaarten???

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Zo! Dat is een pittig begin van de ochtend...:$
    Wij gebruiken hier allemaal Fertilityfriend. Geen idee of er online nederlandstalige zijn.

Mosa, superlekker nieuws meis en als dat geen voorbode is voor een meisje met eigen willetje...haha! Geintje! :D

Mijn temp is omhoog gevlogen vanmorgen, dus eindelijk eisprong gehad. Gister gelijk uit het werk nog ff Maarman mee naar boven gesleept, dus hopelijk op tijd nog ff een klusje er tegenaan gegooid.

Laterzzz!

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Maar: Jou temp is zeker omhoog gevlogen :) Met die nieuwe kaartjes lijkt het helemaal zo'n hoge temp.

5. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    gogo maar!
    hier weer een tempstijging, ik ga er hoe langer hoe minder van begrijpen.

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sammie, waarom krijg je geen rood kruis van FF!
    Misschien als je je ovutesten e.d. weghaald?

Maar eh, veel belangrijker.... wat een vet kaartje!!!
    Wordt er helemaal blij van.
    Wanneer zou je willen gaan testen?

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Maar,

Heb nog geen test plannen, omdat ik vanochtend wakker werd met een rommelde buik van de honger, en zachte borsten, en die heb ik altijd als ik ongi moet worden :(.

Maar wat heb jij een mooie stijging!
    Echt super!

Malin,

Ik zou zeggen dag 14 of dag 19 een ei?!

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb er ook maar niet op gereageerd, want ze kan het ook wel normaal vragen! :x

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    KWEB, mooie stijging!

MAAR, dat zeiden ze zelf ook al :D (en bovendien zijn het geen doorkletsers ;)) ... hopelijk was het een vruchtbaar klusje!

BRITT, ik duim voor je meid!

SAMMIE, heeft idd te maken met te weinig aaneengesloten data ... maar kaartje ziet er toch mooi uit hoor! En zwanger is bij mij een vrijwel permanente rommelende buik ;) (en ongesteldheidstekens en zwangerschapstekens lijken zo enorm op elkaar ...)

MALIN, hmmm vreemd kaartje idd. Hopelijk is je eitje nu geweest!

TWINNY, en ... is je temp hoog vandaag? DUimduimduim

KROK, aha ik dacht al wat is zien al die kaartjes er vreemd uit ... Je temp is trouwens wel nog boven de coverlijn ... mja ... zo'n daling biedt natuurlijk weinig hoopperspectief ... (maar ik waag toch een blaas en een duim)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

@ Sammie, nog steeds wauw! Houden zo!
    Hopelijk zeggen die ongesteldheidstekenen niets!

@ Maar, mooie stijging! Nu weer op het wachtbankje en hopen! Maar in ieder geval zit je weer in de race :)

@ Malin, ik kan ook niet veel van je kaartje maken :( Misschien gisteren je eisprong? Maar zelf denk je van niet zeker?

11. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    mosa: gisteren kan ik vrijwel uitsluiten... als ie al geweest is moet het dag 19 geweest zijn (wat precies klopt met wanneer hij vermoedelijk zou moeten zijn) sinds toen zijn ook de vage ei-tekenen 'over'. Maar goed, die waren ook zo vaag dat ik er zelf bij twijfel of het ei-tekenen waren. We zullen zien... we blijven afwachten.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Malin, oeps, ik bedoelde ook dag 19 dus eergisteren :)
    Ik had je kaartje al weer gesloten toen ik ging typen, dus ik heb me vergist.
    Wel vreemd hoor, hopelijk snel duidelijkheid. Want op zo'n cyclus als die van de vorige keer zit je natuurlijk helemaal niet te wachen!

13. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    nee idd daar zit ik niet op te wachten want begin er net een beetje een lijn in te zien. 'normale' cyclus-lange cyclus-'normale' cyclus-lange cyclus, dus dag 19 komt precies goed met de 'normale cyclus die nu weer aan de beurt is. dus ik denk dat ik maar ga hopen/duimen draaien dat dat hem geweest is.

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Even kort berichtje. vandaag weer een kleine stijging. Ik ga steeds met 0.1 graad omhoog haha...nouja, als het zo blijft vind ik het wel prima :)

Tot straks

P.s. Een Nederlandse ff is toch menstruatiekalender.net ofzoiets...

15. malin08

malin08 Actief lid

17 apr 2009
    445
    0
    0
    netjes kweb!

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    en daar is ze weer!!! check het kaartje!!

@Maar; je hebt hem toch zeker wel zonder te beschadigen de trap op gesleurd? whahaha
    @Mosa; wordt ze misschien toch bokser ofzo, nu al haar gezicht beschermen hahaha
    @Kweb; gaat goed meid!!
    @Sammie; ook nog steeds heel mooi
    @Malin; als ik het zo zie zou ik ook gokken op dag 19, wat gebeurd er als je voor morgen ook zo hoog invult?

@All; knuffels voor diegene die ik even vergeten ben.
    @MP; hoe is het?

17. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    djaar mooi kaartje!
    de rest die op de wachtbank zit!succes! en mijn duimen blijven draaien hoor!mijn gevoel zegt dat er nog meer op roze gaan van deze cyclus!
    heb vandaag terug testje gedaan,staan in album :)
    vrijdag bloedafname,dan zien hoeveel hcg er is :)

ik strax een bikini halen se,met een ander zwanger vriendinneke(ze is al 20weken ;))

x

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Hannelore; veel plezier met winkelen vandaag!! En die test is nu echt duidelijk hoor! Klopt het dat je eigenlijk nog steeds voor je nod zit?

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Malin, heftig kaartje hoor!
    Ik denk zelf ook dag 19. Ben benieuwd wat je temp de komende dagen gaat doen!

Kweb, je kaartje gaat de goeie kant op! Lekker gestaag blijven stijgen en dan gaat het helemaal goed komen.

Djaar, jippie! *dance smiley,dance smiley, dance smiley* (dan doe ik het maar zo...)
    Maarman gilde wel als een mager speenvarken, maar ik dacht dat dat van genot was... humzz.:$ :D

Hannelore, mooi testje hoor! Shopse!

Mosa, ik ben ook erg blij met mn stijging. Nu nog ff 2 weken doorzetten...:D

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi dames!

Wat een mooie stijgende lijnen zie ik hier voor bij komen! Hopelijk brengt dat voor iedereen goed nieuws! Hannelore, al een beetje aan het feit dat je écht zwanger bent gewend?

Hier zit ik echt voor raadsels, haha. Zoals ik eerder aangaf heb ik echt een positieve test gehad op vrijdag, maar van mijn temperatuur snap ik he-le-maal niets! Hij is niet echt gestegen sinds vrijdag en vanochtend dus enorm gedaald. Ik vraag me dus af of ik daadwerkelijk wel tussen vrijdag en zondag mijn ei heb gehad. Wel had ik krampen, die ik dus nu helemaal niet heb. Zó vaag! Wie kan dit voor mij ontraadselen?

Deel Deze Pagina