@Maar; een beetje gegil op zijn tijd is nooit weg. Ik ga in elk geval met je mee wachten tot maandag (heb djaarman al ingelicht dat ik het waarschijnlijk niet langer dan maandag ga volhouden). Dan is het trouwens 14 dagen na pregnylprik en ik heb het vermoeden dat mijn ei maandagnacht/dinsdagmorgen ergens gesprongen is. Dus samen wachten !!!
Djaar, geen probleem. Haha! Wellicht dat ik, vanwege mijn miskraam, deze ronde nog wat ontregeld ben.. Geen idee. De andere cyclussen waren veel duidelijker en toen voelde ik mijn eisprong ook zo duidelijk. Pfff...
Nou ik denk dat ik toch al wat kwaaltjes aan het spotten ben. Vanaf ei flinke buikpijn gehad wat nu aan het omzetten is naar spierpijn. Maar sinds gister erg gevoelige tepels en ik heb ook duidelijk zichtbare blauwe aders gespot. Ik weet niet of dat nu allemaal al mogelijk is of dat ik het me verbeeld of dat ik toch mss verder in mijn cyclus zit (ei op dag 19) ik wacht het verder nog even af, maar vind het wel spannend worden nu. Vanavond ga ik even op iedereen reageren. Zit op het werk, dus het is af en toe ff spieken en een berichtje plaatsen.
djaar inderdaad twee dagen voor nod! en zo duidelijk vind ik toch zelf!mss zijn et er wel twee Bo neen,ik kan et eigenlijk nog niet bevatten!zolang nr verlangd,nu is et zover,en geloof et bijna nie! uw kaartje raak ik spijtig genoeg niet wijs uit!mss moet je ei nog komen?en is je lichaam beetje id war geweest door je mk :s :s mr ik blijf je volgen! net zoals de rest kzal wel minder vertoeven op de site,mr blijf aan jullie denken! maar:thx,kwil al vanalles kopen,vooral voor de kleine,mr ook voor mezelf kga me inhouden! en me trakteren op een lekker ijsje deze middag!!!
kweb,ik had sinds de IUI enorme krampen,tot nu eigenlijk...nu zijnt rommelende darmen en opgeblazen buik,veeeeel plassen :s en warmte opwellingen,en ja :niezen!!! Ik had ook snel in de gaten dat ik eventueel zou zwanger zijn,ale ja,da voelt anders dus heb ik vroeg getest ook hehe,en wonder boven wonder:9dpo heb ik positief getest!zelfs 7dpo had ik al een vaaaaaaaag lijntje. kvind et ook allemaal raar,maar bewijs is toch da ik zwanger ben ik gun et jullie van harte!!!!
Djaar, kan me voorstellen dat je het helemaal niet meer hebt! We wachten idd samen tot maandag en dan ga ik psychisch met je meetesten... En dan jij zwanger en een weekje later ik. Hoe klinkt dat?! Bo, sorry maar ik kan er ook nix van maken! Maar ik had hetzelfde na mijn miskraam hoor. Ging maar gewoon 1 ronde "aanrommelen" en niet tempen, want daar wordt je helemaal niet vrolijk van. Je kippenhok is zich aan het herstellen en maakt (blijkbaar) rare uitschieters!
@Maar; deal. Over klussertje moet je eens even zoeken op haar naam dan krijg je alle berichten. Heb ik ook gedaan. Niets verrassends
hoi meiden Temp vandaag gelijk gebleven, geen daling en geen stijging............. blijf dus nog maar ff blazen!!!! Heb vanmorgen bloed laten prikken, maar denk niet dat ik straks bel....... ben tot 2230u alleen thuis met me dochtertje en die heeft niet veel aan een verdrietige en ontstemde mama!! Bel morgen wel...... twinny
hi lieve meiden, jeetje zeg, als je hier een paar dagen niet komt dan heb je een hele dag nodig om alles bij te lezen. Dat lukt me nu dus helaas niet. Sorry dat ik dus geen reacties kan geven op iedereen. Behalve even snel Hannelore gefeliciteerd!!!! All; Vandaag een fm, vanavond nog 1x gonal-f en dan morgenavond de pregnyl. Helaas nog geen inseminatie (volgende ronde wel), maar we gaan er gewoon vanuit dat deze keer mannetje's zwemmers erg hard en ver gaan zwemmen!
Maar: Het laatste wat ze hier kwam melden was volgens mij dat ze iets aan haar baarmoeder had, maar dat is al een hele tijd geleden. Ik ben ook heel benieuwd
@ Zeehondje, ik ga heel erg voor je duimen!! Hier gaat mijn temp weer net zoals de vorige ronde dus ik ga weer ongesteld worden binnenkort. Baal echt dat ik geen FM krijg, misschien is mijn baarmoederslijm niet eens goed genoeg of een ei niet goed genoeg. En dit wordt gewoon niet gecontroleerd vertrouw het niet meer maar goed we gaan wel weer door met waarschijnlijk ronde 3 straks.
ga alleen morgen eens kijken wat FF doet als ik mijntest van vrijdag weg haal. hij reageert nu puur met een kruis door de test.
MP, Niet de moed nu al opgeven hea?! En clomid slaat wel goed aan bij je, je zit tenslotte nog maar in de officiƫle 2e ronde.