Sammie, positief denken hoor! Wat zou je denken als ik zo'n kaartje had...?! Juist. Je gaat hartstikke goed en ik zou ervoor tekenen, dus heb een beetje vertrouwen. (maar ik snap je wel hoor...)
Morgen dames! Ik kom me hier weer melden. Ik heb helaas een MK gehad. Het voelde ook niet helemaal lekker, achteraf gezien. Blijkbaar zat er iets niet goed. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. We kijken nu eerst even aan wat er gaat gebeuren. Ik vloei nog aardig maar het wordt al minder. Ik heb nog steeds geen internet door dat kl*te KPN :x!!! Dus ben er weer amper.
@Astrid; helaas opnieuw welkom. Hopelijk komt je cyclus weer snel op orde en ben je ook snel opnieuw zwanger. Hoe ver was je trouwens?
@Maar: Ik snap helemaal wat je bedoelt .... en ik vind het inderdaad spannend ! Ik hoop dat we niet weer eerst alle onderzoeken krijgen, die we in ons eigen ziekenhuis al hebben gehad, maar dat we gewoon gauw met ivf/icsi kunnen beginnen !! Jij ook heel veel succes hé, hopelijk is het gauw raak ! Je hebt een mooi kaartje. @Mosa: Dank je wel ... en natuurlijk hou ik jullie zo af en toe op de hoogte ! Fijn dat de 20 weken echo goed was en jammer dat ze haar armpjes niet voor de gezichtje wou weghalen....
@ Astrid: Balen meis, ik weet precies wat je doorgaat! Hopelijk is je cylcus snel weer de oude en hoop niet dat je zo'n warkaartje krijgt als ik.. Succes meis!
Astrid, helaas welkom terug. Tis wel iets ingrijpends he, maar het heeft mij geholpen door erover te praten met je partner en in je achterhoofd te houden dat het idd beter nu als laterop in je zwangerschap. Neem niet weg dat het enorm kl#te is! Ik vond het ook erg verrassend hoéveel mensen een miskraam krijgen! Dat hoor je allemaal pas als je er zelf mee geconfronteerd wordt. Lijkt haast een geheim vennootschap! Heel veel sterkte in elk geval en ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken en lekker 9 maanden mag broeden. Ilona, kan me voorstellen dat je niet weer door dat circus heen wil! Maar ze zullen alle gegevens vast wel erbij pakken en dan kunnen jullie hopelijk snel tot actie overgaan. Ik hou je in de gaten! Knuf!
@Astrid, Heel veel sterkte. Wat balen meid! Het voelt echt verschrikkelijk en idd ik hoor en lees het nu ook zo vaak. idd misschien als je het zelf hebt meegemaakt dat je er meer over gaat lezen. Heel veel succes met het opnieuw proberen. @djaar en Sammie het gaat de goede kant op! Nog even en dan hebben we er weer zwangeren bij. @Liesben ziet er goed uit toch? Je maakt wel een goede kans denk ik. Goed te zien dat er weer veel kruisen bij zijn gekomen. Ik heb de mijne vandaag ook gekregen. Nog wel een tijd op de wachtbank. Liefs britt
hoi meiden Djaar: mooi kaartje hoor, hee spannend.... Sammie: positief blijven meis, het ziet er helemaal niet slecht uit. Astrid: vervelend meis, heel veel succes in de volgende rond en geef het een goed plekkie Vanmiddag de fertiliteitsconsulente gebeld. Het was een twijfel. Er is wel HCG in mijn bloed waargenomen, maar de waarde was erg laag. Dat kon betekenen dat we te vroeg geprikt hebben of dat het al mis is gegaan. Moet nu dinsdag weer gaan prikken en kijken of de waarde gestegen of verdwenen is.... Blijft dus spannend. Begin wel last van migraine te krijgen, dat is meestal een teken van mijn naderende ongie............ denk dus zelf dat vroege miskraam gehad heb, helaas.......... Temp. was weer hetzelfde gebleven, hopelijk stijgt ie morgen iets, dan geeft het weer wat hoop! twinny
He twinny, jammer dat het nog geen goed nieuws is. Nu hebben jullie weer wat spannende dagen voor de boeg. Ik zal voor jullie duimen. Britt
@Twinny; wat spannend zeg. Hopelijk is het te vroeg geweest en is het volgende week gewoon super! Mag ik vragen waarom er geprikt is?
23d154 Ovulation Charts ik denk dat me ei gister geweest is. heb ook pijnlijke boobs gehad en heel veel pijn in me buik! en we hebben er zeker niet naast geklust. en we klussen nog even door tot 37.0 graden. xxx sky
@ Astrid, heel veel sterkte . Mijn kaartje lijkt teveel op die van de vorige ronde. Dus ik ga er toch vanuit dat ik ongesteld ga worden. Bekijk bijlage 1532
Hahaha Sammie jij denkt zelf ook dat je niet hoeft te testen *MP schopt Sammie onder der kont en zegt dat zij ook positiever moet gaan denken ! * Denk dat we meer een muurtje van zelfbescherming aan het opbouwen zijn, denk je ook niet?
Ja denk het ook. Zelf heb ik ook het idee dat het weer niet raak is, omdat ik al zoveel teleurstellingen heb gehad...
Sorry, alleen even snel op sammie reageren; ik snap heel goed dat je niet wilt testen. Aan het begin wilde ik ook elke keer al snel testen. gelukkig was mijn mannetje wat afwachtender en heeft me daarvan af geholpen zeg maar. Want elke keer als ik toen toch zou testen zou het negatief zijn geweest. Ik heb nu in deze 26 maanden volgens mij 5 keer getest en dat valt idd niet mee als je weer geen streepje ziet!