Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sammie, positief denken hoor!
    Wat zou je denken als ik zo'n kaartje had...?! Juist.

Je gaat hartstikke goed en ik zou ervoor tekenen, dus heb een beetje vertrouwen. :D
    (maar ik snap je wel hoor...;))

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen dames!

Ik kom me hier weer melden.
    Ik heb helaas een MK gehad. Het voelde ook niet helemaal lekker, achteraf gezien. Blijkbaar zat er iets niet goed.

Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. We kijken nu eerst even aan wat er gaat gebeuren. Ik vloei nog aardig maar het wordt al minder.

Ik heb nog steeds geen internet door dat kl*te KPN :x!!! Dus ben er weer amper.

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Astrid; helaas opnieuw welkom. Hopelijk komt je cyclus weer snel op orde en ben je ook snel opnieuw zwanger. Hoe ver was je trouwens?

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Maar: Ik snap helemaal wat je bedoelt .... en ik vind het inderdaad spannend ! Ik hoop dat we niet weer eerst alle onderzoeken krijgen, die we in ons eigen ziekenhuis al hebben gehad, maar dat we gewoon gauw met ivf/icsi kunnen beginnen !!
    Jij ook heel veel succes hé, hopelijk is het gauw raak ! Je hebt een mooi kaartje.

@Mosa: Dank je wel ... en natuurlijk hou ik jullie zo af en toe op de hoogte ! Fijn dat de 20 weken echo goed was en jammer dat ze haar armpjes niet voor de gezichtje wou weghalen....

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Astrid: Wat erg voor je zeg. En zoals je zelf al zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen.

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Astrid: Balen meis, ik weet precies wat je doorgaat! Hopelijk is je cylcus snel weer de oude en hoop niet dat je zo'n warkaartje krijgt als ik..

Succes meis!

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Astrid, helaas welkom terug.
    Tis wel iets ingrijpends he, maar het heeft mij geholpen door erover te praten met je partner en in je achterhoofd te houden dat het idd beter nu als laterop in je zwangerschap. Neem niet weg dat het enorm kl#te is!
    Ik vond het ook erg verrassend hoéveel mensen een miskraam krijgen! Dat hoor je allemaal pas als je er zelf mee geconfronteerd wordt. Lijkt haast een geheim vennootschap!
    Heel veel sterkte in elk geval en ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken en lekker 9 maanden mag broeden.

Ilona, kan me voorstellen dat je niet weer door dat circus heen wil! Maar ze zullen alle gegevens vast wel erbij pakken en dan kunnen jullie hopelijk snel tot actie overgaan.

Ik hou je in de gaten! Knuf!

8. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    @Astrid, Heel veel sterkte. Wat balen meid! Het voelt echt verschrikkelijk en idd ik hoor en lees het nu ook zo vaak. idd misschien als je het zelf hebt meegemaakt dat je er meer over gaat lezen. Heel veel succes met het opnieuw proberen.

@djaar en Sammie het gaat de goede kant op! Nog even en dan hebben we er weer zwangeren bij.

@Liesben ziet er goed uit toch? Je maakt wel een goede kans denk ik.

Goed te zien dat er weer veel kruisen bij zijn gekomen.
    Ik heb de mijne vandaag ook gekregen. Nog wel een tijd op de wachtbank.

Liefs britt

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Djaar: mooi kaartje hoor, hee spannend....

Sammie: positief blijven meis, het ziet er helemaal niet slecht uit.

Astrid: vervelend meis, heel veel succes in de volgende rond en geef het een goed plekkie

Vanmiddag de fertiliteitsconsulente gebeld. Het was een twijfel. Er is wel HCG in mijn bloed waargenomen, maar de waarde was erg laag. Dat kon betekenen dat we te vroeg geprikt hebben of dat het al mis is gegaan. Moet nu dinsdag weer gaan prikken en kijken of de waarde gestegen of verdwenen is.... Blijft dus spannend. Begin wel last van migraine te krijgen, dat is meestal een teken van mijn naderende ongie............ denk dus zelf dat vroege miskraam gehad heb, helaas..........
    Temp. was weer hetzelfde gebleven, hopelijk stijgt ie morgen iets, dan geeft het weer wat hoop!

twinny

10. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    He twinny, jammer dat het nog geen goed nieuws is. Nu hebben jullie weer wat spannende dagen voor de boeg.
    Ik zal voor jullie duimen.

Britt

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Twinny; wat spannend zeg. Hopelijk is het te vroeg geweest en is het volgende week gewoon super!
    Mag ik vragen waarom er geprikt is?

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Dikke knuf voor jou Twinnie en de duimen draaien hier op volle toeren hoor!

13. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hej meiden. kan me hier alweer melden:)

willen jullie me tempkaartje zien???

14. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    23d154 Ovulation Charts

ik denk dat me ei gister geweest is. heb ook pijnlijke boobs gehad en heel veel pijn in me buik! en we hebben er zeker niet naast geklust. en we klussen nog even door tot 37.0 graden.

xxx sky

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Astrid, heel veel sterkte :( .

Mijn kaartje lijkt teveel op die van de vorige ronde. Dus ik ga er toch vanuit dat ik ongesteld ga worden.

Bekijk bijlage 1532

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    *Geeft MP een schop onder haar kont, en zegt dat ze niet zo negatief moet zijn!*

17. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hahaha Sammie jij denkt zelf ook dat je niet hoeft te testen :p
    *MP schopt Sammie onder der kont en zegt dat zij ook positiever moet gaan denken ;) ! *

Denk dat we meer een muurtje van zelfbescherming aan het opbouwen zijn, denk je ook niet?

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja denk het ook.

Zelf heb ik ook het idee dat het weer niet raak is, omdat ik al zoveel teleurstellingen heb gehad...

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sorry, alleen even snel op sammie reageren;
    ik snap heel goed dat je niet wilt testen. Aan het begin wilde ik ook elke keer al snel testen. gelukkig was mijn mannetje wat afwachtender en heeft me daarvan af geholpen zeg maar. Want elke keer als ik toen toch zou testen zou het negatief zijn geweest. Ik heb nu in deze 26 maanden volgens mij 5 keer getest en dat valt idd niet mee als je weer geen streepje ziet!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Ooooooo is er nog wat over?!

Deel Deze Pagina