Avond meiden, Nou ik ga nog een poging doen en hopen dat ik niet het verkeerde venster wegklik haha @Djaar, jeutje wat ga jij goed zeg....echt een supermooi kaartje met een mooie dip Gelukkig heb ik ook een druk weekend voor de boeg. Wil je maandag gaan testen? @Maar, als dat geen ei is weet ik het ook niet meer. Het is in elk geval een erg mooie stijging en goed dat je maarman nog even mee hebt gesleurd @Bo20, jammer dat je zo`n onduidelijk kaartje hebt. Ik denk dat het geen innestelingsdip is, aangezien je temp in verhouding alleen maar lager lijkt te gaan (uitgezonderd van de stijging van vandaag) ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. @Liesben welkom terug. Ik denk ook dat je ei op dag 18 is geweest aan je temp te zien. Gelukkig heb je zelf een kruis kunnen toevoegen en anders gewoon een posi ovutest invullen. Je kaartje ziet er wel mooi uit. Wanneer wil je gaan testen? Ow ik lees net, ergens in het weekend. IK ga voor je duimen. @Sammie, toch heb je een mooi kaartje hoor. Hoe lang is jou lf meestal? Ik ga duimen dat ie hoog blijft. @Moosje, je moet in je verhaal even een "@all" maken en er dan ook iets over jezelf invullen al is het alleen maar dat je lekker geslapen hebt of juist niet, maar dan kunnen we even reageren hahaha, begin je je meisje al te voelen of nog niet? @Astrid wat een rot nieuws zeg. Al heb je het mss achteraf geweten, toch blijft het k*t. Welkom terug en hopelijk ben je snel weer zwanger. Balen dat je i-net niet lekker mee wil doen @Britt, welkom op de wachtbank meis...maar je hebt wel een duidelijk ei @Twinny, wat vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt gekregen. Ga je dinsdag eerst nog een thuis testje doen voordat je bloed gaat prikken?? Mss is bloedprikken dan niet eens meer nodig @Sky, natuurlijk kun je je hier weer melden. Nog even wachten op een zichtbaar ei en dan mag je aansluiten op de wachtbank haha @MP, ik vind je kaartje wel heel erg mooi en nog steeds een mooie hoge temp. En al op 11 dpo, wanneer wil je gaan testen als je ongi uitblijft? @all, hier alles goed. Nog steeds wel erg gevoelige tepels wat ik eigenlijk normaal nooit heb. Buikpijn neemt af. Verder vroeg ik me af of de warmte nu ook je lichaamstemp kan beinvloeden. Net mn avondtemp 37.8 (hoogste temp ooit) Ik schrok er gewoon van. Nou, verder eigenlijk niet zoveel te melden. Ben benieuwd wat mn temp morgen is...
Goedemorgen, Nou hier verrot geslapen, eerst was ik moe en toen ik wou slapen niet meer, uiteindelijk tegen 00.30 in slaap gevallen en om 04.40 alweer klaar wakker Grrrr :x Vriend is vandaag vrij, en vond wel dat ik een test kon proberen, wou het eigenlijk niet maar toch wel gedaan, heeel licht streepje, maar heb er alweer een hard hoofd in
sammie welke test heb je gedaan? streep is vaak streep!! kunnen we meeloeren?? @ego temp weer gestegen. afwachten wat hij morgen doet, al heb ik een korte nacht aan komende nacht ivm TT nacht in Assen. @All een fijne dag!
Ricmar, Kruidvat 2v5 maar heb het geprobeerd op foto maar lukt haast niet... even afwachten, test volgende week weer als ik nog niet ongi ben...
inscannen in ook een optie maar moet je wel een scanner of all in one printer hebben (gelukkig heb ik die dus als ikw at met jullie wil delen kan het) maar eerst maat zein dat er wat te delen valt) ondertussen jaag ik de duivels bij je weg
Sammie: Die testen van de KV geven niet zomaar een streepje. Spannend! Slapen ging hier ook moeilijk met het warme weer.
Hee meiden, ff een vraagje... Ben nog niet zo bekend met tempen maar meestal na mn ei temp ik iedere ochtend, zonder het op te schrijven..het is gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik weet van vorige maanden dat mn temp keldert vlak voor mn ongi.. Nou is dat vanmorgen ook gebeurd maar is de kans op een zw dan gelijk alweer voor 100% verkeken? Afgelopen dagen was ie eerst 5x 36.7, toen 1x 36.8 en vanmorgen 36.3... Is het game over?
@Sammie; hoe kun je van ik ga toch niet testen, je laten verleiden tot testen en dan een lichte streep hebben !?!?! Geweldig toch. En ja een streep is een streep. Ben reauze benieuwd naar een foto !!! @All; mijn temp doet braaf wat ie moet doen. Vraag me ook af of het aan het warme weer ligt hoor. Vannacht ben ik om het uur wakker geworden om te gaan plassen en vanmorgen heb ik giga buikkrampen gehad. Als dat maar goed gaat....
@Heitje; het lijkt er helaas wel op. het is wel een flinke daling. maar pas enkele tempkaartjes leveren een duidelijk beeld/weergave van jouw lichaam. Ik hoop dat het loos alarm is voor je
Goedemorgen meiden, Sammie, streep is een streep en zeker bij de kv testen. Spannend hoor. Over 2 dagen nog een keer testen. Djaar, wat een mooie stabiele temp. Kan me niet voorstellen dat dit niet goed gaat... all, ik heb een dip, temp is 0.3 graden gedaald. Hoop op een innesteling. Balen is dat ik vanavond naar het foute feest van Q music ga en dus geen idee heb hoe laat ik thuis ben en daardoor morgenochtend waarschijnlijk een vertekende temp heb We zullen zien wat er gaat gebeuren.... Wat ik me verder nog afvroeg. Bij mij zijn de kwaaltjes (buikpijn/gevoelige tepels) al begonnen na mijn ei, als ik nu pas mn innesteling heb (als het zo is) zou ik dan al eerder kwaaltjes kunnen hebben of is het in de regel zo dat die kwaaltjes pas vanaf innesteling beginnen?
@Kweb; klinkt goed hoor een foutfeest hahaha (veel michael jackson waarschijnlijk) kan me voorstellen dat het tijdstip van tempen dan moeilijk is. Dus ik heb geen idee. Ik temp normaal gewoon als ik wakker wordt ook al ben ik laat gaan slapen. Mijn temp is inderdaad erg stabiel maar op deze momenten ga ik twijfelen aan mijn oorthermometer. Ik had vanochtend 37,5 en 37,3 daarom houd ik dan maar 37,4 aan. Hoe dan ook hoger dan voor ei temp die meestal onder 36,9 is. Maar die mooie kaartjes zeggen bij mij helemaal niets hoor.
hoi meiden, kom even gedag zeggen. wij gaan er ff een weekje tussenuit, ff naar centerparcs. tot volgende week. liefs bubs
Ik heb vanmorgen toch maar een test gedaan. Veel witter kon ie niet blijven, dus eigenlijk weet ik nog niets.....Afwachten maar.
Goeiemorgen mEIden! Ik heb een mooi kruis gekregen van FF. Ben helemaal blij! Djaar, misschien een goeie innesteling? Posi blijven hoor. Je kaartje is zo mooi! Bubsie, fijne vakantie en geniet ervan! Verder weet ik het allemaal niet meer, maar moet nu gaan. Heb strax een sollicitatiegesprek. Duimen jullie? Liefs, Maar
goedemorgen allemaal! hier lekker stabiel... fijn! hier was het ook erg warm, maar heb als een blok geslapen, heerlijk! djaar: gaat goed hoor! kweb: ehh zegt weinig die daling hoor... denk dat ie morgen wel weer omhoog is. Wat je kunt doen met een onbetrouwbare temp is die uitschakelen in je kaartje, dan wordt ie wel aangegeven maar niet meegenomen in de berekeningen en in je streep. maar: jaaah een kruis! veel succes later, duimen draaien! heitje: klinkt idd als einde verhaal, helemaal als het voorgaande rondes ook zo was. het kan een dipje zijn, maar meestal is het gewoon een teken van einde cyclus.
Goedemorgen meiden, @ Djaar, joepie, weer dezelfde temp @ Bubsie, fijn dat er niet meer bloed is gekomen, dan zal het wel een adertje zijn geweest. Wel zo fijn natuurlijk, laat nu de eisprong maar komen! Veel plezier komende week! @ Maar, fijn, je hebt een kruis gekregen! En een mooie stabiele temp! Misschien ben je nu al bij je sollicitatiegesprek, maar in ieder geval heel veel succes! Ik hoop dat het wat wordt en dat het jou wat lijkt! @ Astrid, bah zeg Wat rot voor je! Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel weer raak is! @ Bo, als je temp nu doorstijgt, dan kan het zijn dat je eisprong gisteren was. Ik hoop het voor je! @ Britt, ook al zulke stabiele temps! Fijn dat je eisprong in ieder geval is geweest! Hebben jullie nu wel goed kunnen klussen tussen alle buitenlandtripjes door? @ Twinny, spannend!! Hopelijk geen vmk maar te vroeg geprikt! Ik ga heel hard duimen dat de waarde volgende week gestegen is en dat je natuurlijk niet ongesteld wordt! @ Sky, fijn dat je eisprong weer geweest is! Ik moest lachen om je stukje: 'we klussen nog even door tot 37.0 graden' @ MP, dit is toch een hartstikke mooie temp! Die 36.8 is meer een uitschieter geweest, maar ik vind dit er goed uitzien hoor. Dat je uit zelfbescherming denkt dat het toch niet raak is, is wel logisch, maar heel negatief ziet het er nog niet uit volgens mij! Ik blijf in ieder geval duimen! @ Kweb, ik zal af en toe iets over mezelf typen Maar aangezien jullie allemaal nog niet zwanger zijn, kan ik me voorstellen dat je daar ook niet altijd op zit te wachten, snap je? Maar ik voel alleen nog maar plopjes helaas, en niet duidelijk het beebje. Maar ze blijkt heel erg naar achteren te liggen, de echovrouw moest het apparaat ook best hard in mijn buik duwen dus ik denk dat ik daardoor nog maar weinig voel. Ik hoop wel dat het nu snel komt. Spannend, die dip! Lastig dat je morgen niet goed kunt tempen, maar verder niet over nadenken. Gewoon genieten vanavond, dus veel plezier Ik denk trouwens dat kwaaltjes vooral pas na de innesteling beginnen, maar er zullen altijd uitzonderingen zijn. @ Sammie, vervelend dat je zo slecht geslapen hebt, het was ook wel erg warm vond ik! Maar een heel licht streepje, jeetje! Dat is spannend! @ Ricmar, mooie stijging! En veel plezier bij de TT! @ Heitjekarweitje, het klinkt helaas wel alfof je ongesteld moet worden Maar het blijft altijd even afwachten, vooral als je niet iedere dag tempt. Succes! @ Liesben, wat jammer van de negatieve test Hopelijk was je te vroeg! @ Malin, mooi, weer zo'n hoge temp! Zo wordt het tenminste een duidelijk kaartje, fijn! @ All, fijne dag!
Hoi meiden, Wat zie ik??? Sammy een heel licht streepje?? Super meid!! Maar-dinnetje, een kruis. Ook al super! En heel veel succes bij je sollicitatie-gesprek!! Hoe is het gegaan?? Beetje vreemd zo, maar je zult het pas na het gesprek lezen en ik ben natuurlijk hartstikke benieuwd... Djaar, super stabiel, zie er goed uit!! Kweb en Malin een mooi kruis. En Kweb met een hele mooie innestelingsdip. Liesben, balen van je nega test, maar misschien ben je nog te vroeg. Twinny, spannend. Gewoon te vroeg geprikt. Nijntje, gaat nu weer lekker het zonnetje in. Nog mar 3 nachtjes.... Liefs, Nijn