Hi meiden, Ik ben hier al een hele tijd niet geweest. Ik ben nu al een paar rondes aan de clomid en het lijkt erop dat het nu aanslaat, maar dat hoor ik van de week. Maar volgens mij ga ik vandaag/morgen ongi worden, check m'n kaartje: [img=http://img10.imageshack.us/img10/3411/visjesmeijuni2009.th.png] Vrijdagnacht heb ik maar 1,5 uur geslapen, dus vandaar een open bolletje. Ik ga volgende ronde ook weer een temp-kaartje bijhouden, dus wellicht dat ik hier regelmatig even kom neuzen! @MyPrecious, wat balen zeg, ook zo'n daling in je temp, daar worden we niet blij van he! Kun je trouwens alleen linkjes in berichten zetten of ook wel een plaatje laten zien in het bericht zelf? Het lukt mij alleen zo...
Jee MP wat jammer zeg! zag er toch echt goed uit. Zo zien we maar weer voor de zoveelste keer dat een mooi kaartje weinig zegt over het wel of niet zwanger zijn!! Gelukkig hebben jullie nu wel wat meer inzicht in wat clomid doet met je cyclus en kunnen jullie volgende maand gerichter klussen
Djaartje, waar ben je nou? Maak me een beetje zorgen.... Gaat het wel met je? Dikke knuffel! MP, wat ka-uu-thee! Het zag er zo mooi uit . Ook jij een dikke knuffel! Sammie, met zo'n kaartje en een lichte streep kan het haast niet anders dan...... Ik duim voor een hoge temp de komende dagen en een dikke vette positieve test! @all: fijne dag jullie allemaal. Heb ff niet veel te melden, ronde is net begonnen.
hoi meiden Maar: mooie dip en nu weer omhoog! Djaar: ????, ik ben nog altijd aan het blazen! Mosa: test was wederom licht, maar iets beter dan donderdag denk ik. Vond de teststreep nu ook vaag dus kan ook aan test liggen, haha.... Ricmar: klinkt niet verkeerd je symptomen.... Samiie: het blijft mooi uit zien, meis MP: tjee wat balen........ @all: hier nog altijd niet ongi en vage symptomen. Rotdroom gehad vanmorgen. Was bij de gyn en hij zei dat HCG niet goed genoeg gestegen was, dat ik maar pilletje moest slikken om ongi te worden nu.!! Ga dadelijk feestje van me kleine meid vieren, wordt druk vanmiddag en hopelijk blijft het droog!! Gelukkig is het niet zo warm als gister, gister was hier ruim 30 graden en stik benauwd! twinny
@ Britt, weer een dipje, misschien een dubbele innesteling @ Ricmar, spannend hoor, die klachtjes! @ MP, dit is helaas wel een hele duidelijke daling Balen hoor, maar wel een mooie en duidelijke cyclus zo. Hopelijk werkt de nieuwe aanpak beter! Knuffel! @ Visjes, welkom hier! Zo te zien is de clomid zeker aangeslagen, je hebt een hele duidelijke cyclus gehad vind ik. Ik zou eigenlijk niet weten hoe je je kaartje in je berichtje zet, maar iemand anders kan je er vast wel mee helpen. @ Twinny, spannend hoor, maar volgens mij klinkt het erg goed! Wanneer gaan ze nu weer prikken op HCG? Ik hoop dat jullie een leuk feestje hebben gehad! @ Djaar, ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat!
Ik dacht altijd dat ik een lange lf had, heb alle temp kaartje gekeken. 1x12 2x13 3x14 De rest was langer door vmk of cyste.
Ricmar, 13 DPO Normaal gaat hij ook 2 dagen voor ongi al naar beneden... Maar goed, wil mezelf niet gek maken, dus wacht ik rustig af.
heb ook even goed naar mijn kaartjes gekeken heb de laatste rondes op dag 22 of dpo 9 iedere keer nog spotting gehad, tot op heden nog niks, ook geen witte afscheiding, kan zonder inlegkruisje doen,
Het is wel zo dat Djaar in het weekend hier vaak amper is, dus misschien heeft ze daarom nog niets van zich laten horen. Ze komt vast morgen vanaf haar werk langs. Spannend dat je al voorbij je 'normale' lf bent, hopelijk idd een goed teken!
Pff ik had een ongie verwacht maar niet vandaag . Gelukkig had ik tampons bij me. Als je bloed ziet wordt het toch weer echt. En dan zinkt dat positieve gevoel even naar beneden. Snel weer omhoog krabbelen en ronde 3 ingaan .
Dankje wel . Ik hoop ook dat 3x scheepsrecht mag zijn. Ik begin gewoon weer met de Clomid zonder dat de gyn het gezegd heeft afspraak is veel te laat dan zit ik al rond dag 10.
Nee ik heb altijd afspraken staan.. En de volgende x zou ik weer 3 maanden clomid mee krijgen en dan zonder afspraken. Hopelijk hoef ik daarna geen clomid meer, na die volgende 3 maanden. Hoe voel jij je verder 7dpo?
kan er niks overzeggen zit op 9dpo en had dan vaak al roze of bruin, nu wel steekjes voor het gevoel in de baamoedermond en wat jeuk in de vagina verder niks en geen afscheiding ook geen wit
Ohja 9dpo idd, sorry zag naar je testdagen . Hoop dat jullie ook snel weer mogen genieten hoor. Pff het liefst had ik dat we allemaal over mogen gaan naar de voormaling tempdames! Hopelijk allemaal voor 2010 zwanger hier.
Hier ben ik het helemaal mee eens!! Weltrusten allemaal! En Nijntje, ik weet niet of je hier nog meeleest, maar alvast héél veel succes morgen! Ik zal aan je denken, en ik hoop dat het er een beetje goed uitziet!