Hoi meiden, Heb niks bijgelezen, want heb een super druk, leuk weekend achter de rug. Dadelijk naar het ziekenhuis, brrrrrrrrrrrrrrr, vind het erg spannend.... Ik probeer straks even te laten weten hoe het was, maar weet natuurlijk niet hoe ik me zal voelen.... Sammie, nog nieuws?? De laatste keer had je een licht tweede streepje.... Liefs, Nijn
goedemorgen. Ricmar: spannend... ziet er netjes uit! Britt: zegt nog niks, je mag nu nog wel een daling hebben, zeker als de daling gewoon boven de coverstreep blijft. Nijn: heeeeeel veel succes vandaag! hier weer stabiel, heb nog nooit zo lang een stabiele temp gehad volgens mij
Daar ben ik weer meiden. En ik moet zeggen dat ik best van de kaart ben hoor. Sinds zaterdagmiddag verlies ik al bruin (nooit zo gehad) en mijn temp is duidelijk lager. Ook heb ik vanmorgen voor de zekerheid maar een test gedaan en die was negatief. Dus ik denk dat het over is maar weet niet wanneer ik nu met clomid moet beginnen. Ga zometeen de gyn maar eens bellen. Wel lief dat jullie mij allemaal gemist hebben hoor!! Zaterdag ben ik nog op de fiets gestapt en heb 45 km getrapt maar kwam midden in die limburgse hoosbui terecht (oeps). Gisteren was het petekind van Djaarman jarig en mijn moeder dus een lange en drukke dag. Daarnaast zat ik dus met al mijn zorgen op een verjaardag waar iemand op het punt van bevallen staat en dat was erg confronterend. Ik moet dus even mijn geloof in mijzel terug vinden. Maar Mosa had het goed, ik ben hier meestal vanuit mijn werk!!
Goedemorgen ladies, Hier ook iemand met een druk weekend achter de rug. Mijn temperatuur is duidelijk van slag. Echt heel vaag. Waarschijnlijk was het tweede streepje een indrooglijntje of zo.. Geen idee! Gistermiddag nog getest, en deze was negatief. Zag wel een donker schaduwachtig iets, maar dat beschouw ik maar als negatief. Waarschijnlijk toch niet raak deze maand. Zondagochtend ook vergeten te tempen (laat geworden.. door mijn wekker heen geslapen). Tja, wellicht in de volgende ronde beter!
Goedemorgen, Temp is aan het dalen... Nog geen bloed, maar wacht de week nog wel even af. Bekijk bijlage 1987
Goedemorgen meiden, Mijn temp was vanmorgen mooi 37.0. Ben hier erg blij mee, omdat ik mijn temps van zaterdag en gister niet echt vertrouwde. Heb gister met mn stomme kop een testje gedaan (what was i thinking) natuurlijk nega, maar zag wel een voorgedrukt lijntje in de kv test (wit) terwijl kv dit volgens mij niet heeft. Ben weer eens bezig geweest met ff. Als ik mn ovutest helemaal weg haal geeft ie een kruis op dag 23..... Hoop niet dat mijn ei toen gesprongen is, want dan hebben we er helemaal naast geklust en moet ik nog langer wachten tot nod....raar hoor. Heb mn ovutest maar snel terug gezet haha All fijne dag en tot laterrrrr
@Sammie; NEE, NEE, NEE jij moet wel zwanger zijn!!! Ik heb zojuist een afspraak gemaakt met mijn gyn. Volgende week woensdag (op de dag dat ik 4 jaar geleden de liefde van mijn leven ontmoette, hoe raar kan het zijn?!). We gaan dan maar eens even goed vragen wat we nu gaan doen want ik wordt hier helemaal raar van.
Djaar, Balen dat je ongi bent geworden! Dikke knuffel meis! Uhmz... ik heb wel de hele nacht boven de dekens gelegen, en was iedere half uur wakker door mijn loopneus..
Ik heb ook enorme klamme, nacht gehad.. daarnaast boven de dekens gelegen met de waaier aan.. kan dat invloed hebben gehad op je temperatuur? Als dat zo is, is er wellicht nog hoop..
Bo, Als ik naar je kaartje kijk zie ik helemaal niet in waarom je nu al aan het testen bent? Of ligt dit aan mij. Je hebt net je ei pas gehad toch? Djaar, jammer dat je net ongi bent geworden. Goed hoor dat jullie direct een afspraak hebben gemaakt bij de gyneacoloog. Ik zou ook niet kunnen wachten en meer zekerheid willen. sammie, hoop dat het door het slapen boven de dekens komt. Ik ga voor je duimen dat de temp weer omhoog gaat. kweb, heb jij van die ovutesten met streepjes? Ik heb nl die digitale van clearblue. Dan hoef ik tenminste niet te twijfelen of de test positief is. Ze zijn natuurlijk wel een sturk duurder, maar ja dat getwijfel is ook niet zo fijn. Hoop dat jullie toch goed hebben geklust!
Idd Britt, op dag 10 was ie positief.. Maar goed, als je mijn kaartje ziet zou je anders denken. Ik heb zelf het gevoel dat ik deze ronde voor spek en bonen mee doe, helaas. Eerst had ik een 'het is raak' gevoel en nu heb ik een warrig gevoel. We zullen wel zien.. We gaan straks drie weken naar Italie, dus misschien dat we daar in alles ontspannenheid wel 'raak' klussen
Heb jij ook die met 2 streepjes, bo? Ik zou idd niet zeggen dat je je ei eerder hebt gehad. Hebben jullie daarna nog goed doorgeklust, want dan maak je deze ronde natuurlijk nog steeds kans.
Ik moet zeggen heb na mijn MK ook een heel vaag kaartje gehad hoor! zal eens kijken of ik hem hier kan plaatsen. Wel raar van die positieve ovutest. Had hem niet eens gezien!