Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Britt, idd! Het is zo vaag. Ik heb de Predictor, de lijntjes waren even dik en donker.. maar de ronde waar in ik zwanger raakte was de test echt vet positief, teststreep dus donkerder dan de controlestreep. Ik heb er geen goed gevoel meer over. Meerendeels vanwege het feit dat we niet hebben kunnen doorklussen. Mannetje is voor zijn werk/ studie door de weeks weg en daarom hebben we alleen het weekend, gericht kunnen we helaas deze ronde niet klussen. Ik baal er wel van, want stel dat FF gelijk heeft, dan hebben we niet juist geklust. Die zondagavond was de laatste keer en als FF juist is, zou ik op woensdag mijn ei hebben gehad. Wel had ik afgelopen week een trekkerig gevoel in mijn onderbuik en kriebels rondom mijn navelstreek. Ook mijn borsten beginnen nu te trekken en pijn te doen. Ik heb het idee dat mijn lichaam een beetje verstrooit is en daarnaast snap ik de ovutesten niet helemaal, het kan toch niet zijn dat je een postieve test heb wanneer de LH waardes niet aanwezig zijn in je lichaam?

Ik snap et niet helemaal meer...

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Nee dat geloof ik ook niet! Maar misschien moest de teststreep echt donkerder zijn. Ik ken die testen niet. Ik gebruik de digitale van cleurbleu. Geeft een smiley in het scher als je ei eraan komt. Vind ik prettiger dan me blindstaren op twee strepen.
    Misschien heeft je man wel superzaad en komt het allemaal goed.

All, zat net even bij beetje te zoeken op fit forum en zag dat Wies en klussertje1980 ook zwanger zijn. wist ik helemaal niet.
    Ook meiden die hier heel lang geleden waren staan nu op het punt te bevallen. Smallville en dib bijvoorbeeld. Pff wat is dat dan alweer een tijd terug!!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

@ Ricmar, wauw, mooie stijging!

@ Britt, hmm...wat moeten we daar van denken? Misschien een innesteling?? Het is in ieder geval te hopen dat je temp morgen weer stijgt!

@ Nijntje, nogmaals succes, hopelijk heb je er niet al te veel last van!

@ Malin, wel een hele mooie stabiele temp hoor! Soms lees je weleens dat vrouwen een rare cyclus hebben voordat ze zwanger geworden zijn (had ik trouwens ook), dus wie weet! In ieder geval is dit wel een hele duidelijke cyclus!
    Alles goed met Malin?

@ Djaar, gatver, dus vandaag dag 1 :( Klote zeg! Het enige iets positieve is dat je een cyclus had van 29 dagen, maar verder blijft het rot natuurlijk! Knuffel!

@ Bo, sorry, maar ik kan echt helemaal niets maken van je kaartje :( Hopelijk wel snel duidelijkheid, het liefst natuurlijk met een superpositieve test!

@ Sammie, :x Wat is dat nou?! Wat klote dat je temp daalt! Hopelijk kwam het door de warmte en dat je vaak wakker was! Ik weet nog wel dat we het daar vorig jaar zomer ook over hadden, in hoeverre temp buiten van invloed is op je eigen temp, maar niemand weet het precies.

@ Kweb, volgens mij klopt het kruis zo wel hoor, maar toch moet je nog even geduld hebben! Met testen nu schiet je zo weinig op, maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel ;) Hopelijk komt die positieve test alsnog!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wies is idd zwanger geraakt door IVF, zo heerlijk voor d'r! Klussertje wist ik niet, de laatste keer dat ze hier was, was het net verkeerd gegaan. Verder is ze hier niet meer geweest.
    Jent is inmiddels ook al bevallen, de tijd gaat inderdaad snel!

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi tempmeisjes!
    Ik lees hier vaak "stiekum" mee (vind kaartjes kijken altijd zo spannend), maar reageer bijna nooit. Toch hoop ik dat jullie me zouden willen helpen met een vraagje...
    Ik werd vanochtend om 4u wakker en heb toen niet getempt (normaal temp ik 6.15). Helaas, want hierna kon ik dus niet meer slapen en heb ik alleen maar liggen woelen en stressen over het feit dat ik nog moest tempen ;). Na bijna 2 uur woelen gaf ik de hoop op en heb ik toch maar getempt (om 5.45): 37.05. Vervolgens alsnog in slaap gevallen en pas om 7.30 wakker geworden en weer getempt: 37.10.
    Vraag: wat zouden jullie nu bij FF invullen? Volgens mij is je temp na woelen en stressen altijd wat hoger dan na slapen, toch? Dus dan zou m'n echte temp onder de moeten 37.05? (ben daarom maar van 37 uitgegaan)
    IK zit vandaag op 12dpo en ben daarom erg benieuwd.. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
    groetjes, Nana

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @nana; zoveel scheelt het nu ook weer niet, ik denk dat ik voor 37,05 zou gaan. Helaas kan ik niet zoveel uit je kaartjes halen. Suc6

@Mosa; thnxs

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Djaar: Dank je voor je reactie! Nee het maakt ook niet zoveel uit, maar omdat m'n temp altijd op 12 of 13 dpo inzet met dalen, maakt het net het verschil tussen een daling/ een stijging of gelijk. M'n kaartje is inderdaad een beetje vaag, vanwege al die missende temps - maar al m'n kaartjes zien toch ongeveer er hetzelfde uit. Ik was na 7 maanden tempen eigenlijk ermee gestopt, maar kon het toch niet laten ;). Vandaar.

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @nana; dan is het inderdaad wel belangrijk. ik overweeg ook om te stoppen, maar het biedt me zoveel houvast dat ik het niet doe. Werkt stiekem toch verslavend hahaha.

9. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

ff ego: hier nog altijd niets nieuws, maar dalende temp!! Morgen bloedprikken en dan misschien wat meer zekerheid

twinny

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey,

Mosa, wat gaat het hard allemaal he? :)

En die Klussertje ook weer zwanger!
    Voor iemand die op de natuurlijke manier niet zwanger zou kunnen worden... chapeau!;)

Ik ben zo verschrikkelijk zenuwachtig, heb er vannacht niet van geslapen en ben er gewoon misselijk van.:(
    Als het goed is hoor ik vandaag of we uit mn salaris kunnen komen. Aan de ene kant hoop ik stiekem dat het niet lukt of dat ze voor die andere kandidaat kiezen... :(
    Ik weet dat het raar klinkt, maar het is ook allemaal zooo snel gegaan!
    En eigenlijk wil ik natuurlijk helemaal niet weg waar ik nu zit, maar moét ik weg, net als de rest van de collega's!
    Kaa-uut-thee crisis!

Mn baas kwam vermorgen mn kantoor binnen en vroeg hoe het met me ging. Begon gelijk te huilen! Ook vroeg hij of ik soms zwanger was. Hij had het de vorige keer ook al gezien,terwijl ik het nog aan niemand verteld had! Zet me ook weer aan het denken, want soms voel ik me wel zwanger. Geen idee waarom, maar voel het soms zo!

Kunnen jullie me volgen, want ik ben het zelf ff kwijt....:x:):x

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar; BIG HUG en een nog grotere KNUFFEL !! Ik begrijp het wel meid. Het is ook een beetje de angst voor het onbekende. Ik ben er van overtuigd dat de juiste dingen op het juiste moment op je pad gaan komen. (hoewel ik mijn eigen pad nu ook een beetje kwijt ben geloof ik)

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Volgens mij heb ik iets gemist ?!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Maar,

Dikke knuffel meis!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knuf voor Maar, Djaar en MP

Heb maar half bijgelezen dus als iemand anders ook een behoefte heeft aan een knuffel: KNUF

15. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    GRRRR.. Ik dacht, ik doe nog even weer een testje (had al een hele stapel in huis gehaald van die 2 voor 5.. ) en wat denk je: weer een licht positief streepje. Ik heb dus na de miskraam getest en deze bleven negatief. Waarom deze dus weer wel een super licht tweede streepje? Ik snap het gewoon niet meer. Waar is zwanger worden zo frustrerend?!?!?

AAHHH!!

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bo,

Heb je een foto van de test?

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Zit nu op kantoor, dus kan geen foto maken, maar ga dat zeker vanavond even proberen!

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

foto!!! :d

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik snap het gewoon niet. Dit kan toch niet?! Ik bedoel, ik begin gewoon compleet aan mezelf te twijfelen en daarnaast, mijn temperatuur is vandaag ook flink gezakt. Ik hoop dat ik het op de foto krijg trouwens, maar ik ga het proberen. De test ziet er net zo uit als mijn eerste test van de vorige keer, toen ik zwanger was. Getsie. Ik heb liever helemaal wit dan dit soort onzekerheden. Het strookt voor mijn gevoel niet met mijn temperatuur.

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve meiden, bedankt!
    Ik begrijp wat je bedoelt Djaar, met ff het pad kwijt zijn. Zo voel ik het ook echt, hoewel ik ook altijd denk dat dingen voorbestemd zijn...

Ik zit me gewoon zooo druk te maken dat ik er misselijk van ben.
    BAH!

Is het toevallig bij IEMAND al 5 uur?

Deel Deze Pagina