@ Nijntje, meid toch Wat ontzettend rot voor je! Dus beide kanten verkleefd, ik vind het zo oneerlijk :x Dus nu weer wachten op een nieuwe operatie, bah! Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte!! @ Nana, je bent van harte welkom om hier mee te kletsen hoor! Ik zou ook 37.05 aanhouden, en gewoon afwachten wat je temp morgen doet. Hopelijk blijft hij hoog! @ Twinny, poeh, wat moeten we daar nu van denken Hopelijk morgen eerst een stijgende temp en dan een gestegen HCG-waarde! @ Maar, dubbel hoor, als je een andere baan moet zoeken terwijl je dat zelf niet wilt. Hopelijk ben je in ieder geval tevreden over het salaris en dan moet je er maar eens goed over nadenken wat je precies wilt. Dikke knuffel! En ik hoop zó dat je deze ronde weer zwanger bent, je wacht al veel te lang! Inmiddels is het bijna écht 5 uur O o, ik lees nu dat ze je te weinig geld bieden 500 euro minder is wel heel erg veel, beetje raar! Zo wanhopig ben je vast niet! Hopelijk vind je snel iets veel leukers! Ik weet ook niet zeker of Klussertje zwanger is, misschien heeft ze de laatste keer haar banner niet aangepast Ik ga zo eens even op zoek! @ Bo, spannend hoor, het lijkt er dan toch echt op dat je nieuw HCG in je lichaam hebt! Hopelijk snel een duidelijker streepje! @ Tijgertje, spannend zeg, hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten!! @ MP, na 16 weken heb je bijna geen HCG meer in je lichaam, dus dat van mij heeft niet zoveel nut Misschien kan Salapio nog wat strooien?? @ Sammie, spotting Gatverdamme, wat klote toch! Knuffel! @ Djaar, fijne avond!
Over Klussertje, er is ook een Klusser1980 en die is zwanger. 'Onze' klussertje heeft geen banner meer en ze is sinds 17 mei niet meer op het forum geweest. Vreemd hoor
en het is niet dezelfde?? Veel mensen konde na de verhuizing niet inloggen, kan me voorstellen dat ze een andere naam hebben genomen. maar we wachten af ik probeer wat van de her en der gestrooide HCG te pakken. Vandaag wel afscheiding maar geen kleur
Ik heb het even gecheckt, maar het is een andere Klusser. Afscheiding kan zowel goed als slecht zijn, maar dat je geen spotting nog hebt, kan in jouw geval natuurlijk een goed teken zijn!
Nijntje: Het zit je niet mee he. Balen dat je nog steeds niet verder kan. Sterkte Maar: Heb je goed gezegd dat je daar je bed niet voor uit komt hahah
hoi meiden Sammie: neeeeeee, weg met die spotting!!!! Maar: gelijk heb je, maar tis toch niet eerlijk! Nijn: wat een naar nieuws, hopelijk ben je vlug aan de beurt in Haarlem en kunnen ze je daar helpen om een betere kans te creeeren! Hier warm en een peuter die de slaap niet kan vatten, ppppfffffffff! twinny
Meiden, ik denk vrijdag weer te gaan testen. Die witte test van afgelopen vrijdag heeft me wel weer even met beide benen op de grond gezet. Maar aangezien mijn temp nog steeds 'hoog" is (zie kaartje) begin ik toch goede hoop te krijgen. Maar ik wil graag samen met mijn lief (die btw voor het eerst toegeeft dat hij denkt dat ik zwanger ben) testen. en dat kan eigenlijk pas vrijdagmorgen. Ik heb allerlei kwaaltjes (gevoelige borsten, soms wat misselijk, zuurbranden, en sinds een paar dagen vettig haar), maar realiseer me ook dat na de curettage mijn cyclus ook nog heel goed van slag kan zijn. Zo heb ik geen vruchtbaar slijm gehad. Nou ja, ik wacht gewoon nog een paar dagen. To be safe.
Hoi meiden, @ Twinny, vervelend dat je meisje moeite heeft met slapen, maar het is ook wel erg warm natuurlijk! Hopelijk slaapt ze inmiddels! @ Liesben, ik vind het een superkaartje hoor! Voor mijn gevoel ben je gewoon zwanger, maar na een curretage weet je het nooit zeker. Maar al wel op 16 dagen na je eisprong, dus het ziet er nog steeds heel goed uit! Ik hoop het voor je! @ All, vandaag bij het gemeentehuis geweest zodat het kindje nu officieel erkend is door mijn vriend. Dat moet omdat we niet getrouwd zijn, maar wel fijn dat het nu geregeld is!
@mosa moet een heerlijk gevoel zijn dat je het alvast maar geregeld hebt. weer een mijlpaal! @all goedemorgen en een fijne dag
@Malin; you go girl!! @Mosa; toch een mooi moment denk ik, een bevestiging van. @Twinny; een peuter die niet kan slapen is nog vervelender dan een kat die niet gaat slapen maar jagen denk ik @All; er bestaat geen twijfel meer hoor gisteren was duidelijk mijn eerste ongi dag, jeetje zo last heb ik al lang niet meer gehad. Hopelijk is dat een goed teken.
ja helaas maar zegt niks we wachten af wat de temp morgen doet. Balen djaar, maar hopelijk volgende ronde meer geluk
Goeiemorgen lieve mEIden! Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik ben achteraf blij dat die baan niet is doorgegaan en idd Djaar, ik geloof ook dat dingen lopen zoals ze moeten lopen, dus hopelijk komt er gauw iets beters. Administratief medewerkers cq officemanagers vragen ze nog wel regelmatig... Ik had ergens gelezen dat Klussertje op een fitforum of zo zat en dus weer zwanger. Vond het erg toevallig, omdat ze hier idd een hele tijd niet meer geweest is! Djaar, dikke knuf en ik hoop idd dat het een goed teken is. Ga er maar vanuit dat dit je laatste ongi wordt en dan 9 maanden nix meer! Verder komen er weer spannende tijden aan zeg. Pfff, zoveel mooie kaartjes! Mijn eigen (haaientanden)kaartje ziet er erg vreemd uit zo! Ik ga nu nog ff geen nieuwe thermo kopen (hoop ook dat ik m zo niet meer nodig heb..hihi) Kweb, heb jij nog iets gehoord van FF? Mooie dag allemaal en tot laterzzz!
Djaar, een hele dikke knuffel voor jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sammie, jij spotting?? Jij had ook al zo'n mooi kaartje.... Andere meiden, dikke knuffel!!! Liefs, Nijn