@maar; blijft boven de lijn dus dat gaat nog goed. en als je inderdaad een dergelijke baan zoekt lijkt dat wat makkelijker dan mijn omscholing. Maar vooralsnog heb ik werk.
Goedemorgen meiden, @ Malin: wat een ontzettend mooi kaartje! Dat ziet er HEEL hoopvol uit! @ Djaar: Balen, maar het gaat vast goed komen deze ronde! @ Sammie: Hoe is het met de spotting, doorgezet? Hoop van niet! @ all: Vanochtend getest met ochtendurine! De test was echt heel positief! De teststreep was nog niet zo donker als de controlestreep, maar ik ben echt ontzettend in de war. Ik weet niet meer wat ik hier van moet denken. Wat zouden jullie doen? Mijn temp is overigens wel weer lichtelijk gestegen...
Gewoon een hele dikke proficiat Bo!!!! Als je zeker weet dat alle HCG uit je lichaam was na je miskraam, kan dit niks anders betekenen dat je opnieuw zwanger bent!!
Ik heb wel wat lichte klachtjes, maar toch twijfel ik zo enorm.. Ik heb op 16 juni met middagurine negatief getest, maar heb er ook niet lang naar gekeken. Dus daarom twijfel ik zo.. Kan bijv. een HA, VK of iemand anders ook uitsluitsel geven??
Meiden, Hier vanochtend zwaar ongi geworden, dus neem weer voor een tijdje afstand van het forum... Kom nog af en toe mee lezen.
Ahh balen Sammie! Shean: ik heb als het goed is mijn ei gehad (posi ovutest) op dag 10/11... Dus zit nu op 11 of 12 dagen DPO..
Bo: Oh dan wordt het een ander verhaal. Dan zou ik over twee dagen weer testen en kijken of hij donkerder wordt. Heb je je ei altijd zo vroeg?
Sheann, normaal rond dag 15/16, maar vorige ronde was het pas dag 21... Het wisselt heel erg per dag. Maar mij luteale fase is eigenlijk altijd 14 dagen. Maar goed, ik twijfel nu i.v.m. mk begin deze maand.
Goedemorgen meiden, Meiden waarom zijn jullie nou ongi geworden ?? We zouden een ware babyboom doen deze ronde, toch??? Maar, nee ik kwam erachter dat ik vergeten ben een emailadres of iest achter te laten dus ze kunnen niet op mij reageren Bo, jij bent gewoon zwanger meid en anders toch een cb met indicator doen, mss zorgt dat voor meer duidelijkheid. Meiden, ik denk dat het voor mij ook afgelopen is, waarschijnlijk zal ronde 11 een feit worden. Vandaag weer gezakt met temp en begin al last te krijgen van ongi gevoel...
Thnx voor jullie lieve woorden! Ik hoop het zo! Wanneer mijn test morgenvroeg duidelijker is, kan ik er dan vanuit gaan dat het van een nieuwe zwangerschap is? Kweb: niet jij ook al hoor! Deze ronde waren er zoveel prachtige kaartjes! Je temp gaat morgen gewoon weer stijgen!
Weet iemand toevallig of het warme weer invloed kan hebben op de ongi? Heb namelijk voor het eerst totaal geen krampen. Gister 1 heftige (met doorbreken) en daarna helemaal niks meer... Ook heb ik heel weinig bloedverlies.
Geen idee... Ik weet wel dat idd temperatuur invloed kan hebben, maar in hoeverre geen idee... Heb je nu je temp ook gemeten? Is ie laag of hoog?