Nijntje, wat een vervelend nieuws! Heel veel succes met de nieuwe operatie. Hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten. Sammie, He nee gatver zeg, jij ook al! Ik dacht idd ook dat dit een super maand zou worden. Balen! Weet niet of temp invloed heeft. Men doet wel een warme kruik op de buik om pijn te verminderen?! Mosa, klussertje1980 is toch ook een tijdje bij ons actief geweest? Bo, Vreemd. Ik zou de HA of VK bellen. Of idd zo een test met indicator? Maar, Dat ze dat al durven te vragen! belachelijk....nou idd zijn genoeg andere vacatures. Wel enorm balen dat je niet kunt blijven waar je zit! Hier pas na het werk om 03.30 naar bed gegaan. Was even om 07.15 wakker en heb toen getempt. Dit was 36.8!! Ben daarna weer gaan slapen! Toen mijn wekker ging om 09.00 had ik 37.1 Weet nu dus niet wat ik moet invullen. Groetjes
Haai dames, Ik voel me een beetje down.. weet niet waarom, maar het is allemaal zo onzeker.. De HA heeft gezegd dat ik moet afwachten tot na mijn NOD. Dat duurt nog wel even. Tot die tijd neem ik even afstand van het forum (wordt lastig, maar toch.. ).. Ik ben er nu zo mee bezig dat ik het maar even moet loslaten, maak mezelf hardstikke gefrustreerd!
Wauw wat zie ik mooie kaartjes voorbij komen. Ik denk dat we deze maand toch weer zwangere dames erbij gaan krijgen hoor . @ Bo, ik zou gewoon wachten met verder testen hoor. Ook als je test nu positief is, je bent nog heel vroeg.. Als je echt je ei vroeg hebt gehad ben je nog vroeg met testen.. Ik hoop echt dat je straks zekerheid behoud na je NOD hoor! Maar ik denk dat je nu jezelf een beetje gek maakt door zooooveel te testen. Ik ga zeker voor je duimen dat die streep er straks nog dikker op staat!! Maar gun jezelf 2 dagen rust en daarna een dikke knallende streep . @ Sammie, Ik vind dit zoo klote voor je het is je zo gegunt meis. Neem maar ff tijd voor jezelf en dan zien we je hopelijk snel weer verschijnen wanneer je je weer wat beter voelt. Dikke knuffel! @ kweb, neeee he jou temp ookal omlaag??? Echt stom ik heb net mijn 1e Clomidje weer ingenomen want ik was hem helemaal vergeten!!! Hoe dom kun je zijn haha het gaat weer lekker hier. Ga gewoon weer positief verder maar kan die Clomid niet gaan vergeten toch .
hoi meiden Mosa: fijn dat alles geregeld is nu. Ricmar: kaartje ziet er nog altijd hardstikke mooi uit Malin: niet het dak uitstijgen hè, hihi Maar: toch blijft het mooi, nu nog beetje meer stijgen.....pppppppppppffffffff.... Bo: ik zal gewoon afwachten en als je over 2 wkn nog niet ongi geworden bent voor een echo ofzo vragen, want dan moeten ze het hartje kunnen zien kloppen...... Sammie: wat ontzettend balen.....hele dikke knuf....... ben je nu wel nog ongi? Anders ff afwachten en over weekje nog eens testen. Je zei dat je heel licht streepje hebt gehad....dan zou ie dan echt donkerder moeten zijn. Kweb: nee dat mag niet.....pppppppfffffffffff...........omhoog die temperatuur!!!! Hier vanmiddag gebeld: ik ben zwanger!! twinny
jaaah twinny wat fijn meid, gefeliciteerd!!!! bo: misschien is ff afstand nemen wel goed. Ik zou denk ik als je over 2 dagen weer posi test de indicator er achteraan doen, want is idd allemaal wel erg verwarrend... ik ga ff liggen, malin ligt ook. paar drukke dagen gehad dus ff beetje bijtanken
*breekt even in met een vraagje* Mijn vriend en ik willen nu sinds mei zwanger worden. Ik was toen net 2 maanden gestopt met de pil en ik heb twee normale cyclussen gehad, namelijk 31 en 34 dagen. Daarna, onze eerste ronde, ineens een cyclus van 54 dagen. Nu werd me op een ander forum aangeraden om te gaan tempen om zeker te weten dat ik wel een eisprong heb om zo vroeg mogelijk bij de huisarts aan te kunnen kloppen mocht dat nodig zijn. Maar nu twijfel ik een beetje of ik dit zal doen of niet. Sowieso ben ik deze maand eigenlijk al te laat, ik zit namelijk al op dag 12. Verder ben ik bang dat ik er dan weer heel obsessief mee bezig ga zijn. Vorige maand kon ik namelijk nergens anders aan denken. Nu gaat het juist veel beter. Aan de andere kant, mocht ik nu wel weer een lange cyclus hebben dan is het natuurlijk handig om al zo snel mogelijk m'n temp bij te houden omdat een huisarts daar toch om gaat vragen (hoogstwaarschijnlijk). Om een lang verhaal kort te maken mijn eigenlijke vraag: hoe ervaren jullie dit? Zijn jullie er nu meer mee bezig dan anderen? En, voor de dames die uit zichzelf zijn begonnen met tempen, waarom zijn jullie dit gaan doen? Vandaag had ik overigens wat steekjes ongeveer bij m'n linkerheup dus ik hoop dat dit door een eisprong komt en ik nu weer gewoon een cyclus van rond de 30 dagen heb. Gisteren had ik volgens mij ook vruchtbaar slijm.
@Twinny; gefeliciteerd @Navalee; als je er eenmaal mee begint werkt het verslavend is mijn ervaring. Ik ben er mee begonnen omdat ik een controllfreak ben en graag mijn eigen lichaam nog beter wilde leren kennen. Inmiddels ben ik veel wjizer geworden maar ben ik beduidend meer met de wens bezig. @All; de telegraaf.nl heeft boeiend nieuws!!
Even heel snel vanaf mijn werk, wat een supernieuws!!! Van harte gefeliciteerd Twinny, ik ben heel blij voor jullie! Fijne dag verder allemaal, ik ben nog aan het werk en ga daarna uit eten met collega's. Tot morgen!
twinny gefeliciteerd!!! Bo ik kan me je twijfel voorstellen Sammie balen ...... Kweb nee niet ook jij nog een daling.. ppfff pfff blaas de temp omhoog
Wat een verschillende berichten! Tempdaling: BAH!!! Verdwijn en noooit meer terugkomen!:x Twinny, onwijs, super, dik gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van! Wij gaan je állemaal volgen... echt woar!
Sammie: Balen meis! Even afstand nemen maar. Tot snel! Bo: ik zou echt even wachten met testen nu. Je bent nog zo ver voor je NOD, kan echt nog alle kanten op... Kweb ook al een nare temp.daling. Jakkes. Twinny: Gefeliciteerd! Novalee: Ik ben toen gaan tempen om een beetje een inzicht te krijgen in mijn cyclus. Maar ik ben er niet geobsedeerd mee bezig. In februari was ik zwanger, maar FF zei dat ik geen ei had gehad, het is dus zeker niet zaligmakend! Ik probeer ook goed naar mijn lijf te luisteren, dat zegt in mijn geval soms nog meer. Ricmar: jouw kaartje is nog spannend! Mijn temp is stabiel. Vrijdag is testdag, en ik wil echt proberen niet eerder te testen! Ik hoop dat mijn gevoel het goed heeft.....
aaaaahhhhh....meiden die slecht nieuws hebben gehad de laatste dagen; KNUFFEL. En voor Twinny; GEFELICITEERD. En voor Bo; ???????????? Wat een twijfel zeg, ik kan me het heel goed voorstellen. Kan je geen bloedtest laten doen? Zelf nog twee weken wachten, daarom ben ik hier niet zo veel.
Liesben ook jou temp kaartje blijft spannend, ik heb test drang zit morgen op 12 dpo.... als temp morgen nog hoog is goii ik er wellicht een sensitest tegen aan die heb ik nog liggen laatste ronden werd ik op dag 25 ongi met een flinke tempdaling in de ochtend
Hallo Meiden... Ik ben al een tijdje actief op dit forum maar pas sinds deze cyclus aan het temperaturen, vandaar dat ik hier nog niet eerder was. En nu vind ik het me toch een partij spannend! Poeh poeh! Heel iets pietje durf ik misschien wel te hopen op goed nieuws deze maand dat komt omdat mijn temperatuur nog niet is gedaald en ik meestal al op deze dag licht bruin verlies heb (tenminste sinds mijn mk). Dus ik vraag me heel erg af hoeveel dagen voor je menstruatie gaat jullie temperatuur weer dalen (in beschouwing genomen dat het bij iedereen verschilt) Zouden jullie eens naar mijn curve willen kijken? Alvast heel erg bedankt!