Temp blijft hier wel heel stabiel zeg Ik begin nu wel nerveus te worden... Butterfly: geen idee wat het is. ZOu evt. ovulatiebloeding kunnen zijn? Even afwachten wat temp doet dan. Ricmar: He, nee hoor. Was gewoon een foutje en morgen istie weer hoger...toch? Malin: ziet er mooi uit, dat kaartje van jou
Goedemorgen meiden, Bij mij is de temp ook weer gezakt. Morgen zal ik wel ongi worden. Baal stevig, zowiezo omdat het weer niet gelukt is, maar ook omdat wij morgen naar de fa moeten en ze zullen wel niet veel doen als ik menstrueer Dus ik hoop dat als het komt morgen, dat het wat meer op het einde van de ochtend komt. Dit gebeurt meestal, maar dan zal je net zien dat het morgen losbreekt als ik nog naar de fa moet..... pfffffffffffffffffffffff Heb ff een dipje nu
Balen meid ! Toen wij naar de FA gingen, was ik ook net ongesteld en heb gewoon onderzoeken gehad hoor !
Kweb, wat balen meid! Hoop idd dat het morgen later op de dag doorzet (ook voor je eigen gevoel misschien), maar goed nieuws van Ilona. Je onderzoeken zullen dus met of zonder doorgaan. Ben benieuwd naar morgen hoor! Liesbeth, wauw!!! Dat kán haast niet missen toch? Wanneer wil je gaan testen?
Ricmar, He getsie balen zeg! Ontzettend jammer... Maar, Misscien idd een innestelling en morgen de temp weer omhoog....blaas blaas.. Liesbeth, kan bijna niet missen hoor! Denk echt dat je zwanger bent. Dat je het zo lang kan volhouden om niet te testen. Butterfly, Idd misschien ongi zonder ei (zag dat je een vmk hebt gehad, kan je cyclus weer verstoord door zijn) of je ei komt nog! djaar en MP, hebben jullie erg veel last van de bijwerking van de hormonen. Hoe lang moeten jullie deze hormonen nemen. Wat zou de volgende stap zijn? Malin, Mooi stabiel kaartje! Kweb, Echt balen van de tempdaling. Hoop voor je dat je morgen ongi vrij naar de fa kan. Kan me voorstellen dat je dat zelf prettiger vindt met de onderzoeken e.d. All, hier vanochtend 37.1. Heb dat dan ook maar bij gisteren ingevuld. Heb een beetje ongikrampjes in mijn onderbuik. Verder niets bijzonders
Grrr ongi zet nog steeds niet door... Heb wel hele erge pijn aan 1 kan van de buik en heb nog maar hooguit 3 druppels bordeaux bloed verloren... Als het morgen niet doorbreekt neem ik voor de zekerheid toch maar even contact op met de FA.
@Britt; Goed gedaan met dat kaartje van jouw, zo zou ik het ook doen denk ik. hoe lang ik nog met clomid door moet gaan weet ik niet maar ik vermoed nog lang (mits ik niet zwanger wordt). Ik heb het echt nodig om een eisprong op te wekken (althans binnen 40 dagen). De volgende stap zou iui zijn en ook daarbij heb ik clomid nodig met daarnaast pregnyl. Volgende week woensdag weet ik weer meer. @Sammie; jij maakt het toch nog even spannend hoor. Ik ben zo benieuwd naar je afspraak en de uitkomsten daarvan.
Ik hou wel van een goeie Bordeaux! haha Maar heel apart Sammie. Idd een goed idee om ff contact op te nemen, maar ik zou voor de zekerheid ook zelf ff een testje doen... Liesbeth, spannund! Ik kan zélf bijna niet wachten!!! Britt, we lopen aardig gelijk op. Ik heb ook steekjes ja. Ik hoop maar heeeel hard dat het een innesteling is. Bij mij is die rare afscheiding in elk geval over, dus wie weet...
Ow meiden, Heb volgens mij echt een baaldag vandaag…. Zit net ff in de pauze met een collega te praten natuurlijk over kinderen. Komt een andere collega er halverwege het gesprek bij en stort zich gelijk in het gesprek. Het enige dat ik zei tegen die ene collega (waar ik mee zat te praten) is dat ik er moeite mee heb als mensen die zelf geen moeite hebben hoeven doen om zwanger te raken, mij gaan vertellen dat ik er niet mee bezig moet zijn. Ik bedoel, die mensen kennen mijn situatie niet. Weten niet dat ik en vriendlief niet dagelijks klussen en dus gericht moeten klussen en dat dat de reden is dat ik ovutesten gebruik en temp om zo niet de cruciale momenten te missen maar daardoor wel extra bezig ben met zwanger worden. Die mensen kennen het gevoel niet hoe het is om er moeite voor te doen en die gaan mij dan vertellen wat ik wel en niet moet doen. Gaat zij (die collega die er later bij kwam) even tegen mij zeggen dat ik heus de enige niet ben met dat gevoel en dat de stellen die snel zwanger zijn andere zorgen hebben omdat het dan ook nog mis kan gaan bla bla bla bla, natuurlijk weet ik dat wel, maar behandel me alsjeblieft niet als een klein kind, gadverdamme !!!! Pffff, zit met tranen in mn ogen, omdat ik weer ongi ga worden en dan kan ik dat er echt niet bij hebben, bah !!! Sorry voor mijn ego bericht, maar ben ff van slag L P.s. Meiden bedankt voor je hug`s en ilona, zeker goed om te weten dat de onderzoeken dan wel doorgaan, dat scheelt alweer
@kweb; is inderdaad heel vervelend als zoiets gebeurd. En zeker in de fase waarin je je nu bevind (de wachtweken) liggen de zenuwen erg aan de oppervlakte. Ik hoop dat het snel een beetje zakt bij je en dat je eventueel met betreffende collega nog eens een praatje kan maken om uit te leggen dat je zeker begrijpt wat ze bedoeld en het daar ook nog mee eens bent, maar dat zaken soms wel kwetsend overkomen en je je daardoor erg geraakt voelt. Nogmaals ***KNUFFEL***
Ah Kweb, wat klote dat je je zo voelt. Kan me voorstellen dat je helemaal over rood gaat van zulke onnozele mensen! Denk maar zo: ze zijn niet wijzer!
Ik ga proberen uit mn hoofd te reageren ... bij voorbaat sorry als ik je vergeten ben ... Malin, wowie wat een mooi kaartje! Kweb, knuf voor jou ... waarschijnlijk bedoelt de collega het 'goed' maar is ze een beetje dom Sammie, vreemde zaak ... heb je FA al gesproken? Bo, pfffffff ... heel spannend (maar ik zeg streep = streep, al is het nog heel kwetsbaar nu en dus extra spannend) MP, knuf Maar, BLAAAAAAASSSS! Liesben, spannend meid! Ricmar, he getsie ... omhoog met die temp! Britt, ik zou denk ik ook de temp van 9u invullen ... Euhhhhhhhhhhhhhhhh ... Kweedutnimeer ...