Djaar, ik kan me voorstellen dat je er ff geen trek in had. Ik voel me ook erg ongemakkelijk met beebjes op het moment,terwijl ik normaal zo'n knuffel ben! Als je nu een thermo met ringtone zou hebben, zou het idd niet opvallen...hummzzz. Gat in de markt...? Zeehondje, ongi geworden?! Gatverdamme. Misschien ook lekkere vruchtbare grond opzoeken in France en anders idd de iui. Maar... er gáát in elk geval wat gebeuren meis, na 26 rondes. Ik gun het je zo! Sim, balen meis. Denk dat het idd verstandig is je hierbij neer te leggen en je in te stellen op een nieuwe ronde. Knuf Twinny, voor jullie ligt het idd iets anders...haha.
Zeehondje, balen.... Djaar, ik zou het even ook niet kunnen als ik op kraamvisite was. All, morgen gaat het gebeuren. Eindelijk. Ik wil zo graag verder! Francofielen! (zei degene die er net geweest is
@ Blackeyedgirl, goed dat je toch plannen hebt om naar de HA. Met 2 tempkaartjes kunnen ze al goed wat zien hoe je cyclussen gaan. Ik had op elke eierstok meer dan 10/15 cystes zitten. @ Sim, het kan nog meid.. Hoop houden!!! @ Butterfly, waar is je kaartje? @ Djaar, spannend spannend spannend! Ik snap je gevoel trouwens wel dat je het kindje niet vast wilde houden. Ik moest een paar maanden terug ook 'verplicht' een kindje vast houden want ja hun weten niets van ons en het is dan wel erg raar om nee te zeggen. Maar pff rare gevoelens hoor. @ Sheann, je bent een schat invallen voor Mosa hehe. Ik krijg mijn eisprong later omdat ik Clomid slik. Ik had hem vorige x op dag 18 en die keer daarvoor op dag 17 of 18. Nu dus weer op of 17 of 18 dat is nog ff afwachten .. @ Zeehondje, nee he dikke knuffel voor jou.. @ Loe, heel veeel sterkte morgen. Knuffel!! . Ik heb geen idee of ik nu een eisprong gehad heb.. Deze keer een moeilijk temp kaartje! En mijn baarmoedermond staat NOG stééds open. Heb geen zin meer in sex dus je zou zeggen dat de eisprong geweest is. Maar ik vind me kaartje zo onduidelijk. Mijn gevoel zeg wel dat gisteren mijn eisprong geweest is. Ik voel ook niets meer bij me linker eierstok. Vorige x dacht ik de eisprong gevoelt te hebben maar nu deze keer helemaal niks. Wachten temp van morgen wel weer af . Bekijk bijlage 4141
Loe, in gedachten hou ik morgen je hand vast en knuffel je daarna heeeeel hard! (maar wel lief hoor...) Hoe laat moet je?
hej meiden, sorry meiden dat ik steeds niks van me laat horen. maar word helemaal gek van me lichaam. afgelopen 2 weken zat ik met een ei die steeds maar niet wou springen. pff maar gister hopelijk toch gebeurd! heb vanmorgen alle angst opzij gezet en de gyn gebeld zat er al een jaar tegen aan te hikken. maar heb het gedaan en ben erg trots op mezelf! dus nu weer wat rust in me hoofd dus lukt het niet deze maand dan hebben we volgende maand de gyn nog! xxx sky
@ Sim, de eerste ronde had ik hem ook rond dag 11 a 12.. Toen heb ik ook niet goed getempt. Dus weet niet hoe hoog die is geweest. Maar hij ging pas echt naar 37.0, 4 dagen voor NOD. @ MP, als je op mijn banner klikt, ga je volgens mij naar mijn temp kaartje ! En voor jou ook spannend wanneer je ei komt.. of is geweest !! @ Zeehondje, ow balen meid
Loe: Heel veel sterkte morgen. MP: Ik denk ook dat je eitje vandaag of gisteren is geweest. We zullen het morgen zien. Sky: Wat goed zeg dat je eindelijk hebt gebeld.
Sky; super knap dat je toch durfde om te bellen. Het is toch een hele stap. Nu misschien maar hopen dat de afspraak niet door hoeft te gaan!
Het lijkt me wel heel spannend en eng hoor Loe. Hoe ben je er onder? Ik snap dat je snel weer door wil, maar een curretage is niet niks lijkt mij? Heel veel sterkte meid, ik denk aan je.
thanx meiden. voel me echt opgelucht nov 2006 gestopt met de pil 30 april 07 1,5 dag bruine afscheiding 24 aug 07 ong 1 okt 07 ong 8 nov 07 ong 13 feb 08 ong 17 mrt 1,5 dag bruine afscheiding 19 ap 08 ong 29 mei 08 ong 24 juli 08 ong 28 okt 08 ong 7 feb 09 ong 21 mrt 09 ong 27 april 09 ong 7 juni 09 ong dit waren de afgelopen jaren mijn cyclussen word je niet zo vrolijk van! xxx sky
@ Butterfly, het lijkt erop dat je nog geen eisprong gehad heb... Ben benieuwd. @ Sky, goed dat je hebt gebeld . Lijkt wel wat op pco als ik zo die lange cyclussen er tussen zie.. Ben nu al benieuwd naar mijn temp van morgen .
Zeehondje, ja ik vind het eng, maar ik heb meerdere ok's gehad, dus dat op zich vind ik niet zo eng. Mar wel de risico's op verklevingen door de curretage. DAAR ben ik echt onzettend bang voor, omdat ik aanleg heb voor littekenvorming. Dus ik hoop morgen de dokter nog te zien, die ik wil smeken het voorzichtig te doen. Eerst maar eens zien dat ik de dokter nog tref, vaak zeggen ze wel wat, maar komt er weinig van op zo'n afdeling..... Ik ben 34 en ik heb het idee dat mijn 'tijd' opraakt.......daarom wil ik zo graag verder. 1 kindje zouden wij reuze blij mee zijn, we hebben nooit gesproken over meerdere kindjes. Maar de eerste poging tot zwangerschap heeft dus nagenoeg een jaar geduurd. Ik weet dat velen van ons nog veeeeeeeel langer moeten wachten. Punt is dat de fert.arts ons ook niet wil helpen. En vaak zie je wel dat meiden medicijnen krijgen of iui. Bij ons weigert ze en ze wil NOG een jaar aanzien, dus 2 jaar in totaal. Dan ben ik dus ruim 35, eer ze iets wil gaan doen. DAn heb je weer veel meer risico's enzovoort. Vind het eigenlijk heel gemeen, en dat ga ik haar begin augustus ook melden. Kan me niet schelen wat ze ervan vindt (zeg ik heel stoer op dit moment). Maar ik vind het te gek voor woorden. Dus zeehondje.........sorry voor mijn lange verhaal maar dat is wat er allemaal in mijn hoofd spookt........... Tot snel allemaal!!
@ Zeehondje, heel veel sterkte morgen ! @ MP, ik denk zelf van wel, want ik heb hem gevoeld.. dus we zullen het zien aan mijn temp.. Ik ben zelf ook zeer benieuwd. En hij moet nu wel komen want ik ga vrijdag op vakantie met mijn moeder voor een weekje, en mijn mannetje gaat niet mee ! Dus we zijn nu wel flink aan de klus hihi !! Heb ook weer ff gecheckt op FF, als k morgen 37 invul staat mijn ei op dag 12, en ook als ik morgen 36.9 ikvul en vrijdag 37 blijft mijn ei op dag 12 staan. Dus we zullen zien morgen of vrijdag
@ Loe, echt voor jezelf opkomen hoor. Vind het verschrikkelijk hoe sommige gyn/fa er zo luchtig mee omgaan zeg, het is jullie leven. En als ze je kunnen helpen dan zouden ze dat gewoon moeten doen. @ Butterfly, nou ik wacht met je mee hoor wat je temperatuur gaat doen .