Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ik heb t op proef...volgens mij een maand gratis ofzo....anders zou ik t ook niet doen....:D

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hoi hoi,

vanmorge vroeg uit bed, om mn mannetje zn zaadjes te laten onderzoeken en bij mij nog ff bloed geprikt.
    ben benieuwd. denk dat het zaad wel goed is van mijn man, altans dat hoop ik. je weet nooit natuurlijk.
    en dan maar zien.
    zit inmiddels aan de pillen. voor ik aan de clomid mag. nog 6 dagen en dan kijken of ik ongie wordt. zoniet nog ff een testje er tegen aan wagen en anders clomid starten.
    zo raar allemaal.
    en heb echt het gevoel dat mn onderbuik groeit. kan er niks aan doen.
    ben erg veel misselijk sinds een week. maar vorige week zei de test toch echt dat ik niet zwanger was. dus we zullen moeten wachten.

iedereen fijne dag.
    wij gaan ff naar het strand.

tot vanavond!!

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh Bubs, wat een spannende tijd voor jou en wat frusti, die tegengestelde gevoelens/test!
    Hou nog ff vol!

Djaar, ik ga gewoon je positieve zwtest missen strax! Huil!
    Ik gun het je zoooo onwijs hard, dat ik baal als een stekker dat ik strax in Frankrijk zit en Djaar'dinnetje niet gelijk kan feliciteren...

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    #26924 Butterfly26, 16 jul 2009
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
    @ Bubs, dat klinkt wel hoopvol ! Ik hoop dat je snel een posi test in handen hebt, en voor Djaar hetzelfde ;) ! En bubs ik duim voor een goede uitslag van je mannetje zijn zaadjes :)

Ik ga zelf morgen ook met vakantie, neem wel een laptop mee als het goed is, dus kom af en toe ff checken ;)

Liefs :)

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Voor de meiden die op vakantie gaan, ik ben er echt nog wel als jullie terugkomen hoor. En mocht het een positieve test worden dan horen jullie me in Frankrijk nog wel gillen hoor !!!

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
  7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik verveel me en wil naar huis. eenmaal daar aangekomen dan ga ik slapen !!!

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bubsie; spannend hoor, afwachten of de zwemmers van je mannetje goed zijn?!
    En die tegenstelde gevoelens, da's balen. Ik ben zo iemand die nog denkt dat ze misschien toch wel zwanger is, terwijl de ongi al is begonnen, haha.

Zelf helaas gee goed nieuws. Twee cystes ontstaan (32 en 48 mm). mag dus geen hormonen spuiten en krijg deze ronde dus ook nog geen iui. Maar wij gaan ook lekker op vakantie over een week en dan zit ik in m'n vruchtbare dagen, dus wie weet brengt een weekje rust wel iets positiefs naar voren.
    Duimen jullie voor me???

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Zeehondje; dat is balen zeg. Natuurlijk duim ik voor je. Probeer te genieten van de vakantie!!

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Djaar, wowie wat een mooie stijging en heerlijk dat er twee eitjes gesprongen zijn + mooie BM!

MP, ik had ook vaak van die rare schommelingen rond mn ei ...

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  13. MyPrecious

@ Salapio, toen je zwanger was maart 2007 stond je baarmoedermond ook lang open! Geeft mij wel hoop want de mijne staat nu ook al lang open.
    Hopelijk heb ik nu gewoon een top ei en wacht ie daarom met springen ofzo. :p

14. MyPrecious

Bedankt voor het plaatsen van je temp kaartjes pagina trouwens!! Doet me goed :D .

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn :D

16. Loe

Loe Niet meer actief

Het liep een uur uit toen ik voor ok in zo'n kamer lag te wachten........gelukkig heb ik het nu achter de rug. Heb nog 1 zin tegen de arts kunnen melden en heb gevraagd of ie voorzichtig wilde doen. Hopelijk heeft hij dat gedaan, meer dan dat kon ikniet meer doen. Ik heb enorme krampen van die cytotec gehad en nog. Jemig, wat een spul. Bloedverlies valt mee, maar de kruidvat eigen merk is even te weinig. Het bloedverlies wisselt wel enorm. Nu al. Maar de krampen zijn er nog wel. 'gelukkig' lag er naast mij op de 2 persoonskamer een meidje met exact hetzelfde verhaal. Daar hebben ze wel goed aan gedaan om ons op 1 kamer te leggen.

Nu.......ben zo 'blij' dat ik het gehad heb. Nu kunnen we verder. Zo is tenminste mijn gevoel.
    morgen moet ik nog zelf een afspraak maken voor controle.

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    fijn Loe dat het voorbij is. Prettig dat je samen lag met een "lotgenootje", dat is wel zo prettig lijkt me......

En nu wel nog ff uitrusten en je zelf wat tijd gunnen om het plekkie te geven......

twinny

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @MP; wat vervelend dat je kaartje niet duidelijk wordt. klopt het wel met je gevoel en of testen? Een troost mijn kaartje is ook niet zo geweldig tot op heden. Het is echt door de echo en het gevoel dat ik zeker weet dat beide eitjes woensdag gesprongen zijn.

@Salapio; wat ben jij lief zeg!!

@Loe; gelukkig het ergste heb je denk ik achter de rug. Nu nog wat uitwerkingen en dan kunnen jullie weer vol goede moed verder. Ik denk aan je en hoop dat het snel weer mag lukken.

@All; mijn kaartje is zoals gezegd niet zo geweldig als de vorige keer maar het lijkt wel of de hele cyclus al anders verloopt (misschien een goed teken). Vandaag even de gyn bellen om hem te vregan of de afspraak van 31 juli niet naar voren gehaald moet worden. Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet moet gaan spuiten. Hopelijk ben ik zwanger en hoeft het dus geeneens een vraag te zijn.

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge mEIden!

Djaar, je kaartje is prachtig! Kan idd een goed teken zijn dat ie anders is als vorige keren...;)

Loe, meis. Fijn dat je het achter de rug hebt. Tis heel wat hoor.
    Nu rustig bijkomen en alles ff op je af laten komen en idd proberen het een plekje te geven. Knuf!

Ik ga er gauw vandoor!
    Om 09.00 uur sollicitatiegesprek, volgende om 10.00 uur en dan nog 1 om 13.00 uur.

Duimen jullie voor me?

Zoenies!

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loe: Wat fijn dat het nu achter de rug is. Heel veel sterkte met er bovenop komen.

Zeehondje: Dat is iets minder nieuws. En jij ook al op vakantie tijdens je vruchtbare dagen. Ik zal zeker voor je duimen.

MP: Kom op eitje spring! Volg nou het goede voorbeeld van Djaar en Butterfly :p

Maar: Heeel veel succes vandaag bij je sollicitaties.

Deel Deze Pagina