Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Maar; ik ben al begonnen met duimen voordat je de vraag stelde hihihi. Heel veel suc6 vandaag!!

@Shean; knuffel voor jou omdat je met ons meeleeft!!

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ MP, Wat k*t dat je temp gezakt is :(, hopelijk gaat hij snel nog omhoog! Zal even voor je blazen *PFFFFF* !!

@ Loe, fijn dat het voorbij is meid !

@ Maar, heeel veeel succes met gesprekken, ik duim !!

@ Djaar, mooi kaartje meid :)

Hier is temp gestegen naar 37.1
    Gisteren had ik toen ik in de bios zat een felle steek. Misschien een goede steek ;)

Nou zometeen mijn tassen pakken, want dan begint de vakantie (met het heerlijke weer van vandaag !!)

Liefs

3. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Djaar: Thanx :p

Butterfly: Wat is je temp? Ow ik zie het al, je hebt het net aangepast. Ben een beetje ongeduldig.

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Haha ja klopt, stuurde eerst een berichtje en dan kaartje aanpassen ;)

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Butterfly: Veel plezier op vakantie. Wat een weer he, ik werd gewoon wakker van de onweer terwijl ik met oordopjes sliep. Niet normaal hoe hard dat was.

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Butterfly; fijne vakantie!! Hopelijk komt het helemaal goed met het weer voor je. En ook een mooie temp voor jou vandaag. Hopelijk betekend die steek van gisteren veel goeds!!

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dat zijn flinke klappen geweest dan ! Hier geen onweer. Alleen regen. Ben benieuwd hoe het beneden in het land is. Daar gaan we heen namelijk ;)

Dank je wel Djaar !

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    In het Limburgse is het inmiddels opgeklaard dus kom maar met een gerust hart naar beneden hahaha
    Zoals gezegd je mag ook bij ons op de camping!!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Djaar, wat super lief :) !
    Wij gaan naar de kempervennen, dus wel iets van limburg af ;)
    Hopen dat het daar ook mooi is!

@ Sammie, wat goed zeg, zo'n posi test !! En nu klussen maar he ;)

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sammie; klusserdeklus!!!

@butterfly; dat is toch in valkenswaard? Dan zit je maar een half uur van mij vandaan!! Hier lijkt de lucht zelfs blauw te worden!!

12. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hihi, ik heb geen idee.. Zou idd heel goed kunnen :) !
    De plaats is Westerhoven..

Liefs

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    butterfly, heel veel plezier. daar zijn wij paar weken geleden ook geweest en hebben het erg leuk gehad! en valkenswaard is er 4 km vandaan hebben we aangefietst.
    fijne vakantie!

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Loe, Idd gelukkig heb je het nu achter de rug. Neem je tijd meis om bij te komen en het een plekje te geven. Echt mooi dat ze je bij een lotgenootje op de kamer ingedeeld hadden. Dat noem ik echt respect dat ze dat gedaan hebben :) .

@ Djaar, ik zie ook echt wel een eisprong op jou kaartje op woensdag. Vorige x was je kaartje zooo mooi en is het uitgelopen op een ongie, nu gaan we gewoon voor een lagere temp en straks een innestelling en dan een top kaartje ;) . Duim ik voor hoor!

@ Butterfly, jeee wat een mooi kaartje gaat het worden!! Veel plezier op vakantie.

@ Sammie, heee goed klusschema!! Kijk die wilde ik ook aanhouden, maar ging weer niet zoals gepland. Veel klusplezier vandaag!! :D

.

Jaa jaa. Ik heb gisteren mijn eisprong gevoeld!! 3 kwartier na het klussen een felle steek. Aan de rechter kant waar ik ook steeds dat gespannen gevoel had. Ben er echt zeker van dat dat mijn eisprong was. Haha we lagen nog te praten in bed en ik ineens "auw" en mijn vriend reageert nergens op, nou leuk die interesse ;) . Dus ik zei 'als mijn temperatuur morgen omhoog is heb ik mijn eisprong net gevoeld!' en ja hoor temp omhoog. Pff ik was zo bang dat ik mijn lichaam niet kon vertrouwen. Maar wat wil je ook als die je bijna een jaar lang teleursteld. Weet nu dat ik geduld moet houden ;) . Ohja hier me kaartje!

Bekijk bijlage 4450

15. Loe

Loe Niet meer actief

MP, gefeliciteerd met je gevoelde ei! :)

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Eitje van MP: Goedzo, je hebt goed geluisterd :)

17. MyPrecious

Dankjewel meiden! :D

18. MyPrecious

@ Sheann, haha is het je nog niet opgevallen dat jullie boy in je ticker een roze strikje op ze koppie heeft?

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    MP: Haha nee dat was me niet opgevallen. Even kijken of ik dat kan veranderen.
    *edit: Nee, ze hebben geen baby zonder strikje. Alleen een hele donkere of eentje in een blaadje.

20. MyPrecious

Aaah jammer :p het viel me ineens op.
    Nja ik dacht ik neem een banner met een beeb er op :D. Een meisje omdat ik een vrouw ben en een beeb omdat 3x beebsrecht hoort te zijn :p . Hopelijk gaat ie me geluk brengen ;) haha.

Deel Deze Pagina