Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @MP; en nu zitten wij samen op het wachtbankje!!

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Djaar, ja idd!! Met 1 dag verschil :D spannend. Hopelijk een babyboom hier deze maand ;) .

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Update van solliciatie-Maar!

1e gesprek: leuk
    2e gesprek: bleh
    3e gesprek: vlieg ik nu heen!

Doei!

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Djaar en MP: veel succes op de wachtbank, begin nu al te duimen voor jullie......

Maar: succes met je sollicitaties, duim nog ff voor de laatste waar je nu zit, hihi......

Alle andere natuurlijk ook weer heel veel succes ........

Hier temp. lekker laag en zal nog wel een tijdje aanhobbelen.......

twinny

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ maar, hahaha ! Nou succes met de laatste :)

@ MP, we duimen voor een babyboom !!

Laatste up-date hier, heb geen laptop om mee te nemen :( deze blijft thuis. Dus hopen op een soort van internetcafe.. Anders word het een week afkicken voor mij !!!
    Nou, totzover, tot over een week meid !!!!

Liefs butterfly

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Tis echt pruimentijd hier!:$
    Iedereen al op vacances?:(

Laatste gesprek gehad en ging erg goed en kon direct beginnen.
    Ware het niet dat ik er zelf geen goed gevoel bij heb.....!:)

Functie was super leuk, alleen die 2 (vrouwelijke) collega's...bleh!
    Overdreven vriendelijk, maar ondertussen. Wordt m dus niet.

Ik ga gokken op gesprek 1 ;), met het risico strax niet op een 2e gesprek te mogen komen en helemaal nix over te houden... maar goed. Komt ook wel weer wat anders dan.

Maar..... eerst op vakantie!:D:D:D

Skatjes, ik wens jullie allemaal een vruchtbaarheid, liefde, gezondheid en zonnestraaltjes en tot over 2 weken!

Zoenies!!!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Kwam jullie even een goed weekend wensen

Groetjes

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Maar: Als je dit nog leest, heel veel plezier op vakantie.

Ricamar: Mooie tempstijging en jij ook een fijn weekend.

9. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja beter dan vorige maand, helaas deze maand dus geen kans op roze, maar oke misschien in aug

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    MP: Ze hebben de site van Lilypie helemaal veranderd en kijk... geen strikjes meer. Nu is het zeker geen meisje meer.
    Ook toevallig.

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, gelukkig heb je het achter de rug. Vervelend dat het zo uitliep en gehaast leek te gaan. Wel prettig dat je samen met een lotgenoot op een kamer lag. Hopelijk heb je nu minder last van krampen ed. Knuf

DJAAR, prima kaartje toch ... en idd wie weet is het een goed teken :D

MAAR, hoe waren de sollicitaties? Ga ik vast zo lezen ;) ... Hehe goeie update! Duim voor de eerste en fijne vakantie, plezier met de rammelende tentstokken :D

BUTTERFLy, fijne vakantie!

SAMMIE, jeuj! Eitje cominup :D

MP, suuuuuperrrrrr! En fijn dat je kunt vertrouwen op je lichaam/gevoel!

RICMAR, fijn weekend ook voor jou meis. Hoe gaat het met je?

SHEANN, mooi knulletje hoor (en veel jongentjes willen ook graag een strikje in :D)

12. MyPrecious

@ Maar, goed dat je toch zelf nog een beslissing maakt wanneer het je niets lijkt. Duim voor je dat gesprek 1 veel goeds brengt ;) . Fijne vakantie meid!

@ Sheann, hahhaa mijn gebeden zijn verhoord ;) lol.

@ Salapio, Idd toch erg fijn. Ik was al veeel te bang weer dat Clomid niet aansloeg ofzo haha. Het eitje had een dag langer nodig en ik zit gelijk in de stress :p .

@ Sheann, & Salapio, hoe gaat het met jullie zwangerschap?

Ik denk dat het hier straks wel rustig gaat zijn zeg iedereen gaat op vakantie, wij gaan dit jaar niet op vakantie.
    Zijn er meer die thuis blijven?

Mijn temp was weer 36.6 hopelijk een goed teken :) . 1e keer zakte die 0.1 2 dpo en 2e keer ging ie 0.1 omhoog 2dpo en nu blijft ie dus gelijk 2dpo. Nu zegt het nog niks, maar is wel goed voor het hoop-gevoel :p .

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    MP: Met de kleine is alles goed. Ik krijg wel snel last van mijn rug maar dan heb ik weer teveel gedaan.
    Wij blijven ook thuis dit jaar :( We hebben net een huis gekocht dus dan maar een jaartje thuis blijven. Vind het niks aan want iedereen gaat alleen maar weg.
    Ga jij nog wel wat leuks doen tijdens je vakantie?

14. MyPrecious

@ Sheann, irritant is dat wanneer je dan zo'n last van je rug krijgt. Rustig aan doen dus! Is je zusje ook zwanger? Lees net je onderschrift toevallig. Ik vind dat een huis kunnen kopen het ook wel goed maakt als je daarom een jaar niet op vakantie kunt trouwens. En dan kun je nog genoeg dingetjes doen, toch :p .
    Wij vermaken ons wel, we hebben nog geen plannen verder. Vorig jaar zijn we ook niet op vakantie geweest maar we hebben wel echt topweken gehad, heel gezellig met vrienden van alles gedaan tot in de vroege uurtjes hah a. Daar kijk ik toch wel weer naar uit en hopelijk de laatste keer dat het kàn.

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    MP: Ja ik mag niet klagen want ik ben druk bezig in mijn nieuwe huisje en we gaan volgende week verhuizen.

Mijn zusje is 4 maanden zwanger dus dat is erg leuk dat we samen zwanger kunnen zijn.

Tot in de late uurtjes klinkt ook goed. Neem het er nog maar van, nu kan het nog :)

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    @ salapio Met mij gaat het goed, wilde eigenlijk niet tempen deze ronde , maar ei kwam er aan en ik dacht ga het toch doen, heb ik ook een lijstje van een normale cyclus zonder kans op bevruchting en an kan ik dat vergelijken, ook probeer ik op te letten wat ik nu allemaal voel in een normale ronde, dus wat zeker niks met zwanger zijn te maken heeft, nou de pijnlijke liezen de witte afscheiding, en de pijnlijke boobs zijn er al(1 dag na ei)
    morgen zal ik wel een kriuis krijgen.

verder geniet ik van de rust en genieten we van elkaar..:p

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Djaar, MP en Sammie...mooie ei-sprongen. Kom snel bij jullie op de wachtbank zitten.

Djaar, 2 eitjes joehoeee..

Loe, fijn dat het goed gegaan is. Ik zou ook naar een ander ziekenhuis gaan.

Salapio, Mooie echo hoor. Echt al een kleine dreumes.

Sheann, Leuk zeg dat jullie samen zwanger zijn. Mijn zus heeft half augustus de 20 weken echo. Ik hoop dat ik dan ook zwanger ben. Zou het ook echt super vinden als we tegelijkertijd zwanger zijn.

Ricmar, klussen jullie wel of hebben jullie cht rust deze ronde?

All, Hier alles goed. Was even lekker in frankrijk (5 dgn weggeweest). Helaas nog niet mijn ei gehad. Zal morgen even alles invullen.

Groetjes Britt

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    britt mannetje is volledig onvruchtbaar ivm azoospermie dus we klussen voor de fun , maar zonder resultaat, donor is op vakantie

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    SHEANN, balen niet op vakantie ... hoewel een beetje aanrommelen thuis ook wel lekker is. Heb je niet een leuk meertje oid in de buurt? Wat super dat je gelijk zwanger bent met je zusje! Ik zou zooooo graag gelijk zwanger zijn met mn grote zus, maar dat gaat ben ik bang niet gebeuren (onverklaard onvruchtbaar na de eerste).

MP, hopelijk ben je over een week of 2 veel te moe, misselijk (met mate natuurlijk) om tot de late uurtjes door te gaan ... en is alcohol een no-no :D (hier is het al weer de derde zomer op rij dat ik alcoholvrij door het leven ga ... 1 = zwanger Mirre, 2 = borstvoeding, 3 = zwanger Fnukje)

RICMAR, fijn dat jullie van elkaar + rust genieten! Hopelijk doet de rust veel goed en is het volgende ronde gewoon raak!

BRITT, lekker zo'n minivakantie :D

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Britt: Oh dat zou heerlijk zijn als je dan zwanger zou kunnen zijn. Kan je ook lekker alle spullen overnemen van je zus.

Salapio: Er is een meertje bij ons in de buurt. Als het mooi weer is dan zijn wij er zeker te vinden maar met dit weer... blergh

Ricmar: Klussen voor de fun is dubbel zo leuk :)

Deel Deze Pagina