Mooi kaartje Djaar! Lekker duidelijk ook! Doe mij er zoeen :-D Ik duim voor je dat het dit keer raak is! Bedankt voor je reactie!
bijna al mijn kaartjes zijn prachtig en worden telkens door velen als zwangerkaartjes beschouwd. Alleen wil het toch niet lukken. Maar je mag van mij zeker zo'n kaartje hebben hoor. Dat gun ik iedereen. Maar nog meer hoop ik dat we snel zwanger zijn.
frustrerend lijkt me dat! ik heb eigenlijk een supernette cyclus maar ja, dat geeft dus ook geen resultaat...
Mijn cyclus was dus erg lang en met clomid 100 mg is ie dus redelijk stabiel en heb ik een eisprong tussen dag 16 en 20. Hopelijk is jou cyclus snel weer op orde!
hoi meiden Loutjelou: ik zie inderdaad nog geen eisprong, hopelijk komt ie vlug en gewoon maar blijven door klussen....... Djaar: ziet er mooi uit, toch hoop blijven houden, ik duim in iedergeval..... Butterfly: en hoe was ie bij jou vandaag? MP: hoe gaat ie, al beetje uit je dippie? Hopelijk heb jij vandaag ook een mooie temp......... hier alles nog rustig, zou je zien dat het zo valt dat ik midden in de vakantie ongi ga worden en dan alsnog niet kan opstarten twinny
Bekijk bijlage 5233 Goedemorgen! * Zwaait naar iedereen! * Djaar en butterfly, mooie kaartjes! MP, wat deed jouw temp vandaag?! Twinny, balen dat je nog geen ei hebt gevonden!
@ Djaar & Sammie, jullie hebben ook mooie kaartjes zeggen. Gaat het hier een baby-boom worden deze maand Als ik in de ochtend wakker word, heb ik me toch een pijn in mijn boobs. Moet dan echt mijn bh aandoen anders gaat het gewoon niet ! En in de avond heb ik veel last van maagzuur en ben ik misselijk. Niet elke avond even erg ! Hopelijk is het een goed teken Hebben jullie al kwaaltjes??
Jeeeeee, ik heb een kruis gekregen, eindelijk . FF maakt er een stippellijn van, omdat mijn ovutesten negatief waren. En ikzelf twijfel nog een beetje, omdat ik normaal gesproken nu al een hogere temp zou moeten hebben: normaal gesproken op 3DPO 37.0/37.1 en nu nog maar 36.9. Ben nog een klein beetje bang dat de temp ietsje hoger is door stress ofzoiets en dat ik helemaal nog geen ei heb gehad. Maar de grafiek laat wel een stijging zien, dus we wachten het maar af.
Ik ga zaterdag 1 augustus testen, mijn NOD. Want dan ontmoeten onze moeders elkaar voor het eerst bij ons thuis en dat lijkt me dan zo geweldig om een positieve test als cadeautje voor ze in te pakken . En jullie?
Tijgertje, Gefeliciteerd!!Wat een nare bevalling. Maar inderdaad wat je er voor terug krijgt is zo mooi. Hier eindelijk weer een positieve ovutest. Ik heb gisteren avond geklust nu hoorde ik van iemand dat het beter is om om de dag te klussen. Zouden jullie nu pas morgen weer klussen of de komende dagen toch elke dag? Ik ga zo mijn zoontje op bed leggen en kom dan even reageren!
Onze fertiliteitarts zegt altijd, als de ovulatietest positief is om 3 dagen achter elkaar gemeenschap te hebben, zodat er genoeg zaad aanwezig is op het moment dat de ei springt.
@kwaaltjes; nee die heb ik nog niet echt en ik doe mijn best om niet bij ieder piepje of kraakje hoop te hebben. @testen; dat doe ik volgende week dinsdag want dan ga ik ook naar de gyn voor een gesprekje over wel of niet spuiten en uitslag van 2e zaadonderzoek. Ik zit dan op 13 dpo dus dan zou het moeten kunnen.
Oh nog even snel een vraagje en dan moet hij echt naar bed. We hebben vanavond een etentje bij vrienden. Nu heb ik gezegd dat we geen alcohol moeten drinken, maar is dat overdreven?
@Britt; volgens mij kun je best alcohol drinken als je nog niet zwanger bent hoor en als je in de wachtweken zit drink dan gewoon met mate (overigens altijd verstandig)