Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Twinny: met mijn knulletje gaat het goed. Hij is de laatste tijd erg actief en ik voel hem dagelijks schoppen. Hij reageert ook op de warmte van mijn hand als ik hem op mijn buik leg, zo leuk is dat :p

Djaar: 14 dpo is idd netjes. Op je vorige temp kaartje was je LF 12/13 dus vandaar dat ik dacht dat je een kortere LF had.

Butterfly: Volgens mij zit je dinsdag al op 16 dpo dus dan kan je zeker testen.

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja dat zit ik op 16 DPO, dus dan zou ik 3 weken en 6 dagen zwanger zijn. Dus dan moet ik wel kunnen testen .. Ik vind het zo spannend.. Weten jullie misschien een speciale manier om hem te verrassen ermee? Wil in de avond lekker uit eten, en dan of daarna een kado geven met de hint, wij zijn zwanger :), ow ja een boek is geen oplossing, hij houd niet van lezen ....

Liefs !

3. Loe

Loe Niet meer actief

Wat een mooie kaartjes hier zeg. Leuk dat jullie ook allemaal samen op de wachtbank zitten, wel zo gezellig.

Ik ben maar weer begonnen met bijhouden van de temp, hij is nog wel verhoogd, 37.0 is mijn normale temp voor de eisprong. Ik ga maar gestaag door.........
    Geen bloedverlies hier meer, behalve de avond van de curretage zelf. Daarna dus niets meer. Wel heerlijk, maar na alle folders had ik toch wel gerekend op meer bloedverlies....t zal wel goed zijn.

tot later!

4. Loe

Loe Niet meer actief

Sammie........ik ben ook maar lid geworden. Kunnen jullie er nog eentje bij gebruiken?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Natuurlijk :D iedereen is welkom :D

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Butterfly: Ik heb mijn vriend toentertijd een speen gegeven met I love Papa erop. En anders kan je de positieve test inpakken en aan hem geven.

Loe: Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt. Heb je nog een keer een test gedaan om te kijken of er geen HCG meer in je lichaam zit?

7. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi Sheann, fijn dat alles zo goed met je gaat.
    Ja, ik heb vrijdag of zaterdag een test gedaan en die streep was nog steeds donker, de teststreep dus. Kwam ook direct opzetten bij het inlopen van de test........ De streep leek wel ietsje lichter dan voorheen. Mijn vriend heeft toen eens even op internet rondgeplozen en las dat het tien dagen tot drie weken duurt eer het hcg geheel uit je lichaam is? Hoop dus dat dat klopt. Zaterdag of zondag wil ik nog een testje doen. Moet de streep echt al een stuk lichter zijn........

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loe: Ik kan me voorstellen dat de tweede streep toen nog te zien was. Ik zou als ik jou was volgende week zaterdag pas weer testen dan heb je eerder kans dat hij negatief is. Zoals je vriend zegt, het kan best een tijdje duren.

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

:D het was toch 3x is beebsrecht?

Naja mijn kaartje gaat de verkeerde kant op en gaat lijken op de vorige ronde en die ronde daarvoor. :( Vind dit niet leuk meer :(

Bekijk bijlage 5430

Gisteren avond was mijn temp 37.6 terwijl die normaal 's avonds na ei tussen 36.8 en 37.1 zit. Toen kreeg ik echt een goed gevoel. Maar na die temp van vanmorgen... Snik snik.

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    MP: Vind je kaartje er nog goed uit zien hoor. Je temp is maar 0,1 gezakt. Kom op, een beetje positive thinking.

11. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @MP; je zit nog niet onder de rode lijn of zelfs heel dichtbij. Hou moed!! En ja ik weet hoe moeilijk dit is, net als velen hier. Maar wij steunen iedereen!!!!

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    He meiden,

Wilde even wat vragen;
    Heb deze nacht érg slecht geslapen; constant tussen wakker en slaap in, woelen, dus alles bij elkaar misschien 4 uurtjes slaap.
    Is het echt zo dat je temp daardoor anders kan zijn?
    Heeft toch wel een grote duik gemaakt...
    --> zie m'n kaartje. Mijn luteale fase is normaal zeker 14 dagen of langer of moet ik toch bang zijn dat ik ongesteld zal worden?

Liefs en alvast bedankt hoor!

13. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ theLady, volgens mij moet je 4 uur slapen voor je goeie temp.
    Ik slaap al een paar nachten erg slecht (maak wel genoeg uurtjes), ben ook constant wakker, en kom zeer slecht in slaap!
    Aan je kaartje te zien, denk ik dat je ongi gaat worden, en misschien is het wel een innestellings dip?!
    Heb je ongi klachten?

@ Sheann, dank je voor je leuke idee. Ik ga denk ik idd, de test & de speen inpakken samen. Maar eerst maar eens even afwachten of ik wel of niet ongi word ;)

@ MP, hou moed meid !! Nog niet opgeven.. Geen bloed= geeft heel veel moed.

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik slaap normaal altijd heel goed, dus misschien is het voor mij een teken. En misschien voor jou ook wel ;)

Ook heb ik nooit echt zere borsten, maar nu zijn ze hard en vol.. en *auw* !!

Denk idd, dat als je temp morgen omhoog gaat, dat je er een testje tegen aan kunt gooien.
    Spannend hoor!
    Ik duim voor je meid :) x

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Haha idd *auw*, soms denk ik dat er wat kapot gaat daarbinnen.
    Ik slaap normaal dus ook goed, word nergens wakker van.

Voor jou dus nog 6 daagjes... spannend! Zal ook voor je duimen, net zoals voor alle andere meiden die hier zitten te "wachten".
    Denk dat ik hier maar ff blijf hangen als het goed is... lijkt wel gezellig :)

Liefs

16. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Tuurlijk mag je blijven hangen, gezellig juist :) !
    Gaan we met ze alle nagels bijten voor de laatste daagjes.. Pff !!

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Idd :D ik ga pas testen enkele dagen na NOD hoor als het nodig zou zijn... wil niet testen en dan een uur later ongi worden.
    Kan me best wel houden van testen eigenlijk, gewoon geen in huis halen.
    Jij was al eventjes zwanger zie ik? Balen dat het fout is gegaan...
    Had je't toen verwacht dat het raak was door dingen die je voelde ofzo?

liefs

18. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Mijn temp is weer 0.1 gestegen, nu weet ik helemaal zeker dat ei is geweest. Zit nu op 37.0. Nog steeds niet heel hoog voor mijn doen, maar misschien is dat juist wel een goed teken ;)? Ik word ook nooit zo blij van 37.3, man, dan kook ik weg, net of ik opvliegers heb! Dus een bescheiden 37.0 vind ik best :D.

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Oja die opvliegers... vervelend he! Voel me dan ook precies zo'n oud dametje, érg aantrekkelijk. :)

20. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Oh, scheid uit! Vreselijk! De hormonen :D! Ik ben krols als mijn ei eraan komt, heb opvliegers halverwege de LF en lig te baden in het zweet in bed als ik ongesteld moet worden. Wij vrouwen moeten er maar heel wat voor over hebben, al voordat we uberhaupt zwanger zijn :$.....

Deel Deze Pagina