Hahah ja, eigenlijk wel! Eigenlijk is elke maand een rollercoaster van gekheden ... Krankzinnig vervelend tijdens ongi + pijn, daarna even bijkomen, daarna slijmpjes controleren, dan (idd!) als een krolse kat tijdens je ei,... en DAN! 14 dagen helemaal onnozel! Hahaha *zucht*
@ Thelady, ja ik wist het meteen.. al vanaf de bevruchting. En nu heb ik weer datzelfde gevoel. Alleen nu doen mijn borsten nog veel meer zeer als toen. Dus ik hoop dat ik weer op mijn gevoel kan vertrouwen. We waren er kapot van toen het fout ging. Als we weer zo snel zwanger zijn zou het echt super zijn! Ik ga er natuurlijk niet vanuit, maar stiekum hoop je er heel erg op. En idd opvliegers pff, vooral in de nacht.. En ik slaap al zo slecht haha !
Waw da's wel bijzonder dat je't zo aanvoelde... kan goed geloven meis dat jullie er kapot van waren, knuffel! Nouja... als het één keer zo snel lukt zal een tweede keer vast geen probleem zijn he! En je gevoel zit alvast goed!! *duimen* Ja stiekem hoop je op vanalles he... ik ook hoor. Vorige cyclus had ik veel meer last van opvliegers dan nu, nu zo'n 3 keer per dag. Vorige maand wel om het uur ofzo Jakkes.
als ik mijn huidige kaartje vergelijk met die van vorige maandvraag ik me steeds meer af waarom mijn kaartje er zo raar uit zag. ik weet niet of jullie mijn vorige kaartje via FF kunnenzien dus ik paats hem hier, zouden jullie er toch nog een keer naar willen kijken en dan vooral het verschil, normaal heb ik een duidelijk stijging en vorige maand dus niet.
@ theLady, dank voor je knuffel meid ! Hihi, we zullen ook heel blij zijn als het gelukt is En ik duim heel hard voor jou, en trouwens voor iedereen hier op het wachtbankje ! @ Ricmar, eerlijkgezegt zou ik het niet weten meid.. Heb je misschien op andere tijden getempt?? Liefs
@The lady; jij babbeld gezellig mee hier hoor, helemaal leuk. @Ricmar; ik heb ook helemaal geen idee, waarschijnlijk onregelmatige nachten of zo @Butterfly; hopelijk heeft je gevoel het weer bij het rechte eind!! @krokodieltje; hahaha mijn temp is voor het slapen gaan 37,8 en bij het opstaan 37,3 (gemiddeld). Die opvliegers die heb ik bijna constant maar dat komt voornamelijk door de clomid. Djaarman vindt het geweldig als ik het bed alvast voorverwarm voor hem (de koukleum hahaha) @All; mijn temp blijft nu netjes hoog maar ik voel geen piepje of kraakje of ander signaal dat het raak zou kunnen zijn. Ik ben zo benieuwd en ik kan bijna niet wachten tot dinsdag. (vanwege het bezoek aan de gyn ga ik die ochtend (13 dpo) maar even testen. Bij de gyn gaan we bespreken of ik ga spuiten en of en wanneer ik een hsg zal gaan krijgen (waarschijnlijk binnen een week) en hoe de uitslag van het 2e zwemmersonderzoek is. Dus erg spannend. Intussen vraag ik me af hoe het met de meiden op vakantie is? Niemand uit de tent geregend of gesmolten, staan alle tenten uberhaupt nog wel rechtop door al die rammelende tentstokken?? Volgende week verwacht ik de eerste meiden weer terug en ben erg benieuwd naar de verhalen. En ik ben benieuwd naar al jullie kaartjes etc van vandaag !!!!
Goedemorgen dames, Ik lees al een paar dagen mee in dit topic, stiekem . Dus nu ook mijn kaartje er een keertje bij. 1665a1 Ovulation Charts Vind het allemaal erg lastig, de dagen na mn eisprong. Wij zijn nu in mn 4e cyclus bezig en deze keer voel ik echt van alles! En dan gister ook die opmerkingen van mn vriend en vader; goh ben je zwanger, je bent zo anders! Pffff dat maakt me alleen maar onzekerder. Ik besef me dat mijn lichaam me goed in de maling kan nemen en probeer er niet teveel aan te denken. Maar vind het best lastig... Ben in ieder geval erg blij met dit forum, leer er een hoop van!!
@Ibas; welkom hier!! Met zo'n kaartje kan het inderdaad zo zijn maar zeker weten doe je het pas als je positief getest hebt. En dat je anders bent in deze dagen dan normaal is volkomen normaal dat heb ik ook. Belangrijk is om hoe moeilijk ook te proberen om je niet gek te laten maken door anderen (dat kun je zelf waarschijnlijk ook prima) Als ik het goed zag ben je nu ook op 8 dpo net als ik dus we moeten allebei nog een paar nachtjes (te veel ) slapen. suc6
Dank je Djaar!! Ik doe mn best om er allemaal niet teveel van te denken. Ik ga vandaag ook gezellig met mijn vriendinnen op pad (en die weten niet dat we bezig zijn) dus heb ik weer een dagje afleiding . En inderdaad we moeten nog ff teveel nachtjes slapen. Dit is eigenlijk mn eerste cyclus waarin ik me zo onrustig voel en niet kan wachten tot mn nod. De vorige maanden had ik telkens zoiets van; ach we zien het allemaal wel. Miss door het tempen dat ik er automatisch toch (te) veel mee bezig ben En daarbij dit is pas mijn eerste kaartje; dus valt weinig van te zeggen denk ik...
@Ibas; veel plezier dan vanmiddag en voor je het weet is er weer een dag om!! Inderdaad als je met tempen begint dan ben je er automatisch meer mee bezig (helaas werkt het tempen ook verslavend). Maar we houden nog even vol!!
Ricmar: Niet iedereen heeft hele hoge temperaturen na hun ei. Jij hebt niet zoveel verschil met ervoor en erna maar je hebt wel duidelijk een ei gehad vorige ronde. Je kaartje van nu is in ieder geval erg duidelijk. Kan je zien hoe verschillend het is iedere ronde. Djaar: Goeiemorgen, je kaartje wordt een beetje eentonig Ibas: Leuk dat je hier mee komt kletsen. Jij hebt wel vroeg getest zeg, is niet raar dat hij negatief was. Nog eventjes wachten.
Ha meiden! Morgenochtendvroeg vertrekken wij naar Frankrijk ... lekker kamperen ... Over 3 weken weer terug en dan wil ik heel veel roze zien Ik duim voor jullie en denk aan jullie! nb. nieuwe buikfoto in album
@ Ibas, welkom meid, veel succes @ Djaar, nou hier regent het nu pijpestelen Wat een rotweer. Gelukkig zitten we niet in een tent. En gaan we morgen naar huis. Hebben nu genoeg rotweer gehad. Maar ook zeker mooie dagen @ Salapio, fijne vakantie meid !!!!!!!! @ All, hier temp 37.2
goeie morgen meiden! @ricmar, over je temp. Onderzoek heeft uitgewezen dat de basale temp van menig vrouwmens in de maand juli opvallend lager ligt dan de andere maanden! Ze hebben dat onderzocht bij FF... raar he? maar dus wel een geruststelling voor jou misschien! @ de anderen; zie hier heel wat mooie kaartjes voorbij vliegen! tof! @ hier; temp is weer omhoog... zal afwachten zijn of die dip speciaal was OF het kwam door de slechte nacht! Nog 3 dagen liefs!
Wat een lieve verwelkomingen van jullie . Vind het helemaal gezellig zo. Nu nog proberen in de gesprekken te komen @ Sheann; ja beetje vroeg erug he . Ben een redelijke 'nieuweling' in dit alles en ik voelde me echt al 2 dagen zoooo raar. Kon het niet laten. Maar idd logisch dat ie negatief was . Ik dacht miss een innesteling ofzo (ja je gaat vanalles denken...), maar ik heb daarentegen helemaal geen temp-dip. Dat hoort er toch bij?? En wat een mooie tempstijgingen en kaartjes komen er voorbij hier. Tof om te zien en een beetje te kunnen bekijken en vergelijken! Wat een snert weer is het hier zeg! En dan maar es iets verzinnen om te doen met 3 meiden....
@the lady; dat wist ik helemaal niet van die temp. Bij mij is ie in elk geval gelijk als andere maanden @butterfly en Ibas; suc6 in de regen. Ik moet werken en zit warm en droog. Maar het is voor mijn mannetje natuurlijk wel een rampzalige dag op de camping