Thnx meiden, voor jullie reacties!!! Het is wel heel dubbel, de gyn heeft gezien dat het verkleefd is, dus ik moet naar Haarlem. Maar van de andere kant, na 144 dagen werkt het dus nog wel... Maar wat als ik nu bijv zwanger zou raken... Morgen de gyn dus maar even lastig vallen.... Liesben ook al zo'n goed nieuws!! Super!! Liefs, Nijn PS: Ben er nu vandoor, moet weer even tennissen... Tja, dat is waar ik me nu op aan het storten ben...
inderdaad liesben, een hele mooie dip...... fijn dat het weer wat normaal begint te worden...... twinny
@ Nijntje, welcome back! Hmm nou hier weer een kuttemp . Ik voel me er gewoon zo rot onder dat mijn kaartje zo op de vorige 2 gaat lijken. Stom lichaam waarom wil het nou niet. Waarom steeds die stomme gevoelens, boos, verdrietig, stress. Waarom kan ik niet blij zijn dat mijn lichaam het nu doet al is het met Clomid. Voelt niet goed . Mijn temp moet hoger gaan mocht ik zwanger willen zijn. Geloof er niet zo meer in deze ronde. Elke ochtend die teleurstelling als ik me kaartje bekijk en hij steeds meer op de vorigen lijkt. Bekijk bijlage 5779
Ah MP, ik wil heel graag tegen je zeggen, het komt goed! En geloof ook dat het bij jou dubbel en dwars goed gaat komen. Het vervelende is altijd dat het tijd nodig heeft, en heel veel geduld. En dan is super moeilijk.. Ik gun jou zo veel een kleintje. En ik hoop dat je snel een posi test in handen mag krijgen. Ik blaas nog even je temp omhoog voor vannacht.. *PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF* Hoop dat het een beetje helpt ! Dikke knuff voor jou meid.
Mp, wat kl#te voor je en zeker omdat je je vertrouwen kwijt aan het raken bent... Echt meid, ook voor jullie wacht een heel mooi klein babytje, alleen zul je geduld moeten hebben... Wij zeggen maar zo: Goei werk heeft tijd nodig, heel goei werk heeft heel veel tijd nodig... Hier vanmorgen weer getempt en een hele mooie voor-ei-temp. Dadelijk de gyn bellen, want ik heb geen idee wat dit gaat betekenen... Liefs, Nijn
@Liesben; dat ziet er hoopvol uit (ben benieuwd of de verleiding ergens toe leid hahaha) @MP; niet opgeven. ik kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor. Voor mij zijn het telkens prachtige kaartjes met hoge temperaturen maar storten dan ineens op 13 dpo naar beneden. Wat ik wil zeggen is dat een prachtig kaartje geen garantie is voor een zwangerschap en een vreselijk kaartje echt niet wil zeggen dat je alle hoop voor die ronde moet laten varen. Kom op meid blijf positief. Zoals je zelf al zegt de clomid werkt in elk geval, nu de rest nog. Ik weet hoe moeilijk het is. @Nijn; goed zo meid bij twijfel navragen (beter een keer teveel bellen als net 1 te weining) Ik ben benieuwd naar het antwoord @All; hier begint het kaartje saai te worden, hahaha Het denken aan eerder testen is al weer begonnen maar ik ben van plan om maandag pas testen in huis te halen na het werk zodat ik ook echt niet eerder kan testen. Probleem is echter dat mijn mannetje dinsdagmorgen niet thuis is en ik wil testen voordat ik dinsdagmiddag naar de gyn ga. Zou zondagochtend ook kunnen of is dat te vroeg. Zelf denk ik dat vorige week dinsdagnacht of woensdag ochtend mijn eitjes gesprongen zijn.
@ Djaar, je kan het gewoon proberen. Het liefstee wil ik ook zo vroeg mogelijk testen hoor. Hier temp nog steeds 37.1 ! Ben ondanks erg bang dat ik ongi ga worden. Ookal zegt mijn lichaam anders. Denk dat die angst door de VMK komt. Zou er kapot van zijn als ik ongi word, maar dan moeten we gewoon weer verder. Had/heb er een hele goede hoop in. Maar toch die angst .. Pff
@ MP: De maand dat ik zwanger werd, zag FF niet eens een eisprong in mijn cyclus. Ik had ook alleen mbv lichamelijke klachtjes mijn eisprong gelocaliseerd. Dus wat ik wil zeggen: wanhoop niet. De hoogte van je temp zegt niets over wel of niet zwanger heb ik altijd begrepen. Alherken ik het wel. Ik had vanmorgen ook graag mijn temp hoger gezien, ondanks dat ik weet dat die temp bij mij niet alles zegt.
@Butterfly; jouw temp is ook nog steeds mooi boven de coverline. Ik ben benieuwd wanneer jij gaat testen en uiteraard wat de uitslag daar van zal zijn.
@ Djaar, zondag testen is misschien vroeg 11 DPO, maar je kunt dan positief testen (ik ben het bewijs...) O spannend zeg, maar inderdaad jij hebt wel vaker hele mooie kaartjes... @ Liesben, als je temp morgen weer stijgt is er volgens mij niks aan de hand hoor... Think positive!! @ Butterfly, kom op meid!! Porbeer positief te blijven. Nog een paar daagjes...
@ Djaar & Nijntje.. Dank jullie voor de opbeurende woorden Ik ga maandag of dinsdag testen als ik nog niet ongi ben. Het liefste pas dinsdag, maar maandag moet denk ik ook wel okee zijn.. @ Djaar, jij hebt ook een prachtig kaartje zeg !!
@Nijn; daarom heb ik ook in gedachte om dinsdag pas te testen. Ik geloof dat alleen de mensen met al duidelijk misselijkheid en andere symptomen positieve testen hebben op 11 dpo.
Ik was op 11 DPO nog niet misselijk of zo, maar ik denk dat ik toen positief testte omdat het eigenlijk een tweeling was. En jij met je eitjes, hebt daar ook kans op... Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Alleen is samen testen wel leuker. Ik testte alleen, omdat ik het niet verwacht had (eigenlijk wel, maar toch). Ik dacht ik houd het geheim voor mn mannetje, maar dat lukte dus echt niet... Succes meid!!
MP: Ik blijf het zeggen maar ik vind dat je een mooi kaartje hebt. Je temp is toch mooi boven de coverline. Waarom zou hij zoveel hoger moeten zijn? Djaar: 11 dpo is een beetje vroeg maar ik heb op 12 dpo een hele duidelijke test dus het kan wel. Het zou beter zijn als je kan wachten tot dinsdag maar dat is natuurlijk heeel erg moeilijk. Ik was trouwens ook niet misselijk. Het is dan nog veel te vroeg om symptomen te hebben.
Dit was mijn kaartje http://www.zwangerschapspagina.nl/members/sheann-albums-buikjes-echo-s-picture289-tempkaartje.jpg Dit waren mijn testen op 12 dpo http://www.zwangerschapspagina.nl/members/sheann-albums-buikjes-echo-s-picture287-dikke-tweede-streep.jpg
meiden jullie zijn geweldig!! Ik ben erg benieuwd wanneer ik ga testen hahaha net als jullie Sheann; bedankt voor je voorbeelden altijd leuk om te zien dat het kan. Nijn; inderdaad twee gesprongen eitjes is kans op een tweeling hihi maar of ik daar blij mee zal zijn. Vandaag wordt een lange dag op kantoor. Maar ik moet eerlijk toegeven dat de tijd sneller gegaan lijkt dan ik had verwacht.
Een tweeling is wel erg druk, maar ik heb altijd gezegd dat ik het heel graag wil. Mannetje en ik gaan dus weer druk oefenen voor een tweeling. Vandaag is mijn eerste vakantie dag. Nog 6 weken te gaan!!! Heb net trouwens mijn gyn gebeld en heb een telefonische afspraak. De assisitente wist nl ook geen antwoord op mijn vraag: "wat nu?" Ik ben er vandoor. Ff kletsen bij mijn beste vriendin die 2 weken geleden bevallen is.
Hoi allemaal, Wat een spanning allemaal. En over het niet blij zijn met je kaartje: Ik heb iedere keer na mijn ei een flinke stijging boven de 37 of gelijk aan en daarna blijft deze boven de 37. Dit is de eerste maand dat ik daar niet aan kom. Mijn temp is echt vreselijk laag. Weet dus ook niet wat ik ervan moet vinden. Liesben, Super van je ei verschijnselen. djaar, zondag moet wel kunnen toch? en is deze niet positief dan probeer je het dinsdag weer, dan is het hcg weer verdubbeld. Nijntje, hoop dat je snel weet: wat nu?
Goedemorgen dames! Jeetje wat een berichten weer zeg . Ik heb net mijn temp weer ingevuld, wel een uurtje later dan normaal. Weet niet of dit 'kwaad' kan? Lag er ook laat in... Ik ga alles weer eventjes bijlezen vanaf gistermiddag .