Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Britt: Als ik alleen naar je temp kijk dan zou ik zeggen dat je misschien nog geen ei hebt gehad. Krijg je nog steeds een kruis als je de positieve ovutest weghaalt?

Ibas: een enkele keer eerder of later tempen maakt niet zoveel uit, je zit nu toch op het wachtbankje.

2. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Het bankje zit alleen niet echt lekker, rotbankje is het ;)

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nee hoor het is een heerlijk zacht wachtbankje, hij staat alleen vreselijk ver overal vandaan hahaha

4. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    hahaha mooi gezegd :D

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Begint langzaam spannend te worden bij een aantal van jullie........ ik blijf heel hard duimen hoor.

Hier hobbelen we verder......

twinny

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @twinny; hobbel maar lekker verder op je paardje hahaha Ik meld me wel als het lange wachten (spannende dagen) voorbij zijn.

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Twinny, hihi jij bent lekker aan het hobbelen he ;)

@ Djaar & Ibas, word een vol bankje hier he .. Hopen kunnen we er gauw met ze allen vanaf stappen en achter de roze wolk aan rennen :)

Hier ben ik weer heerlijk thuis bij hubbie ! We zitten allebei met spanning te wachten of op een ongi of op een positest.
    Toch ben ik nog erg bang .. Pff..

Liefs

8. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    wanneer wil ij gaan testen? staat me iets bij van morgen maar dat kan ik mis hebben

Enne ik ren nergens achteraan, ik ga gewoon uitgebreid op die roze wolk liggen relaxen en genieten na al dat lange wachten hahaha

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    #27149 Butterfly26, 24 jul 2009
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
    Ikke?? Nee niet morgen ;) Als ik het volhou ga ik maandag testen. Maar als ik van het weekend niet ongi ben, weet ik stiekum al genoeg ;)

Het grappige is, mijn banner veranderd zich pas aan het einde van de dag/in de avond..
    Hoe kan dat?

Liefs

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    butterfly: o zo spannend!! Enne je kaartje lijkt beetje op die van sheann, hihi..........

Ik blijf duimen hoor!

twinny

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank je Twinny. Laten we hopen dat ik Sheann in haar voetsporen mag volgen ;)

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Sheann, Nee dan haalt hij mijn kruis weg! Alleen heb ik de digitale ovutesten dus het is niet mijn eigen interpretatie, maar die van clearblue zelf. Ik kreeg de 18e een smiley. De testen zijn nu negatief. Mijn BMM stond ook open. Ik snap het dus niet helemaal. Ik las wel iest over dat de gemiddelde temp van vrouwen op FF in de maand juli erg laag is. Maar ja of dat de boel verklaard. denk dat ik maar om de dag verder ga klussen voor de zekerheid!

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Djaar, ik weet dat je voelt wat ik ook voel elke keer wanneer je weer ongesteld wordt. Je kaartjes zijn steeds perfect zoals je zelf enkele dagen geleden ookal zei. Maar ik wil het gewoon zo graag voor die 3 maanden ik wil niet verder in de MMM :( maar we doet wel wat nodig is.. Moet gewoon doorgaan. Ben alleen bang en dan moeten we het aan meer mensen vertellen.

@ Sheann, ik geloof gewoon niet dat ik met deze temp zwanger kan zijn. Ik geloof echt dat mijn ooit zwanger kaartje een ander kaartje wordt dan die ik nu alle 3 heb.

@ All Bedankt voor jullie lieve berichtjes dat doet me echt heel goed.

Hier mijn temp alweer 0.1 naar beneden. Ik heb hier paar dagen terug gelezen hoeveel alcohol doet met het zaad van de man. En ook bij de vrouw minderd het 40%!! Mijn vriend gaat proberen stoppen met drinken. Wil ook gezonder gaan leven. Gewoon weer 2 bakjes koffie per dag meer niet. Minder snacken. We moeten toch doen wat we kunnen doen, want ik voel me er niet beter op hoe langer het duurd. Wil die HSG niet :( . Ben echt bang dat ik hieraan kapot ga straks ik zit vol met stress.

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ MP, meid toch.. Alcohol is idd helemaal niet goed voor de zwemmertjes, ik hoop dat je vriend kan stoppen met drinken.
    En geef je gelijk, hoe langer het duurt, hoe moeilijker het word.
    Ik gun het je zo, niet meer in de MMM, gewoon lekker zwanger zijn en snel een kleine in je handen kunnen nemen.
    Heeeel veeeel ga ik voor jou duimen meid ! Dat het allemaal goed mag komen.

15. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de ''test''dag ??!

Liefs !

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ;)nee hoor, geen moeite met zenuwen voor de test dag, hahah

17. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hihi, gelukkig maar Twinny. Ik ben best wel zenuwachtig. Zeker omdat ik niet weet wanneer ik nou het beste kan testen?!

18. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hallo mede-wachtbankers!

Hier dan toch vandaag de 37.3 bereikt, dat wordt opvliegeren straks ;). Ik zit op 6 DPO, dan kan je nog niks voelen, toch? Maar ik heb de hele dag het idee dat mijn onderbuik anders voelt, een beetje zeurend, haast een soort ongesteldheidsgevoel, maar dan heel subtiel. Zo subtiel dat ik bang ben dat het alleen maar wishfull thinking is, zucht!
    We wachten nog maar rustig verder ;).

Hang in there meiden, veel succes!

19. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Spannend hoor Krokodieltje.
    Dat gevoel wat je beschrijft heb ik ook vanaf 6 a 7 DPO.
    Wanneer ga jij testen?

Liefs

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    krokodieltje: ziet er erg spannend uit, duim voor je meis....

butterfly, denk dat je als je temp zondag morgen nog hoog is, makkelijk een testje kunt wagen. Wat is normaal de tijd na je eisprong dat je ongi wordt. Bij mij 14/15 dgn......

Enne meiden, begin langzaam wat rekbaarder slijm te krijgen, denk dat begin van de week mijn eisprong zal zijn.........spannend!!!!

twinny

Deel Deze Pagina