@ Krokodieltje: Mooie stijging !! Houden zo. Spannend. En ik moet zeggen dat ik sinds een paar dagen een zeurend, vol gevoel heb in mn buik. Mn darmen zijn van slag en rommelen als een gek. Maar de vraag is; voelen we het of willen we het voelen en als we het echt voelen duidt het dan op een zwangerschap . Afwachten..... @ Butterfly: Spannend! Wanneer ga je een test doen?? @ MP: Goed dat je vriend gaat proberen van de alcohol af te blijven. Hopen dat het hem gaat lukken en dat je snel een mooie ditte vette streep op je test gaat krijgen. Ik duim mee voor je! Zelf wacht ik (on)geduldig af .... Voel van alles in mn lijf... wacht.... wacht.... wacht....
Hoi meiden, Ik ben vanaf morgen weer van de partij Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk dat ik niet alles terug ga lezen van de afgelopen twee weken Ik ben alleen wel bang dat er geen goed nieuws bij gekomen is of wel? Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, maar toch was het ook best zwaar, het kamperen in een tent. Ik heb erg slecht geslapen en erg last van mijn bekken gehad. Ik vind het dan ook heerlijk om weer thuis te zijn zodat ik in mijn eigen bedje kan slapen. Nu ga ik lekker naar bed, morgen kom ik weer meekletsen
@ Mosa, wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Het is niet erg hoor dat je niks terug hebt kunnen lezen. En idd nog geen roze wolkjes voorbijgekomen. Wel veel dames zitten op het wachtbankje ! @ Ibas, ik weet het nog niet. Probeer het zo lang mogelijk uit te stellen/vol te houden. Dit doordat ik in de 1e ronde een VMK heb gehad, en dus voor mijn gevoel te vroeg had getest. Anders had ik het niet geweten, als ik het erg dubbel. Nu heb ik wel bevestiging dat ik wel degelijk zwanger kan raken. En jij ben ook al druk met wachten , wanneer wil jij gaan testen?? @ Twinny, ja bij mij ook 14 a 15 dagen. Meestal voel ik het al aankomen.. Nu nog geen tekenen van (gelukkig,*klopt af*) ! Ik ga proberen het vol te houden tot dinsdag. Als mijn temp dan nog hoog is heb ik goede hoop! Hubbie wil graag ''meedoen'' met testen, maar ik wil hem zooo gragag verassen dinsdag op woensdag nacht om 00.00 met de test ! Alleen hoe moet ik dat doen !? Wil het zo stiekum mogelijk doen hihi.. Want dan kan ik dinsdag middag even de stad in langs prenatal Liefs, en slaap lekker meiden !
Mijn temp stijgt helaas niet... Gekke is wel dat ik gisteren van die dikke wittige afscheiding had (sorry, te veel details waarschijnlijk),meestal een teken dat ei geweest is. Maar vannacht plots weervruchtbaar slijm? Nou ja, ik zie wel. De maand dat ik zwanger werd zei FF ook: Sorry mevrouw, geen eisprong. Maar toch he, ik zou nu zo graag eens een fatsoenlijk tempkaartje zien. Stoppen nu midden in een cylus kan ik niet. Maar ik denk toch echt volgende maand gewoon ovulatietesten.
Good morning!! Mijn temp blijft hetzelfde... En die van gister is een 'wit' rondje zeg maar, hoe kan dat? @ butterfly: Heb geen idee wanneer ik ga testen. Wil het ook zo lang mogenlijk zien vol te houden nu. Dus als ik nog niet ongesteld ben wordt het donderdag of vrijdag denk ik. Dan ben ik uitgegaan van mn laatste cyclus en dus echt overtijd. @ Mosa: Beetje jammer dat je niet alles terug gaat lezen hoor . Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. En die vermoeidheid is meer dan logisch denk ik. Nu lekker zoveel mogenlijk je rust pakken!
@ Liesben, ik had het bij mijn kaartje deze maand ook.. Voelde mijn ei op dag 12, maar mijn temp zei ook anders! Ging pas later omhoog en uieindelijk wel gewoon een kruis op dag 12. Misschien gebeurt dat bij jou ook wel zo?! Hoop het voor je meis. @ Ibas, spannend hoor meid ! Over dat rondje, dan heb je waarschijnlijk een andere tijd ingevuld?? Je moet eigenlijk gewoon een vaste tijd instellen op FF, dan herkent hij makkelijker je ei. Want als je een keer later tempt is het ook niet erg, als je maar dezelfde aantal uren slaap hebt. Ik ga ook elke dag om een verschillend tijdstip naar bed, en dan temp ik 7 a 8 uur later. @ All, hier temp nog steeds 37.1 Elke avond voor ik ga slapen ben ik gewoon zenuwachtig voor wat mijn temp de volgende ochtend is Nog 3 tempochtenden te gaan, en dan weten we hopelijk meer !!
Liesben, bij mij ging de temp ook omlaag ipv omhoog. Ik heb wel een kruis gekregen, maar temp is normaal gesproken na mijn ei altijd veel hoger. Ik slaap nu wel onder een laken en niet een dekbed. Maar of dat echt veel zou uitmaken??
Hoi dames, @ Butterfly, spannend dat je al op 12 DPO zit! En ook goed dat je nog niets voelt aankomen, hopelijk een goed teken! Nog een paar daagjes geduld hebben... Wel fijn trouwens dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt over je cyclus! @ Liesben, hopelijk morgen een mooie tempstijging, het is inderdaad wel zo fijn als je een duidelijk kaartje hebt. Dan weet je tenminste precies wanneer je nod is. @ Ibas, nog welkom hier Mooi duidelijk kaartje heb je, spannend! @ Britt, fijn dat je eisprong weer is geweest. Volgens mij maakt het voor je temp niet uit of je onder een dekbed of onder een laken slaapt, maar dat blijft toch lastig te bepalen. In ieder geval heb je een duidelijke eisprong gehad, en dat is toch het belangrijkste!
@ Mosa, ja dat ik duidelijkheid heb over mijn cyclus, is zeer fijn ! Nog 3 dagen afwachten.. Ben zo zenuwachtig.. Vandaag is 13DPO, alleen de banner veranderd zich pas einde v/d middag Hoe is het met jou?? Manlief vanmorgen, en wat was je temperatuur..? Ik kijken, 37.1 liefje.. Manlief, dat is goed toch ?! Ik, ja schat .. Manlief, super schatje.. Hihi hij is ook zo beniewd, zo lief als je partnet er ook zo mee bezig is !
@ Butterfly, die dagen voor je nod zijn inderdaad zenuwslopend. Ik was ook telkens zenuwachtig of mijn temp nog wel hoog zou zijn. Maar het schiet nu al op voor je, en wie weet Ik duim in ieder geval! En inderdaad lief hoe partners mee kunnen leven, maar voor hen is het natuurlijk ook allemaal erg spannend! Met mij gaat het goed! Tijdens de vakantie zijn de meubeltjes voor de babykamer binnen gekomen, dus zometeen gaan we een beginnetje maken met het in elkaar zetten. Ik ben benieuwd
Oow wat gaaf mosa !! Heel veel plezier met het inrichten voor jullie kleine prinsesje Ik ga het proberen vol te houden t/m dinsdag maar heel misschien waag ik er maandag al 1tje ! Hangt heel erg van mijn temp af .. Haa, mijn banner is weer bijgewerkt
He meiden, Kom ff melden dat ik ongi ben geworden, tempkaartje heeft echt vreemde kuren gehad... was deze ochtend weer gestegen naar 37,14 en een uurtje later zo ongesteld als wat. Nog 18 dagen tot het volgende ei, ga het nu maar wat van me afzetten. Veel succes voor iedereen!! Liefs
@All; ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb getest vanmiddag en ik denk dat ik een heel heel vaag lijntje zie. ik wil eigenlijk niet te veel hopen nu maar wat wil ik graag dat het maandagochtend wordt zodat ik weer een test kan doen. Mijn mannetje komt waarschijnlijk vannacht en maandagnacht niet thuis dus maandagochtend is de enige kans dat hij er ook bij kan zijn als ik met ochtendurine test. Ik wil in elk geval nog voor dinsdag middag testen omdat ik dan naar de gyn moet. Gisteren kreeg ik telefonisch de uitslag van het zaadonderzoek door en die was niet goed, de gyn wilde niet langer aanrommelen maar verdere stappen ondernemen (ik denk dus iui). Dus ik hoop zo dat het nu gelukt is. Ik houd jullie op de hoogte
goede middag meiden!! we zijn net ff wezen shoppen. mannetje en ik. heb wat leuke kleren gekocht. ook wel eens lekker ff je zinnen op iets anders zetten samen. ik heb er ook wat wijde dingen bij zitten zeg maar, wat in in tegenwoordig, dus mn man zegt echt zo, heej dat kan je ook aan als je zwanger bent. moest er wel om lachen en vond het lief tegelijk. dat tie daar bij nadenkt. maar dat zou indd kunnen. en ik had nog een blunder joh, ik zag een leuk shirt dus liep erheen en zei tegen mn man die is ook leuk he. ja zei die. dus ik kijken waar de prijs zat, stond er boven een groot bord POSITIEKLEDING! haha zegt mn man dit is voor als je zwanger bent. wel toevallig. dan neem je hem toch mee. ik zeg ja daag. wie weet hoe lang het nog duurt. hahaha. dus maar gauw verder gegaan. want ik heb nog geen positiekleding nodig.
@ Djaar, ik zit helemaal te genieten van je berichtje, wow dat zou geweldig zijn als het waar is , kun je een foto-tje maken?? Zoou heeeeeeel fijn zijn als je niet verder de MMM in hoeft ! Ik duim meid .. @ Bubsie, fijn dat jullie zo lekker geshopt hebben. Heerlijk he die mannetjes
@ Mosa, welkom terug . Ondanks de nachten ben ik blij dat je een heerlijke vakantie gehad hebt. Daar doe je het voor! Veel plezier met het inrichting van jullie prinsesje haar kamer . @ theLady, shit dikke knuffel voor jou meid. @ Djaar, wow!! Ik ga zoooooooo hard duimen voor je. Er is maar 1 zaadje nodig en hopelijk heeft die zijn weg goed kunnen vinden in je lichaam . Tenminste dat moet het al gedaan hebben na die test want een lijntje komt er niet zomaar hiiiiiii welke test was het? @ Bubsie, hahaha heerlijk zo'n vent . Ik koop stiekum al truitjes waar een buikje onder kan . @ All, heb een eigen topic aangemaakt staat in mijn onderschrift dus als jullie mij willen volgen gewoon ff klikken . Ik denk dat er hier wel mensen zijn die zich ergeren aan mijn negatief zijn.. Denk ik.. Ik hoef geen medelijden maar ik wil alleen maar mijn gevoelens van me af schrijven, anders ga ik er echt aan onderdoor.
@Djaar: Jeetje, wat ontzettend spannend! Poeh, hé, lijkt me lastig, volhouden tot maandag na zo'n test. Ik hoop zo dat het raak voor je is, ik ga heel hard voor je duimen! @Mosa: Wat leuk dat je weer terug bent! Lekkere vakantie gehad, maar nu weer lekker in je eigen bedje slapen. Veel plezier met de kinderkamer. @TheLady: Balen! En wat gek bij zo'n hoge temp. Of heb je dat wel vaker? @Butterfly: Jij maakt het ook spannend! Als ik op dag 13 DPO zo'n hoge temp had gehad, dan had het haast niet anders kunnen zijn dan...... Die van mij daalt namelijk vanaf 12 DPO als het mis. Lief zo'n mannetje! Die van mij vraagt er ook altijd naar: "En, en, wat is je temp?" De laaste tijd opent hij zelf FF om mijn curve te zien. Lief! Succes met afwachten! @All: Gister had ik 37.3, vandaag 37.1, nog geen idee welke kant het opgaat. We wachten maar weer rustig af, ik kan niks anders dan dat, hè!? Ik heb helaas geen lampje op mijn buik dat gaat branden als er een innesteling plaatsvindt.....
Nou had ik toch net iets ........ (sorry hoor meiden) Maar ik rekte me uit, en kreeg me toch een flinke steek in mijn rechterlies.. Voel hem nu nog nabranden ........